Dat is op dit moment de enige die ik kan plaatsen...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:43 schreef laurenzo85 het volgende:
WHM erbij..
hehequote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat dacht ik al![]()
Film is uit jaren '90.
Tja, Dr. Strangelove: or how I learned to stop worrying and love the bomb.. Neem ik aan dat je bedoeld..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:22 schreef Gillingham het volgende:
De volledige én correcte naam van een satire waarin een acteur drie verschillende rollen op zich neemt.
Kijk, dat is dus al niet helemaal 100% juist. Maar ik doelde meer op de veelvoorkomende fout 'or: how I stopped worrying and love the bomb'. De dubbele punt hoort namelijk ná or, maar dat is slechts een kwestie van interpunctie.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Tja, Dr. Strangelove: or how I learned to stop worrying and love the bomb.. Neem ik aan dat je bedoeld..
Ja, vertel ons over je zonden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef laurenzo85 het volgende:
I confess..
SoK +1quote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Seabiscuit en dat is geen drol.
quote:What is a movie star? A movie star is many things. They can be tall, short, thin, or skinny. They can be democrats... or skinny.
quote:When I heard that Richard Gere was not nominated for his great performance in "Chicago," I said to myself, "Welcome to my world, Richard Gere!"
quote:It's so sweet backstage. The Teamsters are helping Michael Moore into the trunk of his limo.
A.u.b. nog 2 punten van het vorige topic?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:12 schreef cwk het volgende:
Stand december t/m Topic VII
18.Gillingham 1
Er lijkt systeem in te zitten om jou punten te negeren he?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
A.u.b. nog 2 punten van het vorige topic?![]()
Juist. Negatieve discriminatie noemen ze dat. Ik houd je in de gaten!quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef cwk het volgende:
[..]
Er lijkt systeem in te zitten om jou punten te negeren he?![]()
Ik heb helemaal geen Excelfile. Schrijf alles op een blaadje en dan in Word. Jou naam (daar gaan we weer) staat als enige op dat blaadje in het rood, daarom las ik er waarschijnlijk overheen. Maar bij deze hoor je bij de blauwe-pen club.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juist. Negatieve discriminatie noemen ze dat. Ik houd je in de gaten!
Neem me nu gewoon eens een keer op in die Excel-file van je.![]()
Flitspaal + 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |