quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Een amerikaanse meid die tijdens een vliegtuigongeluk in India neergestort is en opgroeit met een reuze aap. Een knul die z'n vriendin kwijt is en geen zin meer in het leven heeft. De aap gaat halen om de chikies te imponeren.
Armen breken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef cwk het volgende:
He wyccie ik hoor op alle SS vragen antwoord te geven.
Zo zijn een vriend en ik em ooit gaan noemen. Kan namelijk weinig films van hem herinneren waarin hij geen arm breekt.quote:
quote:Their Days Of Peace Are Over Run. The truce is ending. I: Let the bad color not be seen. It attracts them. II: ![]()
![]()
![]()
![]()
III: Heed the warning bell, for they are coming.
There is no turning back
Zat al op je te wachten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
Det Sjunde Inseglet
Ze doet nogal neerbuigend over het filmvak. Ik weet niet of het nog steeds in haar quotes op IMDB staat, maar ze zei dat ze het acteren zo oppervlakkig vindt, dat ze het niet als haar werk beschouwt, maar meer als tussendoortje en dat ze blij zal zijn als ze weer gaat studeren. Zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom vind jij Natalie arrogant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |