flauw hoor...quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef RuneRose het volgende:
Sorry Patch. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis.
Geen hint, wel een poster.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Patch het volgende:
uurtje verder... hintje?
Flitspaal +1quote:
Jammerquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:02 schreef victorinox het volgende:
Hé, alweer Mifune.
Ik heb trouwens geen tijd, dus ik geef het antwoord niet...
Mijnvegen? Niks beters te doen? Misschien wat fijne tekstjes over de verzuiling doorwerken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:39 schreef cwk het volgende:
Nou ik denk dat Vic vanzelf wel terugkomt. Tijd voor mijnevegen.
Het is leuk als er een beetje tempo in blijft. Ik vind het persoonlijk jammer dat het vroeger de vraag was of we een tweede DP haalde in een maand. En tegenwoordig nauwlijks nog de eerste halen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Twee plaatjes waarvan de eerste een redelijk bekend shot is. Nationaliteit van de regisseur, jaartal, werk dat de regisseur nog meer gedaan heeft. Bovendien was het niet zo dat het zo enorm druk was. Maargoed, het is schijnbaar alleen leuk als een iets moeilijkere vraag praktisch voorgezegd wordt.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is leuk als er een beetje tempo in blijft. Ik vind het persoonlijk jammer dat het vroeger de vraag was of we een tweede DP haalde in een maand. En tegenwoordig nauwlijks nog de eerste halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |