flauw hoor...quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef RuneRose het volgende:
Sorry Patch. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis.
Geen hint, wel een poster.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Patch het volgende:
uurtje verder... hintje?
Flitspaal +1quote:
Jammerquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:02 schreef victorinox het volgende:
Hé, alweer Mifune.
Ik heb trouwens geen tijd, dus ik geef het antwoord niet...
Mijnvegen? Niks beters te doen? Misschien wat fijne tekstjes over de verzuiling doorwerken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:39 schreef cwk het volgende:
Nou ik denk dat Vic vanzelf wel terugkomt. Tijd voor mijnevegen.
Het is leuk als er een beetje tempo in blijft. Ik vind het persoonlijk jammer dat het vroeger de vraag was of we een tweede DP haalde in een maand. En tegenwoordig nauwlijks nog de eerste halen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Twee plaatjes waarvan de eerste een redelijk bekend shot is. Nationaliteit van de regisseur, jaartal, werk dat de regisseur nog meer gedaan heeft. Bovendien was het niet zo dat het zo enorm druk was. Maargoed, het is schijnbaar alleen leuk als een iets moeilijkere vraag praktisch voorgezegd wordt.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is leuk als er een beetje tempo in blijft. Ik vind het persoonlijk jammer dat het vroeger de vraag was of we een tweede DP haalde in een maand. En tegenwoordig nauwlijks nog de eerste halen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef cwk het volgende:
Dan zeg ik: Sok, haal die poep uit je ogen.
Lonewolf +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Garden State.
volgens mij heb ik deze gezien...quote:
zelluloid.de ?quote:
Uh ja?quote:
ik doelde erop dat ik alleen het logo zie van de site, ben ik de enige?quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef Patch het volgende:
zo ja...
Is dat die wansmaak-film? Attack of the Killer-boezem of zoiets?
Datissem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
Amarcord?
Nee joh, die is lekker braaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik ook even 8½ roepen, maar volgens mij is het die niet.
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren zaten daar geen grote, blote borsten in.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Sokolsky het volgende:
Die heeft toch scènes met nonnen?
Op een of andere manier verdring ik die Fellini's altijd heel snel.
Amarcord vond ik nog niet zo erg als Casanova, maar een voldoende is het volgens mij niet geworden. Ik vind 'm te eh... tja, hoe zal ik dat zeggen... Fellini?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren zaten daar geen grote, blote borsten in.
Amarcord ligt hier trouwens nog klaar hoor, gister gehuurd en nog niet aan toegekomen.
En ik vind Fellini altijd wel tof eigenlijk.
Om één of andere reden vermoedde ik dat eigenlijk al wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Doff het volgende:
[..]
En ik vind Fellini altijd wel tof eigenlijk.
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Le Locataire
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Sokolsky het volgende:
Hell in the Pacific?
zou ik ook zeggen.... Ben je zeker van je zaak?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef cwk het volgende:
The Eye
Ik heb even voor je zitten kijken, maar volgens mij is het The Eye niet....quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:48 schreef cwk het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Maar ook weer wel. Het zou opgezocht moeten worden.
Dat is hem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Address Unknown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |