quote:One of the best mind trips ever, I could only wish this movies was made ten years later. Even for, this film had some of the most imaginative make-up I've ever seen in a movie. While it had
classic shallowness, the film really touched new ground not only with science fiction but also with special effects. Talk a good few years for a director, he not only changed sci-fi with
, he did it again with
.
will never, ever win an Oscar for best director, but his movies will at least be entertaining in most respects.
neeje...quote:Op maandag 27 november 2006 13:50 schreef ranja het volgende:
Rocky Horror?
quote:'' is one of the sci-fi movies where you are not sure what is real and what is not. Later we saw these kind of things in 'eXistenZ', 'The Thirteenth Floor', 'The Matrix' and 'Vanilla Sky'. '
' is the most violent I know but also one of the better ones. Even in the end you still can guess whether it was all a dream, or just parts, or not a dream at all.
[...]
With a lot of bloody action, some nice humor and great special effects in almost every shot this is one of those sci-fi adventures that is never boring. With great plot twists, pretty believable in a movie like this, and an interesting story this is probably the best American movie done bydirector
.
En dat gokt ge goed.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef Patch het volgende:
ik dacht het eigenlijk al maar nu weet ik het 99% zeker dat het om een filmpje van Verhoeven moet gaan, en dan doe ik een gok met Total Recall
een aantal ja...quote:Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef cwk het volgende:
Het komt me wel bekend voor. Spelen er ook mensen in?
nee, dat issie inderdaad niet, deze film is ietsjes ouder...quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef cwk het volgende:
Kom alleen maar op All Dogs go to Heaven maar dat is em niet.
Tóch niet gezien.![]()
als ik plaatjes liet zien van tekenfilmkonijntjes en een heuvel dan wisten jullie het wel, maar die is het nietquote:
RuneRose + 1quote:Op maandag 27 november 2006 14:48 schreef RuneRose het volgende:
the plague dogs?
meer foto's, meer hints !quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef RuneRose het volgende:
geen key largo.
Ben ik in elk geval niet de enigequote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef JelleS het volgende:
Doet me denken aan een shot van Buñuel.
Je zou iets meer hints kunnen geven. 2 plaatjes in 6.5 uur is nou niet echt veel. Of je conclusie trekken dat niemand het weet en een andere vraag stellen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef RuneRose het volgende:
Ja, twee plaatjes, jaartal. De regisseur heeft ook een remake van M gemaakt. Ik kan er ook niets aan doen dat jullie het niet weten.
c'est Sidney Poitier mais alors ce n'est pas gravequote:Op dinsdag 28 november 2006 08:52 schreef cwk het volgende:
Sidney Poiter
Twee plaatjes waarvan de eerste een redelijk bekend shot is. Nationaliteit van de regisseur, jaartal, werk dat de regisseur nog meer gedaan heeft. Bovendien was het niet zo dat het zo enorm druk was. Maargoed, het is schijnbaar alleen leuk als een iets moeilijkere vraag praktisch voorgezegd wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je zou iets meer hints kunnen geven. 2 plaatjes in 6.5 uur is nou niet echt veel. Of je conclusie trekken dat niemand het weet en een andere vraag stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |