Datissem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
Amarcord?
Nee joh, die is lekker braaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik ook even 8½ roepen, maar volgens mij is het die niet.
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren zaten daar geen grote, blote borsten in.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Sokolsky het volgende:
Die heeft toch scènes met nonnen?
Op een of andere manier verdring ik die Fellini's altijd heel snel.
Amarcord vond ik nog niet zo erg als Casanova, maar een voldoende is het volgens mij niet geworden. Ik vind 'm te eh... tja, hoe zal ik dat zeggen... Fellini?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren zaten daar geen grote, blote borsten in.
Amarcord ligt hier trouwens nog klaar hoor, gister gehuurd en nog niet aan toegekomen.
En ik vind Fellini altijd wel tof eigenlijk.
Om één of andere reden vermoedde ik dat eigenlijk al wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Doff het volgende:
[..]
En ik vind Fellini altijd wel tof eigenlijk.
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Le Locataire
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Sokolsky het volgende:
Hell in the Pacific?
zou ik ook zeggen.... Ben je zeker van je zaak?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef cwk het volgende:
The Eye
Ik heb even voor je zitten kijken, maar volgens mij is het The Eye niet....quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:48 schreef cwk het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Maar ook weer wel. Het zou opgezocht moeten worden.
Dat is hem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Address Unknown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |