Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
* UPDATE *
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Filmliefhebber Top 10
Aan het begin van elke topic zal Gorro de Top 10 bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 25-05-2003 23:41]
quote:Het antwoord van Ranja...
Op zondag 25 mei 2003 22:49 schreef Patch het volgende:
Welke film?
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:23 schreef ranja het volgende:
Mimic?
Selma Archerd as Hostage
Scot Bennett as Hostage
Rebecca Broussard as Hostage
Kate Finlayson as Hostage
Shanna Higgins as Hostage
Kym Malin as Hostage
quote:Dat zal hem dan wel zijn, want ik gokte maar wat.
Op zondag 25 mei 2003 23:46 schreef Khalein het volgende:
Die Hard als ik mij niet vergis....
quote:Klopt.
Op zondag 25 mei 2003 23:46 schreef Khalein het volgende:
Die Hard als ik mij niet vergis....
Volgens mij is dit type vraag toch te makkelijk 3 keer geprobeerd, 3 keer binnen 5 minuten geraden...
quote:Je wilt niet weten hoe godsgruwelijk veel mazzel ik had dat jij juist deze mensen koos... Laat ik het zo zeggen: ik moet nu ff een andere vraag verzinnen
Op zondag 25 mei 2003 23:49 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is dit type vraag toch te makkelijk3 keer geprobeerd, 3 keer binnen 5 minuten geraden...
quote:Dit is het hele rijtje uit dvd profiler
Op zondag 25 mei 2003 23:51 schreef Khalein het volgende:[..]
Je wilt niet weten hoe godsgruwelijk veel mazzel ik had dat jij juist deze mensen koos... Laat ik het zo zeggen: ik moet nu ff een andere vraag verzinnen
Of had je ook een Die hard vraag?
quote:Sterker nog... Nagenoeg dezelfde vraag... Echt te maf voor woorden
Op zondag 25 mei 2003 23:54 schreef ranja het volgende:
Of had je ook een Die hard vraag?
Geen idee offie moeilijk is of niet, so here goes...
Welke film?
quote:Moet jij niet hier zijn?
Op maandag 26 mei 2003 00:02 schreef Raggie het volgende:
hier had ik vanmiddag heel veel moeite mee:een film waarin ze een spel spelen, maar later blijkt dat ze dat spel al aan het spelen waren
(dus dat ze nu in het spel van het spel zitten)
quote:Geen Game...
Op maandag 26 mei 2003 00:04 schreef bluzh het volgende:
the game
(hallo allemaal. Net 'Unfaithful' gekeken op dvd. Prachtige film!! )
quote:Geen slechte film iig, Unfaithful...
Op maandag 26 mei 2003 00:06 schreef Bijna35 het volgende:
Wie is die kerel ook al weer?(hallo allemaal. Net 'Unfaithful' gekeken op dvd. Prachtige film!!
)
Die kerel heeft 50 films op z'n naam staan (waaronder een paar kaskrakers), maar ik had nog nooit van 'm gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |