quote:Yeeeaaaah!!!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:31 schreef Rolex het volgende:
hier is hij brave star!! Speed of a tiger strength of a bear...
[afbeelding]
Rolex, je bent een held!
quote:Gheheheh Thanks!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:45 schreef Amazon het volgende:[..]
Yeeeaaaah!!!!
![]()
Hier ben ik echt jaren naar op zoek geweest, maar ik kon maar niet meer op de naam komen.Rolex, je bent een held!
quote:Batteries not included.
Op donderdag 22 mei 2003 11:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een robot. uit de jaren 80 Die robot komt geloof ik van een andere planeet en komt terecht bij 2 bejaarden. Dan dreigt zijn batterij op te gaan en moeten ze daar iets meedoen en er is ook iets met een meisjes robot.
titel was iets als artificial intelligence. HEEEEEEEEEELLLPPP
Op maandag 12 mei 2003 22:11 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Hello!
Toen ik klein was heb ik een paar keer 'Het kleine ruimteprinsje' gehuurd. Ik was er toen (zal tussen '84 en 88 geweest zijn) erg gek op. Ik wil ook dolgraag de Engelse titel van deze tekenfilm weten. Het was een soort manga/anime achtige tekenfilm. De film ging over een klein jongetje op aarde, die stiekem een prins van een andere planeet blijkt te zijn. Ik herinner me een paar vechtscenes met twee vriendjes van het prinsje... (volgens mij een jongetje en een meisje). Verder zit er ook een 'Powerrangers/autobots effect' in. Ze kunnen namelijk met zijn drieen 1 groot monster worden. De film eindigt (volgens mij) op de planeet van het jongetje...
Weet iemand meer? Ik kan echt nergens iets vinden! Aaaaargh!
[Dit bericht is gewijzigd door Mental_Phoenix op 23-05-2003 15:39]
Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
quote:They Live
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
quote:They Live
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
Het ging over een groep avonturiers die naar de rivier de Amur in China reisden, ik geloof om goud te zoeken. Onderweg beleefden ze spannende avonturen en ontmoetten ze allerlei exotische volkeren. Ik geloof dat het zich afspeelde tussen 1900 en 1930.
Ik was destijds een jaar of 14, 15, 16 en begon me in die tijd bijzonder te interesseren in de wereld om ons heen, vooral Azië. Om de een of andere reden ben ik de naam van die rivier, 'Amur', nooit vergeten. Misschien zat die dan ook in de titel van de serie.
Weet iemand welke serie ik bedoel?
Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliens
enig idee?
quote:Invasion of the bodysnatchers.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliensenig idee?
quote:Invasion of the Body Snatchers?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliensenig idee?
grrrrrr
of:
The Puppet Masters
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 23-05-2003 11:34]
quote:nee, die is het niet, en The Puppet Masters is het ook niet, dat weet ik zeker!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef Mike het volgende:[..]
Invasion of the bodysnatchers.
quote:hehehe
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef victorinox het volgende:[..]
Invasion of the Body Snatchers?
grrrrrr
quote:Jurassic Park
Op vrijdag 23 mei 2003 11:34 schreef Patch het volgende:[..]
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
En je wilt zo graag de mensen helpen...
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:Jurassic Park
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:dank je !!!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:35 schreef victorinox het volgende:[..]
Jurassic Park
quote:Jurassic Park 2
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
quote:Wayne Knight zit in beiden...
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef SmashBro het volgende:
Dat is niet die dikke van Seinfeld Patch, maar die dikek van 3rd Rock From The Sun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |