abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13122104
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wi het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.

* Let op!!!! Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.

Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.

Vragen
Je mag vragenstellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden, aangezien dit nog wel eens onduidelijkheden wat punten verdeling op kan leveren. Bij vragen met meerdere antwoorden, moeten al je antwoorden in dezelfde post staan om goedgekeurd te kunnen worden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic

Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats

Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.

Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.

Vraag van GFP

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:36:24 #2
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13122491
4 acteurs(m/v), 1 regisseur.
Welke film?
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
pi_13122542
ik ga er zo vandoor allen en voor GFP

oh ja, voordat ik het vergeet: het fietsenschuurtje.......

[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 12-09-2003 16:56]

I can resist everything except temptation.
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:42:28 #4
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13122645
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:38 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik ga er zo vandoor allen en voor GFP

oh ja, voordat ik het vergeet: het fietsenschuurtje.......

p.s. wat xxdeesjuhxx doet is bij de wet verboden , die meid is 16 jaar ! dezelfde leeftijd als BS...

Die film ken ik niet, is ook niet het goede antwoord...

[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 12-09-2003 17:01]

You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:43:20 #5
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13122658
En natuurlijk terug, prettig weekend!
pi_13122699
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:38 schreef Oscar-Wilde het volgende:
p.s. wat xxdeesjuhxx doet is bij de wet verboden , die meid is 16 jaar ! dezelfde leeftijd als BS...
waar heb je het over???
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:48:28 #7
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13122767
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:45 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

waar heb je het over???

Iemand heeft zitten spitten in al mijn posts hier op FOK!
Ik vond haar vandaag al zo stil...

[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 12-09-2003 17:01]

pi_13122897
Ik kan ff nergens op komen
tijd om naar huis te gaan dus
Prettige Weekeinde mensen!
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:54:29 #10
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13122935
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
the toy
pi_13122989
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:48 schreef GFP het volgende:
Iemand heeft zitten spitten in al mijn posts hier op FOK!
he, dat is mij nou ook overkomen
I can resist everything except temptation.
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:00:37 #12
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13123085
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:56 schreef Oscar-Wilde het volgende:

[..]

he, dat is mij nou ook overkomen

Ik vond je al een leuke picserver hebben
Fietsenschuurtje was wel romantisch, bijna afgefikt,maar wel romantisch
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2003 @ 17:23:25 #13
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13123564
hallo
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:25:19 #14
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13123606
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:23 schreef BwennieBren het volgende:
hallo
Hey BwennieBren, ben wel over 5 minuutjes weg, weekend vieren...
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2003 @ 17:27:31 #15
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13123649
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:25 schreef GFP het volgende:

[..]

Hey BwennieBren, ben wel over 5 minuutjes weg, weekend vieren...

Ja ik nog heel eventjes en dan ook weg
Jouw puzzeltje: Frances?
pi_13123707
Goedemiddag, FMT'ers...

Zoals jullie gisteren gemerkt zullen hebben, verdween ik zomaar uit het topic. Sterker nog: ik verdween van het internet, met dank aan het plotseling ontbreken van elke vorm van connectie. 's Avonds nog mee bezig geweest, maar zonder resultaat. Vanmorgen @Home gebeld en ze gevraagd of ze ff konden kijken of alles okay was met mijn account. Bij terugkomst vanmiddag blijk ik weer online te kunnen. Joechei op zich, maar toch...

Anyways, dit was dus het hoe en waarom. Mijn excuses voor het moeten wachten e.d. 'k Zal zo ff naar de vraag van gisteren kijken, hoewel het laatste wat ik zag niet hoopgevend was. Kennelijk is het begrip 'centraal' nogal moeilijk, net als 'maaltijd' en/of 'gerecht'....

The prettiest people do the ugliest things
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2003 @ 17:30:29 #17
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13123708
In the postman always rings twice spelen ook andere acteurs/actices die in de ander films spelen!
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:30:42 #18
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13123712
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:27 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ja ik nog heel eventjes en dan ook weg
Jouw puzzeltje: Frances?

Nee, en ik ga nu weg, kijk thuis wel of iemand nog iets heeft verzonnen...
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2003 @ 17:31:28 #19
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13123724
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:30 schreef Khalein het volgende:
Goedemiddag, FMT'ers...
Khalein. Geeft niets hoor... Is het diner al voorbereid?
pi_13123750
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
Khalein. Geeft niets hoor...

Is het diner al voorbereid?

Thx

Ehhhhhhhhhhhhm....

† In Memoriam † vrijdag 12 september 2003 @ 17:33:34 #21
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13123766
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:32 schreef Khalein het volgende:

[..]

Thx

Ehhhhhhhhhhhhm....

pi_13124003
Lekkere zooi, die maaltijd-/gerechtvraag van gisteren Ik zocht dus duidelijk (leek mij) films waarin een maaltijd of een bepaald gerecht centraal staan. Niet een film waarin toevallig een leuke maaltijd voorkwam (American Beauty bijv.) maar echt een maaltijd en/of gerecht dat bepalend is voor de storyline van de film.

Gaat het in Silence of the Lambs om kannibalisme, of de psychologische strijd die Jodie Foster moet leveren om de ontvoerder te vinden? Zelf zou ik voor de strijd gaan, maar dat is dan mijn persoonlijke kijk he Anyhoe: ik denk er nog ff over na. Op dit moment heeft eigenlijk nog niemand 7 films die aan de voorwaarde voldoen, maar 'k heb ook weinig trek (ha ha ) om met deze vraag door te gaan. Wat deze betreft hoor u nog van mij!

Ohwja: de mensen die een pil (Matrix) als gerecht of maaltijd zien he... No go

vrijdag 12 september 2003 @ 18:32:11 #23
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13124901
American Pie
Delicatessen
Sweeny Todd
The Last Supper
Chocolat
The Magic Pudding
Return of the Killer Tomatoes
Attack of the Killer Tomatoes
Killer Tomatoes Do France
Killer Tomatoes Strike Back

zoiets?

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13125042
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:32 schreef Patch het volgende:
Return of the Killer Tomatoes
Killer Tomatoes Do France
Killer Tomatoes Strike Back
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef Khalein het volgende:
(...) Aan het noemen van sequals werk ik even niet mee (...)
:{
  vrijdag 12 september 2003 @ 18:40:01 #25
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13125072
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:38 schreef SODA het volgende:

[..]

[..]

owh...
American Pie
Delicatessen
Sweeny Todd
The Last Supper
Chocolat
The Magic Pudding

zo dan?

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')