Nee, in zo'n gratis (flut)blad van Fame (gekregen bij aankoop van The Straight Story, Dog Soldiers, Mephisto en Hudsucker Proxy, in totaal maar 21 euroquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik kan niet echt veel tips geven die het duidelijker gaan maken. Als het nu niet duidelijk is, dan kan ik het ook niet duidelijker maken zonder de letters van de titel door elkaar te gooien of iets gelijkaardigs.
En dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Chielus het volgende:
'Goeiemorgen,
Als het misschien Edward Norton is is het dan misschien Down in the Valley
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef cwk het volgende:
Groot gelijk SoK, niet doen.
Er staat trouwens nog een vraag van Flyguy open
Het antwoord was The Ghost and the Darkness en hoofdrolspelers waren Micheal Douglas, Val Kilmer en nog een onbekende die dus het punt oplevert.
Wie de andere hoofdrolspeler is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnen![]()
FG quote een beschrijving van de film. sok begon sterk met het goed gokken van de titel en MD maar liep toen vast. Toen herrinerde ik me VK nog maar FG wou maar liefst DRIE namen. (poeh poeh)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnen![]()
Ik heb alleen een sgtukje bij TMF Moviefacts gezien (jajaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef cwk het volgende:
[..]
FG quote een beschrijving van de film. sok begon sterk met het goed gokken van de titel en MD maar liep toen vast. Toen herrinerde ik me VK nog maar FG wou maar liefst DRIE namen. (poeh poeh)
Volgens zijn beschrijving was het derde hoofdpersoon niet bekend heel van naam maar wel een bekend gezicht.
Down the Valley, ja daar rinkelt het belletje idd. Was ie de moeite waard? tijdje geleden dat ik EN in een goeie film heb mogen zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |