Nee, in zo'n gratis (flut)blad van Fame (gekregen bij aankoop van The Straight Story, Dog Soldiers, Mephisto en Hudsucker Proxy, in totaal maar 21 euroquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik kan niet echt veel tips geven die het duidelijker gaan maken. Als het nu niet duidelijk is, dan kan ik het ook niet duidelijker maken zonder de letters van de titel door elkaar te gooien of iets gelijkaardigs.
En dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Chielus het volgende:
'Goeiemorgen,
Als het misschien Edward Norton is is het dan misschien Down in the Valley
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef cwk het volgende:
Groot gelijk SoK, niet doen.
Er staat trouwens nog een vraag van Flyguy open
Het antwoord was The Ghost and the Darkness en hoofdrolspelers waren Micheal Douglas, Val Kilmer en nog een onbekende die dus het punt oplevert.
Wie de andere hoofdrolspeler is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnen![]()
FG quote een beschrijving van de film. sok begon sterk met het goed gokken van de titel en MD maar liep toen vast. Toen herrinerde ik me VK nog maar FG wou maar liefst DRIE namen. (poeh poeh)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan precies, kop ik dat punt ook even binnen![]()
Ik heb alleen een sgtukje bij TMF Moviefacts gezien (jajaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef cwk het volgende:
[..]
FG quote een beschrijving van de film. sok begon sterk met het goed gokken van de titel en MD maar liep toen vast. Toen herrinerde ik me VK nog maar FG wou maar liefst DRIE namen. (poeh poeh)
Volgens zijn beschrijving was het derde hoofdpersoon niet bekend heel van naam maar wel een bekend gezicht.
Down the Valley, ja daar rinkelt het belletje idd. Was ie de moeite waard? tijdje geleden dat ik EN in een goeie film heb mogen zien..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:09 schreef Doff het volgende:
Zal die laatste wel 3000 Miles to Graceland zijn?
nee pass nog gekeken die heeft een veel hoger cijfer en geen connectie met clive owen of jodie fosterquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Doff het volgende:
Of gewoon The Inside Man...?
Ik heb 't al opgezocht en die is goed (had ik nooit geweten overigens).quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef flyguy het volgende:
ricochett?
neequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Dit gaat vast niet over een Kurosawa.
Nice, met 3000 miles to graceland doelde ik op Ice-T. Zijn andere films zijn zo schijt dat niemand t toch had geraden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef flyguy het volgende:
ricochett?
wel nieuwe niet artschool de rest is ook foutquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die nieuwe film, artschool ofzo?
het hoeft niet altijd hoog filosofisch niveau te zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
het geeft te denken als je zoiets kijkt en leuk vindt
wyccie +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Blue Lagoon
quote:I graduated in 1976 from a high school in North Dallas and this entire movie is so spot on it's scary. It is my favorite film. I've seen it hundred's of times and every time it's like watching it for the first time. Only someone that was there and lived through those days could have directed such a movie.
quote:This has to be one of the best teenager, high school flicks which tops most of the many other films i have viewed. It depicts male and female struggles with all the temptations that face youth and will continue for generations to come.
quote:It was the last day of school of 1976. it's a night they would never forget.....if they could remember.
stom natuurlijk niet als de film over de laatste dag van 76 gaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef flyguy het volgende:
film ook uit 1976?
quote:I was a stoner like Pickford smoking weed non-stop. Some mentioned that the heavy drug use was not too common. Well, at our school it was beyond common. Before school, during school (in the bathroom and football field) and after school. Our school had a smoking area outside the cafeteria where everyone went to light up.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:20 schreef cwk het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
ik ook, ken hem alleen van naam.... opzich ook nog wel een leuk rijtje acteursquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:20 schreef cwk het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
Ook niet, zijn films welquote:
ik denk dat ik voor ons allemaal (ik en cwk)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Jah, wie moet er nu mijn vraag beantwoorden?![]()
quote:# Director Cameo: [] a news reporter.
# Two minutes of film were cut, mostly from the club orgy scene, to get an R rating instead of an NC-17.
# The "I am the monster" letters read in the film are word-for-word recreations of those that the realwrote to
.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef flyguy het volgende:
ik vind wyccie vragen niet meer leuk..
is dat record in de zin van oscars of is het cryptisch zoals bijvoorbeeld anthony hopkins die gaat voor het landsnelheidrecord in the world fastest indian?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Een Oscarwinnaar met een record speelt een rol in deze film.
lange versie: de oscarwinnende acteur speelt in een film waarin hij, danwel zij, een record vestigt zoals in het voorbeeld van anthony hopkins...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste. Want dat tweede begrijp ik niet.
Maar weet je ook de film?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:06 schreef flyguy het volgende:
nou dan moet het dus gaan over dolf lundgren of steven seagal
He? Waar heb jij het afgelopen half uur uitgehangen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
He? Wat heeft Brody met die trivia te maken?
doelde op de muziekquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
JC die een toneelstukje opvoert?
nee als je die 2 films in de blender gooit en er vervolgens weer een film van maakt dan zou dat geweldig zijn.........quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Het zijn twee totaal verschillende filmsOf bedoel je weer de muziek?
Spuitende trollen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef flyguy het volgende:
nee als je die 2 films in de blender gooit en er vervolgens weer een film van maakt dan zou dat geweldig zijn.........
ja en oma's die met peppillen op, door labyrinths heen rennen met stofzuigersquote:
ik verontschuldig mij voor mijn onwetendheid...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb twee hartstikke leuke vragen openstaan
En terechtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef flyguy het volgende:
ik verontschuldig mij voor mijn onwetendheid...![]()
quote:Vinny Dionna Ruby Richie Joe T
nee brody had in '93 een orgie samen met zn regisseurquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik volg het niet meer
Zijn er nou 2 vragen door elkaar heen?
Eentje over een film met Adrien Brody uit 1993, en eentje over iets met een regisseur en een orgie
that about sums it UP.... sloom toetsenbordquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:04 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, wat flyguy daar zegt gaat ook over wyccie's vraag. Duideiljk.
Dus we zoeken een film over slagende studenten medio jaren '70 gemaakt in '93. Zegt me zo niks, met hintjes voor regisseur en acteurs misschien wel.
En een film met Brody, met een paar hele vage hints waar ik niks mee kan. Doe nog eens wat hintjes.
als deze allebei goed zijn noem ik dit voortaan: "een sokje flikken"quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Summer of Sam dus.
RL... Dazed & Confused?
oh ja.... je maakt me compleetquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
School of Rock bedoel je, flyguy.
frankly my dear.... doe eerst maar 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Moet ik nu één of twee vragen stellen?
Is dat Dazed & Confused trouwens wat? Vind Linklater wel een interessant regisseur.
't Is op zich een goede film, geeft sfeer van die tijd goed weer. maar eht is niet mijn soort film.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Moet ik nu één of twee vragen stellen?
Is dat Dazed & Confused trouwens wat? Vind Linklater wel een interessant regisseur.
flyguy +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:33 schreef flyguy het volgende:
o ja zaad...
cwk +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:35 schreef cwk het volgende:
Leaving las vegas?
kvind de wilson broertjes wel prettig...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef cwk het volgende:
Omdat t zo warm is reken ik em goed.
Bottlerocket is het eigelijk. Gisteren gezien en erg gelachen. En er achter gekomen dat je zelfs in hun eerste film al een beetje moe wordt van de Wilson broertjes.
Sokolsky +1
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:28 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wordt van al die broertjes moe.
is dit trouwens niet die kerel uit nikita?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
Naam en...wat zulleweeszegge...
tien films.
Geen vervolgen.
Auw... dat doe ik normaal nooit. Moet je kijken wat er met mij gebeurt als er vragen over Wilsonbroertjes komen.quote:
Eigelijk ben ik niet in de positie om zoiets schandalig te noemen, maar CL niet kennen is wel schandaligquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ken 'm niet, is dat heel erg schandalig?
Poeha, die zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind mijnheer Lloyd eigenlijk maar niks en wil zijn punt niet. Zo.
ggen sequels...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Chasing Amy
Back to the Future
Back to the Future II
Back to the Future III
The Addams Family
Addams Family Values
Beetlejuice
Who Framed Roger Rabbit
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Home Alone
Zo moeilijk was hij toch niet?
Geen vervolgen zig, stoat der ook wel bij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Chasing Amy
Back to the Future
Back to the Future II
Back to the Future III
The Addams Family
Addams Family Values
Beetlejuice
Who Framed Roger Rabbit
Home Alone nee..nog iets later.
Zo moeilijk was hij toch niet?
EINDELIJK, dankje lamers. als t mocht had ik je twee punten gegevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef lamers het volgende:
Back to the Future
The Addams Family
Who Framed Roger Rabbit
dennis the menace
Baby Genius
Pagemaster
My favorite martian
Goin South
Wit
Baby Geniuses is nr. 30quote:Op zondag 9 juli 2006 15:47 schreef cwk het volgende:
Baby genius, ennehm..nou een ernest, ernest goes to camp.
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:51 schreef cwk het volgende:
Barb wire?
Niet goed, wel in de richting.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:52 schreef cwk het volgende:
Spice World?
Oeps, niet goed. Ik ben bezig, damn.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:56 schreef cwk het volgende:
J. Lo dan in gigli?
Nou om een of andere manier doet de batterij t niet. Wil niet meer opladen. alles lijkt goed te zitten, vervloek oral-B.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:00 schreef wyccie het volgende:
Moet je technische details weten?
Goed genoeg. Nog één dus. Kom op.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef cwk het volgende:
Baby Geniuses 2?
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:20 schreef cwk het volgende:
Geen idee..heb alle zangeressen al gehad. Madonna misschien?
Edit: Ah, net te laat.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:47 schreef cwk het volgende:
Of glitter
Wrijf het er maar in.quote:
Welke film?quote::voice is used in exactly 16 lines, with 17 sentences spoken.
has two other lines on-screen, one with the voice of a police officer overdubbed, and one with the voice of
overdubbed. There are also many lines with the voice of
, and we learn that
is actually saying them, but we don't see it.
Ja over dat, heb em ondertussen al gesloopt. *zoekt soldeerbout*quote:Op zondag 9 juli 2006 16:29 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet je de tandenborstel zo lang gebruiken tot de batterij helemaal leeg is voordat je eht oplaadt. Maar daar is het nu te laat voor eigenlijk
Superman Returns?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
Vond het ook al vreemd dat die er niet in zou zitten. HOTD had ik moeten weten grrr.
[..]
Welke film?
Oh en denk niet dat de gebruikte emoticons ook maar iets te maken hebben met de personages.
ranja +1quote:Op zondag 9 juli 2006 16:44 schreef ranja het volgende:
The Terminator?
Ik haalde haar altijd door elkaar met Sally Field.quote:
Nee, vooral omdat ik ze niet echt op elkaar vind lijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
Ik haalde haar altijd door elkaar met Sally Field.
Dit is niet Sally Field maar dus die andere. Da's vast niet genoeg voor een punt.
Vraag van Ranja hè, dan krijg je datquote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef hornage het volgende:
zo, een flinke dode dag op FMT, zal dan echt de vakantie begonnen zijn?
Hij doet sowieso niet veel moeite de boel weer op gang te brengen, dat lijkt me in dit soort gevallen wel zo praktisch.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:13 schreef cwk het volgende:
Zou handig zijn als Ranja bij dit soort vragen naam of 3 films vraagt. Staat los van ' ranja-vragen' trouwens. Heb geen probleem met zijn vragen.
Ondertussen tussendoorvraagje?
hornage +1quote:Op maandag 10 juli 2006 21:26 schreef hornage het volgende:
narc?
neejoh, die heeft rood haarquote:Op maandag 10 juli 2006 21:42 schreef cwk het volgende:
Jean Grey Famke Jansen?
nee, zoals je goed kan zien is dit een member van the x-men, niet van the fantastic fourquote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef cwk het volgende:
Of Jessica Alba Sue Storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |