Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
* UPDATE *
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Filmliefhebber Top 10
Aan het begin van elke topic zal Gorro de Top 10 bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
Gorro is nog met practicum bezig, dus doe ik deze ff....
Dus: welke film?
I enjoyed this movie while returning from my honeymoon in Europe almost five years ago. Of course, no trans atlantic flight is complete without numerous gin and tonics, but this in no way altered my view of this flick. It was and is light faire, but , of whom I have always been a critic, gives a haltingly strong performance and her accent is right on the money. At times, she's just a bit too
, if you know what I mean.
I like this movie because it's something that touches my heart. I have always wondered what if....
This is a great film that isn't necessarily a chick-flick. A guy friend of mine saw it and like it too! I recommend watching this film uninterrupted and when you're in the mood to pay attention to a film. Also, it may take viewing more than once to get the whole effect.
Her English accent is also bizarre; passable in , here she tries for lower-class, sounding like a well-spoken Australian with a weird affectation for glottal stops and a slightly over-liberal use of very English swear words.
Om nog ff de setting duidelijk te krijgen: You have to be really stupid to like this film. Mainly because it is emotionally inane, philosophically shallow, profoundly unreal (try living in London if you want to understand this last comment fully) and best viewed by people so stupid they're too stupid to even understand how stupid they and this film actually are.
In dit comment staat trouwens ook nog een really sneaky, really small hintje wat de actrice betreft...
In de eerste comment staat iets over hoe lang geleden hij is uitgekomen, en de actrice heeft volgens een ImdB'er een Australisch accent. Houdt zeker niet in dat het om een Australische gaat!
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 28-05-2003 14:58]
"Most people, even if they like it, regard the film as insubstantial, and see little serious point in its exploration of parallel worlds."
quote:Hoppa
Op woensdag 28 mei 2003 14:59 schreef Sai het volgende:
Sliding Doors
http://us.imdb.com/Title?0120148
Your turn!
quote:nooit gezien, vandaar...
Op woensdag 28 mei 2003 14:59 schreef Sai het volgende:
Sliding Doors
Wie is dit?
Likes to insert shots of a woman's hairstyle, frequently close-ups. [hair]
Bathrooms are often a plot device; often a hiding place or a place where lovemaking is prepared for.
He preferred blondes
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:59 schreef Khalein het volgende:
"The worst crime of this film however is launching Dido into stardom.
Maar ja, titel ken ik wel, film wel een paar keer zien staan op vhs en dvd, maar nooit gezien... lijkt wel interessant eigenlijk.
quote:Nah, schijnt een beetje een slap aftreksel van Lola Rennt te zijn. Zelf de film nooit gezien, al wou ik er toen ik twaalf was heeeel graag heen om de een of andere reden.
Op woensdag 28 mei 2003 15:03 schreef ranja het volgende:[..]
Maar ja, titel ken ik wel, film wel een paar keer zien staan op vhs en dvd, maar nooit gezien... lijkt wel interessant eigenlijk.
quote:Makkie!
Op woensdag 28 mei 2003 15:04 schreef Khalein het volgende:
Bathrooms?Hitchcock
quote:En weer een vraag die enkele topics geleden al is geweest....
Op woensdag 28 mei 2003 15:03 schreef Sai het volgende:
Nu wassie makkelijkWie is dit?
Likes to insert shots of a woman's hairstyle, frequently close-ups. [hair]
Bathrooms are often a plot device; often a hiding place or a place where lovemaking is prepared for.
He preferred blondes
quote:Hitchcock ofcourse!
Op woensdag 28 mei 2003 15:04 schreef Khalein het volgende:
Bathrooms?Hitchcock
check dit:
Hitch = Inspannen of probleem in het nederlands
Cock = je weet wel
sorry ff tussendoor
quote:Ik heb alle topics tot en met 22 nu doorgenomen, maar voor ik bij de honderdertig ben... Dat duurt nog even...
Op woensdag 28 mei 2003 15:09 schreef Patch het volgende:[..]
En weer een vraag die enkele topics geleden al is geweest....
quote:Alfred Probleempiemel......klinkt leuk.
Op woensdag 28 mei 2003 15:10 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Hitchcock ofcourse!
check dit:
Hitch = Inspannen of probleem in het nederlands
Cock = je weet welsorry ff tussendoor
quote:als je nu een paar topics meer had doorgelezen....
Op woensdag 28 mei 2003 15:12 schreef Sai het volgende:[..]
Ik heb alle topics tot en met 22 nu doorgenomen, maar voor ik bij de honderdertig ben... Dat duurt nog even...
quote:Ik verwacht er een met heel veel plaatjes....
Op woensdag 28 mei 2003 15:26 schreef Patch het volgende:
Hoe lang ongeveer nog Khalein?
quote:en het zonnetje schijnt...
Op woensdag 28 mei 2003 15:28 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Ik verwacht er een met heel veel plaatjes....
quote:Het aantal plaatjes valt mee hoor
Op woensdag 28 mei 2003 15:28 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Ik verwacht er een met heel veel plaatjes....
Nog 7 mins ongeveer. Kwestie van files opslaan, uploaden en post maken
quote:Helaas mag ik nog niet vrijgelaten worden (nog 1 1/2 uur). Morgen scooter ik wel naar het strand
Op woensdag 28 mei 2003 15:29 schreef Patch het volgende:[..]
en het zonnetje schijnt...
moeten eigenlijk buiten zitten
ipv bij de pc....
Neem van de films de aangegeven letter, vind zoveel mogelijk, vorm een nieuwe titel, post 'm, scoor Eventuele lidwoorden tellen niet mee! Suc6!
Laatste letter 1e woord De 1e letter
3e letter, 2e woord 3e letter, 1e woord
De 6e letter De 4e letter
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 28-05-2003 15:56]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |