Ik pas rond de 8, maar heb volgende week flink wat tijd. Dus ik zal eens kijken of er tegen die tijd een nieuw tournament in kanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
Bergmantournament is leuk. Extra tournament is ook leuk. Ik heb nu 18 films van 'm gezien trouwens.

Damn, Sok, waarom geef je daar nou een puntje voor. Het is Le Proces, weet ik veelquote:Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Sokolsky het volgende:
vooruit, Doff +1
Verder: L'Argent, Mouchette, Journal d'un curé de campagne, Dames du Bois de Bologne, en nog wat titels.

quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
Sinds haar geboorte?

Ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik neem aan dat je het over Vogler hebt; in dat geval weet ik het gewoon niet meer.

Toevallig, was er net mee bezig. Zit een beetje in dubio hoe ik dat moet aanpakken. Er zijn in feite zeker 16 (zeer) bekende mockumentary's waar gewoon een tournament mee gestart kan worden. Aan de andere kant vind ik dat er een aantal onbekendere zijn die ook verdienen om mee te doen, en heb ook nog een paar op de agenda staan die dat predikaat verdienen, vermoed ik. Maar of we er 32 halen is dan weer zwaar de vraag.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, wanneer begin je dat mockumentarytoernooi eigenlijk? En kunnen daarin meer mensen stemmen dan alleen jij?

quote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef JelleS het volgende:
Ze wil zeker niet toevallig bij de luchtmacht?

Daar doet hij niet eens in meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef cwk het volgende:
Bogart in..doe één gok, The Asphalt Jungle?

Bogart had je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Vandaar de gok. Probeer het spelletje gaande te houden weetje.

Ga door .......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ava Gardner?

The Barefoot Contessa. Maar ik reken het goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Bare feet Contessa?

Het zal niet de winnaar van een tournament over 1954 worden, maar de eerste ronde moet te overleven zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ooit eens van gehoord. Is dat wat?

Twee goed, maar geen Maltese Falcon. Een onbekendere film, maar wel een sterke rol. Een stuk sterker dan African Queen, overigens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Asap het volgende:
Maltese Falcon: Nominatie
Casablanca: Nominatie
African Queen: Winst

Beetje weinig idd, toch wel één van de grootste acteurs uit die jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is het met z'n prijzenkast wel triest gesteld; naast deze drie Oscardingetjes alleen een BAFTA-nominatie voor African Queen. Ja, en een Sour Apple voor Least Cooperative Actor, da's ook lekker.

Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef California het volgende:
SoK, die opmerking is van dezelfde orde als een positieve uitlating over Martin Lawrence.

Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.

Zonder hem zouden ze geen klassiekers zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.

quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:49 schreef JelleS het volgende:
Dat krijg je als je met vlaamse nasynchronisatie kijkt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |