Ga door .......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ava Gardner?
The Barefoot Contessa. Maar ik reken het goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Bare feet Contessa?
Het zal niet de winnaar van een tournament over 1954 worden, maar de eerste ronde moet te overleven zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ooit eens van gehoord. Is dat wat?
Twee goed, maar geen Maltese Falcon. Een onbekendere film, maar wel een sterke rol. Een stuk sterker dan African Queen, overigens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Asap het volgende:
Maltese Falcon: Nominatie
Casablanca: Nominatie
African Queen: Winst
Beetje weinig idd, toch wel één van de grootste acteurs uit die jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is het met z'n prijzenkast wel triest gesteld; naast deze drie Oscardingetjes alleen een BAFTA-nominatie voor African Queen. Ja, en een Sour Apple voor Least Cooperative Actor, da's ook lekker.
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef California het volgende:
SoK, die opmerking is van dezelfde orde als een positieve uitlating over Martin Lawrence.
Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.
Zonder hem zouden ze geen klassiekers zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:49 schreef JelleS het volgende:
Dat krijg je als je met vlaamse nasynchronisatie kijkt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderen.
quote:: We're not gonna make out or anything, okay?
: What?
: Oh, I'm sorry. I just totally ruined that moment, didn't I?
Mijn volgende hint zou jij zijn geweestquote:
Komt er nog eens een mooie dvd uit, daar zit ik nu al jaren op te wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm al een paar maanden niet meer gezien, hm.
Niet Nederlands, wel Europees.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kon daar (ook?) heel weinig mee, dus hij zou er best wel eens uit kunnen vliegen.
Plaatje: eh, komt me niet bekend voor. Nederlands?
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Open Hearts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |