Ik zou op zich wel een Hitchcock tournament willen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, wanneer begin je dat mockumentarytoernooi eigenlijk? En kunnen daarin meer mensen stemmen dan alleen jij?
Ik heb nu echt geen tijd meer voor een nieuwe vraag... Sorryquote:Op maandag 22 januari 2007 15:07 schreef Sokolsky het volgende:
Da's al twee. Laurens weet er vast nog wel een.
Oh, da's jammer. Wel mooie winnaar natuurlijk. Alhoewel ik Vertigo zelf leuker vondquote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, dat wilde ik ook ooit. Dus toen heb ik dat maar georganiseerd. Rebecca won.
Ik pas rond de 8, maar heb volgende week flink wat tijd. Dus ik zal eens kijken of er tegen die tijd een nieuw tournament in kanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
Bergmantournament is leuk. Extra tournament is ook leuk. Ik heb nu 18 films van 'm gezien trouwens.
Damn, Sok, waarom geef je daar nou een puntje voor. Het is Le Proces, weet ik veelquote:Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Sokolsky het volgende:
vooruit, Doff +1
Verder: L'Argent, Mouchette, Journal d'un curé de campagne, Dames du Bois de Bologne, en nog wat titels.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
Sinds haar geboorte?
Ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik neem aan dat je het over Vogler hebt; in dat geval weet ik het gewoon niet meer.
Toevallig, was er net mee bezig. Zit een beetje in dubio hoe ik dat moet aanpakken. Er zijn in feite zeker 16 (zeer) bekende mockumentary's waar gewoon een tournament mee gestart kan worden. Aan de andere kant vind ik dat er een aantal onbekendere zijn die ook verdienen om mee te doen, en heb ook nog een paar op de agenda staan die dat predikaat verdienen, vermoed ik. Maar of we er 32 halen is dan weer zwaar de vraag.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, wanneer begin je dat mockumentarytoernooi eigenlijk? En kunnen daarin meer mensen stemmen dan alleen jij?
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef JelleS het volgende:
Ze wil zeker niet toevallig bij de luchtmacht?
Daar doet hij niet eens in meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef cwk het volgende:
Bogart in..doe één gok, The Asphalt Jungle?
Bogart had je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Vandaar de gok. Probeer het spelletje gaande te houden weetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |