Cool!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Haha ik had een keer mijn DS meegenomen naar kantoor... meteen zo'n collega van de administratie ( jaartje of 35 ) enthousiast.
Had ze er 1 aan haar man gevraagd voor haar verjaardag
Die man zo van : " Een nintendo?? wtf? "
Komt ze de dag na haar verjaardag op kantoor en helemaal verslaafd aan NSMB
330 uur... De tyfus. Dat haal ik met geen enkele gamequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:11 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Cool!
Ik zit nu al ruim 330 uur Advance Wars: Dual Strike te spelen
Ja mensen zeggen vaker tegen me dat dat vrij ziek is hehequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
330 uur... De tyfus. Dat haal ik met geen enkele game
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker even opzoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
Respect ! 330 uurEnige games die ik meer dan 300 uur gespeeld heb ik Perfect Dark & misschien Unreal Tournament.
Hells_Angel: Als je AW zo leuk vind (neem ik aan) dan moet je de fire emblem games eens proberen. Tis eigenlijk advance wars maar dan met characters op het slagveld.
Maar zijn die fire emblem spellen niet meer Final Fantasy achtig dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
Respect ! 330 uurEnige games die ik meer dan 300 uur gespeeld heb ik Perfect Dark & misschien Unreal Tournament.
Hells_Angel: Als je AW zo leuk vind (neem ik aan) dan moet je de fire emblem games eens proberen. Tis eigenlijk advance wars maar dan met characters op het slagveld.
Cool die en advance wars zijn de enige games op de DS die ik heb!quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef R_B het volgende:
Vandaag mario kart ds gehaald...
FF bij een lokale mac het online racen getest...was echt gaaf....
Nope.. Fire Emblem is een Turn Based strategy game met RPG elementen.. In plaats van tanken staan personages in het veld.. Als ze gevechten winnen krijgen ze experience waardoor ze sterker worden.. Als ze dood gaan zijn ze ook echt dood.. Reviven kan niet. Vervangen ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Maar zijn die fire emblem spellen niet meer Final Fantasy achtig dan?
Ik heb namelijk maar even snel gekeken...
Verdiep me er later wel in, maar omdat ik het niet op AW vond lijken of iets dacht ik komt later wel.
* Maraca pakt mini-lellan vastquote:
Intertoys!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca pakt mini-lellan vast
WAAR?![]()
Ok, dat klinkt zeker interessant!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope.. Fire Emblem is een Turn Based strategy game met RPG elementen.. In plaats van tanken staan personages in het veld.. Als ze gevechten winnen krijgen ze experience waardoor ze sterker worden.. Als ze dood gaan zijn ze ook echt dood.. Reviven kan niet. Vervangen ook niet.
Jaloerze ik!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch maar een DS lite (black) gekocht, m'n oude mag m'n vriendin hebben.
Maar het belangrijkste verschil:quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope.. Fire Emblem is een Turn Based strategy game met RPG elementen.. In plaats van tanken staan personages in het veld.. Als ze gevechten winnen krijgen ze experience waardoor ze sterker worden.. Als ze dood gaan zijn ze ook echt dood.. Reviven kan niet. Vervangen ook niet.
Welke game?quote:Op zondag 17 september 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dat Wifi gebeuren maar een beetje vaag.... kan niet echt vanuit mijn menu zien of ik nu online kan of niet. Geen settings of testomgeving ofzo?
yoshi's island 2quote:Op zondag 17 september 2006 10:35 schreef Roi het volgende:
En.. Welke toper ala Mario Bros/Mario Kart komt er dit jaar nog uit ?
Zit wel een test op hoor in het eigen menu van de DSquote:Op zondag 17 september 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dat Wifi gebeuren maar een beetje vaag.... kan niet echt vanuit mijn menu zien of ik nu online kan of niet. Geen settings of testomgeving ofzo?
Ehm, nee hoor?quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit wel een test op hoor in het eigen menu van de DS
Owjaquote:
"test connection" in het NWFC settings menu.quote:Op zondag 17 september 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee waar dat zit.... straks nog eens kijken... vind het menu sowieso wel vaag..... je kan nooit echt terug naar je hoofdmenu...... meestal alleen shutdownquote:Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
"test connection" in het NWFC settings menu.
Ga naar connection 1 en vul indien nodig de gegevens in.. Druk dan op "test connection".
Je kunt alleen je NFWC settings veranderen als je in een Wifi game zitquote:Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee waar dat zit.... straks nog eens kijken... vind het menu sowieso wel vaag..... je kan nooit echt terug naar je hoofdmenu...... meestal alleen shutdown
Ben je lui ofzo?quote:Op zondag 17 september 2006 20:14 schreef nlboy het volgende:
Hoe maak ik een startboost bij Mario Kart?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nog perfecter getimed hebt ga je nog sneller..quote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
Iemand probeert me wijs te maken dat je behalve een startboost een nog snellere startboost hebt
Dat is omdat hij in time mode tegen zijn ghost aan het racen was, en zag dat hij sneller vertrok, terwijl zijn ghost ook een startboos had...
quote:Op zondag 17 september 2006 20:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je lui ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef nlboy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wederom in de sterrebcatalogus op nintendo.nl Mega Man Battle Network 5: Double Team voor 5000 sterren!![]()
1) Het is een console game.quote:Op maandag 18 september 2006 10:07 schreef R_B het volgende:
Iemand al dat nieuwe star wars spel geprobeerd?
2) Licensie game
3) Nintendo DS lackluster titel
4) lol!Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik heb sinds gister Pyo Pop en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Het is een beetje traagjes en heel erg boeiend vind ik het ook nog niet...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
starfox
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Voor hoeveel heb je het gekocht en waar?quote:Op maandag 18 september 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb sinds gister Pyo Pop en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Het is een beetje traagjes en heel erg boeiend vind ik het ook nog niet...
Of ik ben nu iets te voorbarig bezig, maar als je er vanaf wil, laat dan maar weten
Ik ben geïnteresseerd![]()
![]()
Reviewcopy, die mag ik dus sowieso niet wegdoen
Heb trouwens ook Cooking Mama binnen, niet gespeeld nog omdat een huisgenootje er al 3 kwartier mee bezig is
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
De eerste productierun van dit spel zit vol met fouten/.bugs.quote:Op maandag 18 september 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Het is een console game.
2) Licensie game
3) Nintendo DS lackluster titel
4) lol!
Inmiddels wordt aan een herziene versie van dit spel gewerkt/gedrukt
Zegt idd genoeg lijkt me zo.
Het gaat over star wars voor ds![]()
Wanneer komt Starfox uit dan?Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
quote:BioWare, a leading video game developer, has announced the formation of a new handheld game development group. Their first game will be produced for the Nintendo DS system and marks BioWare's debut in the handheld game space.
The group will be led by project director, Dan Tudge, former president and founder of independent video game developer, Exile Interactive, Inc. Dan has overseen development of AAA titles for such major publishers as Nintendo, Microsoft, THQ and Sega Sports.
"We're thrilled to have Dan leading our new handheld group," said Ray Muzyka, CEO of BioWare. "Dan has an exceptional pedigree of game development, and we're excited to have him bring his proven track record of successful games to BioWare's new DS project!"
Listed among Canada's Top 100 Employers* three years in a row, BioWare has begun actively recruiting for its new handheld team.
"As always, we are committed to creating the best story-driven games in the world, and the Nintendo DS offers us an exciting new platform to engage," said Greg Zeschuk, president of BioWare. "The new project offers tremendous opportunities, and we're looking for talented and passionate developers to become part of that."
Details about available positions for BioWare's handheld group can be found at http://www.bioware.com/bioware_info/jobs/edmonton_jobs/.ata compiled and analyzed by Mediacorp Canada Inc.
ABOUT BIOWARE
BioWare Corp. is an electronic entertainment company which develops computer and console video games focused on rich stories and memorable characters. BioWare's developers are hard at work on Mass Effect, a brand new BioWare-created intellectual property, and an Xbox(TM) 360 exclusive, to be published by Microsoft. Mass Effect is an epic science-fiction role-playing game set in a spectacular new vision of the future. BioWare's new studio in Austin, Texas, has begun work on a new massively multiplayer online game, marking BioWare's entry into the MMO space. In 2006, BioWare formed a new group to develop games for handheld platforms, beginning with the Nintendo DS(TM). Jade Empire, published by Microsoft, is BioWare's first game based on a BioWare-created intellectual property and was released for Xbox in April 2005 to critical and commercial success. A PC version is scheduled for release in early 2007, to be published by 2K Games. BioWare is also hard at work on Dragon Age, a high fantasy RPG set in another brand-new world created and owned by BioWare. BioWare's Technology Architecture Group is also developing the cutting-edge next-generation BioWare Eclipse Engine technology for multiple platforms. BioWare has an online fan community at www.bioware.com consisting of over 3 million registered users who regularly connect to discuss the company's current and future games. In November 2004, the company launched the BioWare Online Store at store.bioware.com, where fans can purchase new content for their favorite BioWare titles and merchandise. Previously published projects include: the action-RPG of 2005 for Xbox, Jade Empire; the 2003 Game of the Year, Star Wars(R): Knights of the Old Republic(TM) for PC and Xbox; the award-winning Neverwinter Nights(TM) series; the genre-defining Baldur's Gate(TM) role-playing game series for the PC; MDK(TM)2 for Dreamcast and PC, MDK(TM)2: Armageddon for PlayStation(R)2, and Shattered Steel(TM). Employment information at BioWare can be found online at jobs.bioware.com.
*BioWare, BioWare Corp., BioWare Eclipse Engine, Mass Effect, Dragon Age and Jade Empire are trademarks or registered trademarks owned by BioWare Corp. in the U.S. and other countries. All other trademarks and copyrights are the property of their respective owners. All rights reserved."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"![]()
Samenvatting van de tekst pleasequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Blinker het volgende:
Goed nieuws!
Ik hoop dat er nu een paar goede RPG's naar de DS komen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
November, maar je kan hem al importeren uit de VS. Ik heb hem, en het is best een vet spel, alleen jammer dat het vliegen niet zoveel variatie heeft (je gebruikt nooit de omgeving, altijd ruimte genoeg om te vliegen).quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:31 schreef jpg97 het volgende:
Wanneer komt Starfox uit dan?Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.![]()
omdat het sinds Mario kart 64 (overigens de beste) alleen maar herhaling is geweest!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie dat er ook bijna niemand meer mario kart op de DS...
Kan niemand vinden om mee te spelen![]()
![]()
Of misschien ook omdat het spel al best oud is...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
omdat het sinds Mario kart 64 (overigens de beste) alleen maar herhaling is geweest!![]()
Mjah, dan kan ik eindelijk online spelen, zijn de aantal spelers beperkt...![]()
![]()
Mmm hier geen last van. Speel altijd tegen 4 spelers (al hoe wel er vaak 1tje tijdens het spel weggaat). Anders es een keertje een potje tegen elkaar doen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Of misschien ook omdat het spel al best oud is...
Mjah, dan kan ik eindelijk online spelen, zijn de aantal spelers beperkt...![]()
![]()
Ik mis echt de battle mode online...dat is toch onwijs gaaf...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:25 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mmm hier geen last van. Speel altijd tegen 4 spelers (al hoe wel er vaak 1tje tijdens het spel weggaat). Anders es een keertje een potje tegen elkaar doen?![]()
![]()
Wat is dit eigenlijk voor game? Komt deze week in de V.S. uit
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Op ign doet hij het goed:quote:Op woensdag 20 september 2006 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
http://ds.ign.com/articles/733/733349p1.html![]()
Poke'monquote:Op woensdag 20 september 2006 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Heb net die filmpjes gezien maar die game is echt debiel zegquote:Op woensdag 20 september 2006 10:20 schreef R_B het volgende:
[..]
Op ign doet hij het goed:
http://ds.ign.com/articles/733/733349p1.html![]()
![]()
Ik speel ook nog wel vaak mario kart online.. alleen die drifters, daar word ik gek vanOp dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Daarom speel ik het niet meer online.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Het meest irritante is dat je pas de stats ziet als iedereen heeft 'gejoined'. En dan zie je ook pas of je te maken hebt met een cheater.
Ik vind dat we gewoon binnenkort iets moeten afspreken, dat we een soort FOK!compititie houden met Mario Kart DS ofzo.![]()
![]()
CD-Wow heeft Mario Hoops, Pokemon Mystery Dungeon, en Rocket Slime voor maar 30 euro. Amerikaanse versies, maar toch. Gratis verzendkosten, dus dat scheelt niks met importen.![]()
![]()
Waarom komen die games niet gewoon ook snel hier uit
Rocket Slime lijkt me geweldig, maar ik ga geen CC meer aanschaffen, dus kan ik waarschijnlijk tot ergens april 2007 wachten ofzo, wanneer ik er helemaal geen interesse meer in heb.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hij weet ook makkelijkere "figuren" voor de getallen waardoor hij het sneller kan!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
en ik vond mijn 11 seconden al snel
Ik heb het ooit 1x gedaan en had toen 11 seconden dus misschien zit dit er wel in![]()
![]()
Pfff dat doe ik 'm niet na (speel het ook een tijd niet meer, tijdje geleden nog geprobeerd en zit weer op het slakke niveau).![]()
Doh!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef Thomper het volgende:
CD-Wow.nl joh, gewoon met overschrijven.
En ik zag dat je import games ook gewoon bij nedgame kan bestellen voor 39.99, rocket slime here I come.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
iDeal zelfs ...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef Thomper het volgende:
CD-Wow.nl joh, gewoon met overschrijven.![]()
Dmn,
Heb gisteren 3 games binnengekregen:
- Cooking Mama
- Trauma Team
- Advance Wars Dual Strike
De eerste 2 zuigen. Maar AWDS is echt superrrr!!!!-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef MaxPowered het volgende:
De eerste 2 zuigen. Maar AWDS is echt superrrr!!!!
10 euro inclquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef MaxPowered het volgende:
Dmn,
Heb gisteren 3 games binnengekregen:
- Cooking Mama
- Trauma Team
- Advance Wars Dual Strike
De eerste 2 zuigen. Maar AWDS is echt superrrr!!!!![]()
worth a tryVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dan bied ik 10 euro voor Trauma Center.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dan bied ik 10 euro voor Trauma Center.
quote:Ik bied 12,50!![]()
Is dat cd-wow een beetje betrouwbaar om iets te bestellen?I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Cooking Mama ligt ook bij de Nedgame voor 30(?).
[ Bericht 50% gewijzigd door BMH op 22-09-2006 09:44:28 ]Gamertag: BMHLive
Ik heb er al erg veel besteld. altijd in 7 a 8 dagen binnen. 1x een dvd gehad die het niet deed, kreeg meteen een nieuwe en zelfs de kosten voor het terugsturen van de kapotte werden ruim terugbetaald.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat cd-wow een beetje betrouwbaar om iets te bestellen?![]()
Mooi dan kan ik die Mario hoop mooi daar bestellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:09 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb er al erg veel besteld. altijd in 7 a 8 dagen binnen. 1x een dvd gehad die het niet deed, kreeg meteen een nieuwe en zelfs de kosten voor het terugsturen van de kapotte werden ruim terugbetaald.
Lijkt me echt lachen onlineI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ik verkoop mijn DS Lite met een aantal spellen:
[TK] Nintendo DS Lite! NSMB, MarioKart, Tetris, brain traini![]()
lol waarom verkoop je hem?Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.![]()
Een gokje he...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Kill_em_all het volgende:
lol waarom verkoop je hem?
Ik denk dat hij hem weinig gebruikt![]()
![]()
![]()
Gebruik m te weinig.. gekocht in een opwelling enz enzquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Kill_em_all het volgende:
lol waarom verkoop je hem?![]()
Hmm koentje ik heb bod geplaatst op je mariokart.
Welk spel kunnen jullie meer aanbevelen mensen: Phoenix Wright of Trauma Center?
en waar kan ik ze goedkoop halen![]()
![]()
Beide, echt topspellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Platina het volgende:
Hmm koentje ik heb bod geplaatst op je mariokart.
Welk spel kunnen jullie meer aanbevelen mensen: Phoenix Wright of Trauma Center?
en waar kan ik ze goedkoop halen![]()
Beste plaats om te kopen...zuiderpark computers en games is meestal goedkoop, maar als het goed is heeft Mezzin een mooie price compare waar je zo kunt zien waar ze het goedkoopst zijn.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Bij cd-wow.nl zijn ze meestal nog goedkoper (en geen verzendkosten). Ben ook wel benieuwd naar die price compare.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Beide, echt topspellen![]()
Beste plaats om te kopen...zuiderpark computers en games is meestal goedkoop, maar als het goed is heeft Mezzin een mooie price compare waar je zo kunt zien waar ze het goedkoopst zijn.We sure are cute for two ugly people.![]()
Final Fantasy III krijgt een 6.5
Eindelijk een reviewer die ziet dat die JRPG's een battlesysteem hebben dat echt niet meer leuk is.
[ Bericht 1% gewijzigd door BMH op 22-09-2006 18:59:57 ]Gamertag: BMHLive
Jammer, dan maar wachten op Zeldaquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef BMH het volgende:
Final Fantasy III krijgt een 6.5
Eindelijk een reviewer die ziet dat die JRPG's een battlesysteem hebben dat echt niet meer leuk is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: