Ik verkoop nog niks los. Misschien laterquote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef DragonFire het volgende:
Hoeveel voor Tetris?
Genoteerdquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Curious-PB het volgende:
ik bied de richtpijs 200,- voor het hele pakket
Samen voor ¤ 175quote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef koentje.k het volgende:
Mijn DS lite (Wit) + spellen en draagtasje en garantie is dus te koop...
totaal pakket:
- Witte DS Lite (compleet met 2e pennetje, boekjes en garantie)
- Tetris DS (Met WiFi multiplayer)
- Brain Training
- Speciaal DS Lite draagtasje met ruimte voor alle games en de DS Zelf!
¤190,- daarvoor of iemand moet meer bieden binnen 24uur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Samen voor ¤ 175
(New Super Mario Bros, Mario kart en Harry potter en de vuur beker heb ik geen belang bij)
niet als ik 190euro krijg en dan nog 3 spellen los kan verkopen. En de richtprijs was meer bedoeld voor bieden vanaf 200quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:38 schreef Curious-PB het volgende:
Is 200 euro (richtprijs) voor het hele pakket niet meer genoeg...?
Dan haak ik af en bestel nieuw bij consoleshop. Succes met de verkoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef koentje.k het volgende:
¤190,- daarvoor of iemand moet meer bieden binnen 24uur.
Dan ben je wel ¤50 meer kwijt, en daar zit de verzend kosten nog niet bij;)quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan haak ik af en bestel nieuw bij consoleshop. Succes met de verkoop
Weet ik, maar het gaat mij voornamelijk om de DS en Brain-dinges. En die koop ik in de combi samen voor ¤ 176 nieuwquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:54 schreef koentje.k het volgende:
Dan ben je wel ¤50 meer kwijt, en daar zit de verzend kosten nog niet bij;)
Voor ¤23 krijg je dus een spel en een draagtasje erbij. De DS is nog als nieuw ik denk dat ie 5keer is opgeladen. Doosje zit er nog bij en de handleiding ook, zelf nog garantie bij de dixons en die zitten tegen woordig overralquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik, maar het gaat mij voornamelijk om de DS en Brain-dinges. En die koop ik in de combi samen voor ¤ 176 nieuw
Ik kijk er iets anders tegenaan: voor ¤ 149 koop ik een nieuwe DS, voor ¤ 31 het spel. Koop ik beide tweedehands, dan moet dat toch echt minder kosten. Ik zou zeggen (en dan doe ik niet lullig vind ik):quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef koentje.k het volgende:
Voor ¤23 krijg je dus een spel en een draagtasje erbij. De DS is nog als nieuw ik denk dat ie 5keer is opgeladen. Doosje zit er nog bij en de handleiding ook, zelf nog garantie bij de dixons en die zitten tegen woordig overral![]()
Ik vind het ook niet uitgesproken onredelijk hoor. Maar het voordeel van tweedehands is me dan iets te klein en koop ik net zo lief nieuw. Nix persoonlijks, niet akelig bedoeld, maar gewoon even redelijk als je het van mij uit bekijktquote:Denk er anders nog even overna... wat ik vraag is echt niet onredelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |