Ik kan me geen tank herinneren in Mario World... Wel in Mario Bros. 3, maar die was vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit vast bij die tank-eindbaas van super mario world...
http://guides.ign.com/guides/682879/page_29.htmlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Hoe zo dan? je moet gewoon op die tank springen als dat ventje er even uit gaat. Je kan ook op die tank blijven staan dan springt ie vanzelf tegen je aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
zoals nlboy vroeg, waar heb jij dat setje besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Same hereZat in een een tasje voor de DS+2 stylussen+ doosjes voor je cartridges+de thumpstrap en dat voor maar ¤14,95
![]()
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe zo dan? je moet gewoon op die tank springen als dat ventje er even uit gaat. Je kan ook op die tank blijven staan dan springt ie vanzelf tegen je aan.
Gewoon op de loop springen en van daaruit bovenop de tank.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzo
Heb het ook maar 2 keer geprobeerd hoor. Mn DS ligt al een week uit te rusten
Fase 1: springquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzo
Heb het ook maar 2 keer geprobeerd hoor. Mn DS ligt al een week uit te rusten
Zit nu ook in de laatste fase world 8 bowser,s castle.. Al 30 levens verspeeld maar kom er niet echt doorheenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gewoon op de loop springen en van daaruit bovenop de tank.
maar wereld 8 is een stervende hoere tyfuslevel!!@@#$#!~
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja idd, helemaal mee eens.![]()
[..]
Waar gekocht?
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te meldenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
zoals nlboy vroeg, waar heb jij dat setje besteld?
bij http://www.import-gaming.nl/ toevallig?
Is het niet zo dat je in een kanon moet kruipen? (weet het niet zeker, heb het zelf niet)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Maraca het volgende:
Bij Super Mario 64.. hoe krijg ik in vredesnaam vleugels? Ik weet nog van N64 dat je naar die grote zon in het midden van het kasteel moest gaan als er licht op scheen.. dan keek je naar boven en was je in dat level. Nu krijg ik alleen maar de volgende melding:
"a voice from above is saying: Hey Mario.."
ja, ook met Mario
Je moet eerst 10 sterren hebben geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Maraca het volgende:
Bij Super Mario 64.. hoe krijg ik in vredesnaam vleugels? Ik weet nog van N64 dat je naar die grote zon in het midden van het kasteel moest gaan als er licht op scheen.. dan keek je naar boven en was je in dat level. Nu krijg ik alleen maar de volgende melding:
"a voice from above is saying: Hey Mario.."
ja, ook met Mario
Mooi, heb er namelijk 40quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je moet eerst 10 sterren hebben geloof ik.
Dan moet het lukken door gewoon het licht in te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, heb er namelijk 40![]()
en volgens mij had je echt geen kanon nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |