quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb niet echt een WiFistick bij de hand, er is hier wel een WiFinetwerk overigens, maar die ziet de DS niet.
Eerst had ik een accesspoint die hem zag, maar die is ondertussen al weg (:') ja, kut), volgens mij kon het WiFiKaartje van de laptop hem overigens ook zien.
In ieder geval, hier in het dorp heb ik zeker weten internet dan (mompelt iets over onbeveiligde netwerken overal).
Ik heb op het moment de NDS, maar stiekem zou ik toch de NDSL willen hebben, omdat die net wat handiger mee te nemen is en omdat het schermpje helderder is, maar het kost toch weer geld.
Je gaat genieten!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Vrijdag komt 'ie samen met Mario binnen!
Dat bedoelde ik dus met vingerafdrukkenquote:
Komt vooral door het licht.. Mijne heeft net zoveel vlekken, maar die zie je haast nietquote:
Witquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een keer langs je shirt gaan en het is schoon. Daarnaast zie je tijdens het gamen zelf dus niets van die vingerafdrukken
Zwart > Wit.
mijne ookquote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Vrijdag komt 'ie samen met Mario binnen!
Er zit geen verschil tussen de moeglijkheden van de oude en de nieuwe. Wat denk je zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Parvus het volgende:
Ik heb de "oude" DS, hoe kan ik daar online mee gaan gamen?
Je hebt geen dode subpixel.. Als je een dode subpixel zou hebben zou 1 van de 3 basiskleuren die een LCD scherm gebruikt niet werken.. Je zou dan dus een mismaakte kleur krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Xalopalyps het volgende:
Mijn NDS (dus niet de NDSL, gewoon de NDS die ik 1 dag voor de releasedatum binnen had) heeft een dode subpixel, die blijft steeds rood.
Ik zie hem ook bijna niet, ik erger me er ook totaal niet aan, het is voor mij meer een herkenningspunt dat de DS van mij is.
Bij mij zit hij net iets naar linksonder van het midden van het scherm
ok hoe kan ik met alle Nintendo DSen online gamen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen de moeglijkheden van de oude en de nieuwe. Wat denk je zelf.
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een blauwe pixel. Valt een "stuck pixel" wel te resetten ofzo ? Ik heb de eerdergenoemde oplossing van een tijdje laten crashen (paars scherm) geprobeerd, maar dat hielp in ieder geval niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt geen dode subpixel.. Als je een dode subpixel zou hebben zou 1 van de 3 basiskleuren die een LCD scherm gebruikt niet werken.. Je zou dan dus een mismaakte kleur krijgen.
Als je een rode pixel hebt is het een "Stuck pixel".
Te beroerd om games te kopen? Met je mooie flashkaart voorin.....quote:
Dat is toch een GBA spel?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Te beroerd om games te kopen? Met je mooie flashkaart voorin.....![]()
Foto is niet van hemquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met een SD kaart erin? Neequote:
*Meld ookquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gewoon doen De DS is niet iets waar je spijt van kan krijgen...quote:Op maandag 26 juni 2006 03:02 schreef ikookhier het volgende:
Bij bartsmit online weten ze me ook lekker te maken DSLite+NSMB 175E![]()
Ow, zo ga ik het ook benaderen. Mijn DS Lite is uniek.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Xalopalyps het volgende:
Mijn NDS (dus niet de NDSL, gewoon de NDS die ik 1 dag voor de releasedatum binnen had) heeft een dode subpixel, die blijft steeds rood.
Ik zie hem ook bijna niet, ik erger me er ook totaal niet aan, het is voor mij meer een herkenningspunt dat de DS van mij is.
Bij mij zit hij net iets naar linksonder van het midden van het scherm
Eind augustus in Japan.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
En die zien er geweldig uit.
Nu weer begonnen met Advance Wars DS. Prachtig!
Wanneer komt FFIII eigenlijk?
Ik heb een witte van Nintendo zelf...werd uitgedeeld op de E3.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een mooie beschermhoes voor de Lite? Ik wil er een die ongeveer hetzelfde is als dat ik nu heb. Een hoes met daarin een vakje voor een aantal games.
Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoesquote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een mooie beschermhoes voor de Lite? Ik wil er een die ongeveer hetzelfde is als dat ik nu heb. Een hoes met daarin een vakje voor een aantal games.
Ik heb bij Lik Sang een aantal mooie gezien ja, maar het verzenden is daar best duur voor een hoesje... Misschien dat ik er een game bij moet bestellenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoes
Sja, dat moet dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb bij Lik Sang een aantal mooie gezien ja, maar het verzenden is daar best duur voor een hoesje... Misschien dat ik er een game bij moet bestellen
Deze staan ook op Ebay. Ik heb deze voor 0,35 cent. Verzendkosten waren wel 4 euro maar ik had ook nog 2 extra pennetjes voor 0,25 cent dus uiteindelijk is dat best wel goedkoop.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoes
Die heb ik ook, goed ding!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn DS Lite geruild ivm een lamme R-knop. Alleen nu heb ik dus een stuck pixel (rood) op het bovenste scherm en mn d-pad "knakt" af en toe, heel irri (geen klikje, maar echt een knak dus).Pfff, morgen maar weer terug. Heb alleen het idee dat ik geen hele nieuwe had, batterij was ook al zo goed als leeg... Denk maar ff mn geld terugvragen bij de e-plaza en dan ga ik maar ff langs de MM ofzo.
![]()
[..]
Het blijven uitstekende GB games, dus dan maakt het uiterlijk niet uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
uitstekende gameboy advance spellen ziet lelijk uit.
Het is maar net hoe je uitstekend opvat.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Het blijven uitstekende GB games, dus dan maakt het uiterlijk niet uit.
Niet als je lekker voor de tv hangt en je kijkt lekker even op tvgids.nl ipv je weer naar je pc moet lopenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:52 schreef De_Postbode het volgende:
Of je internet gewoon op je pc, nog honderd keer handiger ook.
Waarschijnlijk wel, de PSP browser is wel aardig, maar niet echt doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat de Opera browser de PSP browser gaat ownen
Dat werktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Zomaar een gedachte van mij:
Bij de McDonalds kun je met je Nintendo DS (Lite) toch gratis gebruik maken van hun Wifi hotspot? Iemand enig idee hoe dat dan zit als je zo'n webbrowser hebt? Ik hoop dat het dan ook werkt, zou wel tof zijn
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
GaafDS is gewoon een geweldig apparaat
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
GaafDS is gewoon een geweldig apparaat
![]()
![]()
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kloptinvervolg kan ik al het nieuws checken in de Mc
De Mc heeft er een nieuwe klant bij
![]()
Haal je toch gewoon een kleine colaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....
Ik ga toch echt niet die stukken karton eten![]()
Je moet het doosje ook niet opeten maar de inhoudquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....
Ik ga toch echt niet die stukken karton eten![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet het doosje ook niet opeten maar de inhoud![]()
Dat is dus KPN (heb gelukkig 1 uur per week gratis via XS4all... maar op UCentraal staat (heb ik mij later vertellen) gewoon een bedrijf netwerk op gratis en voor niets...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:01 schreef Cadfael het volgende:
Daarom moet je ook buiten op een terrasje gaan zitten vlak 'naast' de Mac
Ik weet niet hoever die hotspots reiken, maar ik neem aan dat die paar meter buiten de mac niet zoveel uitmaakt dan.
En hoe zit het op grote stations? ik weet dat er op Utrecht Centraal een draadloos netwerk is, maar niet zeker of het ook een hotspot van T-mobile is. Maar het zou wel handig zijn als je trein weer eens vertraging had.
Het is gratis voor Nintendo DS omdat nintendo een contract heeft afgesloten met t-mobilequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. toen ik nog bij de Mac werkte heb ik dat ook eens gevraagd aan mijn baas en hij vertelde me dat je gewoon moest betalen voor de hotspotsAls je dan je laptop hier neerzette kreeg je een scherm en daar moest je dan je creditkaartnummer invoeren..
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand zien internetten bij onze mac![]()
Wat wordt dit een mooie gamequote:
Het verhaal zal niet zo heel veel voorstellen, hij stamt nog uit het NES tijdperk hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt dit een mooie game
Hopelijk is het verhaal ook goed.
-The New Mario Bros.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Black-Hole het volgende:
Na de review of Fok Games denk ik er ook aan om de DS Lite te kopen. Wat zijn nou echt toffe games die je gewoon moet hebben voor de DS?
Weet je zeker dat je router een Wep key beveiliging heeft, en geen WPA? want wpa gaat niet met de DS.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
Pffft, ik heb mijn wep key al een paar keer veranderd, niks helpt
Hij vindt mijn router wel, maar neemt mijn wep key niet aan
Unable to connect to an acces point
Ligt het dan echt maar alleen aan mijn wep key?
-Phoenix Wright: Ace Attourneyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
-The New Mario Bros.
-Mario Kart DS
-Super Mario 64 DS
-Metroid Prime Hunters
-Animal Crossing Wild World
Je kan misschien ff proberen hoe die werk zonder WEP om te testen of je AP wel geschikt is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
Het is 1 van de BR types, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen welke het is, aangezien het niet op de router zelf staat...
Enne, een paar screens van de instellingen van de router
http://rapidshare.de/files/24261514/WEP.rar.html
Ik hoop dat je hieruit kan zien wat er mis mee is
Edimax is over het algemeen zo standaard als het maar kan... duas het werk waarschijnlijk wel alleen ff de instelling goed zetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:13 schreef Cadfael het volgende:
Hmm het enige wat me opvalt aan die screens is dat je Key ASCII karakters bestaan? want ik heb ze gewoon in HEX ingevuld. Ik weet niet in hoeverre de ds met ascii om kan gaan.
Verder is er van Edimax helemaal niets bekent als je kijkt bij de compatibiliteits tabel op nintendowifi. Dus ik zou het niet echt weten omdat ik deze router ook niet ken verder.
Als het niet anders kan ja misschien of alleen uitzetten voor de DS dat je een keus heb met en zonder WEP.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef BMH het volgende:
Mijn advies voor iedereen: WEP uit mac adress filtering aan. MAC adress van je DS toevoegen aan je router en klaaaaaar
SSID aan/ingevult in je DS?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb bij encryption op Disabled staan, dan zou het toch moeten werken of niet?
Dan gewoon zonder WEP code kunnen connecten
Maar ik krijg dan weer "Unable to connect to an acces point"
Ligt het dan echt aan de router
Maar als dat zo is, dan vind ik het raar dat ik wel een verbinding vindt, maar ik er geen connectie mee kan maken
Een laptop dat beneden in de woonkamer staat dat gebruik maakt van draadloos netwerk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef Cadfael het volgende:
Hij pikt natuurlijk alle beschikbare draadloos netwerken uit de lucht die in je buurt zijn (en niet verborgen zijn). Dat wil nog niet zeggen dat hij ermee kan verbinden.
heb je meer pc's die met draadloos moeten werken? of heb je het alleen aan voor je DS?
Anders kun je evt alleen met mac address filtering verbinden. Of zelf even een nieuwe Wepkey verzinnen en die gebruiken.
bedoel je bij channel number bij basic settings?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Cadfael het volgende:
Oh ik ontdek nog iets. Zet je channel es op default als dat kan. ik weet niet zeker of het invloed heeft maar je kan het altijd proberen.
Jep. Voornamelijk in azie en amerikaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:30 schreef basalphenaar het volgende:
Is New Super Mario Bros. misschien toevallig al ergens in de winkels verschenen?
Duhquote:
Als de L van DSL voor Lite staat lijkt mij dat logisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:39 schreef BMH het volgende:
DSL filler cart past niet goed in je oude DS.....
Goede keuzequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Black-Hole het volgende:
Net een witte Lite gehaald samen met Animal Crossing Wild World, ben benieuwd (eerst opladen).
Heb net een heel klein stukje gespeeld. Wat een ontzettend geil dingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef Cadfael het volgende:
Oh, en opladen hoeft niet! hij zit nl al half vol vanuit de winkel
Zoietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat kun je overigens met een DS Lite als hij net uit de winkel komt? Pictochat? Agenda?
Pictochatten, meer kun je standaard niet doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat kun je overigens met een DS Lite als hij net uit de winkel komt? Pictochat? Agenda?
Ik heb hem nog wel te koop hoor. Labrador & friends.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Dan moet ik er dus gelijk maar een supercard spelletje bij kopen
/edit: Jemig, wat is Nintendogs duur
Die valt uiteindelijk tegen hoor. Veel herhaling.quote:
Sorry, ik wil hoe dan ook de Teckel & Vrienden, vanwege dequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel te koop hoor. Labrador & friends.
Elke versie heeft elke hond he... Er zijn 15 rassen totaal, alleen zijn de beginrassen anders in elke versie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik wil hoe dan ook de Teckel & Vrienden, vanwege demopshond
en de
husky
en de
Shih Tzu
Maar ik vind 39,99 voor een spel dat in vier delen uitgebracht is gewoon te duur, ¤25 zou iets beter zijn
Bedankt, hier heb ik wat aan! Ik leer hier behoorlijk watquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke versie heeft elke hond he... Er zijn 15 rassen totaal, alleen zijn de beginrassen anders in elke versie.
Nope, kan niet dood. Hij (of zij) krijgt alleen maar honger als je ze verwaarloosd. En vlooien natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik wat aan! Ik leer hier behoorlijk wat
Dan vind ik die microsite van Nintendogs wel een beetje verwarrend. En ik las net dat je hond niet dood kan. Dat is kut
Ik vond het altijd zo tof als mijn Tamagotchi lag te creperenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, kan niet dood. Hij (of zij) krijgt alleen maar honger als je ze verwaarloosd. En vlooien natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb mijn mario antipathie maar opzij gezet en net Partners in Time gekocht. Na een uurtje spelen in de trein moet ik zeggen dat het best een geinig spelletje is. Hier kan ik me wel een paar weekjes mee vermaken tijdens het reizen naar mn werk.
Paper Mario op de GC vond ik ook wel aardig hoor. Grappige RPG, maar een weinig boeiend verhaal. En ik verwacht bij Partners in Time hetzelfde.quote:
Nintendogs is ook kut. Vrijdag New Super Mario Bros, Mario Kart is al lange tijd uit, Metroid Prime Hunters kan je ook doen etc etc. Genoeg toffe games, waar Nintendogs imo niet bij hoortquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Dan moet ik er dus gelijk maar een supercard spelletje bij kopen
/edit: Jemig, wat is Nintendogs duur
Dat dahct ik eerst ook...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Als je gewoon een wireless router hebt hoef je die stick toch helemaal niet te kopen?!
Die licht blauwe is cool! Is die ook in nederland te koop?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Alle beschikbare kleuren op dit moment (wereldwijd) op elkaar.
Kan iemand hier wat op reageren? Thxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:38 schreef ASSpirine het volgende:
Is animal crossing echt zo leuk?
Mjah, ken het hele concept niet echt, maar kzie dat er veel van fok dat spel hebben, dus moet wel te doen zijn.
Mss maar es een kleine review gaan lezen.
Ik heb gelezen dat de DS region-free is!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef super-muffin het volgende:
Ah jammer, en uit Japan laten komen is zeker duurder en je kun sommige spelletjes niet spelen toch?
Kijk ff op Lik-Sang.com voor import DS-en uit Japan. Dat is mijn favoriet voor dat soort shit. De DS is verder regio vrij, je kan alle games op alle DSen spelenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef super-muffin het volgende:
Ah jammer, en uit Japan laten komen is zeker duurder en je kun sommige spelletjes niet spelen toch?
Dat heb je goed gelezen, spellen uit alle regio's zijn te spelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de DS region-free is!
Ik heb ook een zwarte, is gewoon erg mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat op reageren? Thx
Ik ga achteraf gezien misschien toch voor de zwarte versie, staat mooi in contrast met de Macbook White die ik morgen over overmorgen krijg
Oke dan ga ik daar even kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk ff op Lik-Sang.com voor import DS-en uit Japan. Dat is mijn favoriet voor dat soort shit. De DS is verder regio vrij, je kan alle games op alle DSen spelen
Je hebt alleen geen garantie als je m importeert
Jepquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Is New Super Mario Bros. al gesignaleerd in de winkels?
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn er mensen die ervaring hebben met bestellen bij Lik-sang?
Ik zou het niet weten. Heb hem al een maand geleden gehaaldquote:
Lik-sang is een prima zaak ook te bestellen erg goedkoop vaak...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]Zijn er mensen die ervaring hebben met bestellen bij Lik-sang?
Grr... in de maling genomen..quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Heb hem al een maand geleden gehaald
Wat wil je weten? Ik bestel er regelmatig namelijlquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oke dan ga ik daar even kijken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met bestellen bij Lik-sang?
En verwacht geen goede service of garantie van Lik-Sang als het om hardware gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:50 schreef MeZZiN het volgende:
Lik-sang is een prima zaak ook te bestellen erg goedkoop vaak... maar niet altijd ook niet voor new mario bros....
Hij is bij dvdstars goedkoper.
Doen doen doen, ik ben ook overtuigd door de review van fokgames. De DS lite is echt super!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Black-Hole het volgende:
Na de review of Fok Games denk ik er ook aan om de DS Lite te kopen. Wat zijn nou echt toffe games die je gewoon moet hebben voor de DS?
Ik heb die game jaren in de gaten gehouden.. Ongelofelijk wat ze uit de GBA hebben geperst.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens als je nog een 3D GTA kloon wil hebben voor de GBA moet je payback hebben
http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html schijn wel goed te zijn en ligt voor rond de 20 euro bij de media markt (alkmaar zag hem gisteren toevalig liggen)
voor screens: http://www.gamespot.com/gba/action/payback/screenindex.html
Beste game voor de DSquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nou zeg ook weinig Phoenix Wright fans![]()
Same here ook een tijd gevolgd... weet alleen of ie goed is... maar die 3D graphics zijn geweldigquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef BMH het volgende:![]()
[..]
Ik heb die game jaren in de gaten gehouden.. Ongelofelijk wat ze uit de GBA hebben geperst.
cd-wow bezorgt em binnen een week.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nou zeg ook weinig Phoenix Wright fans![]()
Het is half herschreven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal zal niet zo heel veel voorstellen, hij stamt nog uit het NES tijdperk he
Slooooooooooooooowdoooooooooooooooooown met meer dan twee of drie dingetjes op het scherm was mijn ervaring. Koop maar gewoon GTA Advance, als je toch een GTA voor de GBA wil.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens als je nog een 3D GTA kloon wil hebben voor de GBA moet je payback hebben
http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html schijn wel goed te zijn en ligt voor rond de 20 euro bij de media markt (alkmaar zag hem gisteren toevalig liggen)
voor screens: http://www.gamespot.com/gba/action/payback/screenindex.html
Van de delen die ik gespeeld heb 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, en 10 vond ik alleen 1 en 8 slecht eigenlijk. De rest was op zn minst vermakelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:41 schreef BMH het volgende:
Tis een japanse FF RPG.. Het verhaal stelt dus sowieso niet veel voor
Tenzie je van de verhaallijnen van japanse rpg`s houdquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:41 schreef BMH het volgende:
Tis een japanse FF RPG.. Het verhaal stelt dus sowieso niet veel voor
Ik ga vanmiddag de Dixons en de FRS in Kampen Checkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:35 schreef Cheiron het volgende:
Ok, geen new super mario bros bij de FRS op Amstel..
Je maakt me jalours.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb NSMB al keilang
Als jij de dingen erin handig(en goed van kwaliteit) vind koopje. En als je dat niet vind rotzooiquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Maraca het volgende:
Consoleshop heeft nu ook een DS lite 17 in 1 pack Met alles voor je DS Lite..Wat denken jullie.. koopje of rotzooi?
Dreamgear was altijd al wat flutterig. Ik kan me nog herinneren van mensen die de Big Deals Packs destijds bij de originele DS kochten, en er was niks van echt goede kwaliteit...quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Maraca het volgende:
Consoleshop heeft nu ook een DS lite 17 in 1 pack Met alles voor je DS Lite..Wat denken jullie.. koopje of rotzooi?
Waar bestel je die dingen? Lijkt mij ook wel handigquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een beschermhoesje en een USB oplaadkabel besteld voor mn Lite. Een hoes omdat ik m nodig heb tijdens vervoer (er kunnen 2 extra games in en een stylus volgens de beschrijving) en een USB oplaadkabel omdat dit de goedkoopste oplossing is voor een extra oplaadmogelijkheid voor bij mn ouders
Rrrrrommel!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Maraca het volgende:
Moet je blazen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:17 schreef Merovech het volgende:
Trouwens, Mario Kart Battle Mode via Wifi. Echt bizar, mensen kijken je heeel raaar aan als in die microfoon te blazen voor 2 extra balonnen.
Erg geinig spel!
Of op select drukken, maar dat gaat tragerquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je blazen?![]()
* Maraca moet echt eens dat boekje doorlezen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
Nou! Stomme dixonsZe hebben New Mario Bros al binnen, maar mogen hem niet verkopen
![]()
Klopt, vanaf morgen mogen ze hem verkopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tegen mij zei ie vandaag dat ie hem morgen kreeg (en ging verkopen aan mij).
Nouja, da's op zich wel tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, vanaf morgen mogen ze hem verkopen.Ze hebben een mail gehad, van NIntendo, dat de releasedate is vervroegt naar Donderdag
Nou
![]()
Ik heb dit gekocht voor mn normale DS een tijd terug, de beschermhoes om de DS in op te bergen is meer dan perfect ! Als ik hier al die DSjes bij vraag & aanbod voorbij zie komen met veel krassen erop enz.... mijne is gewoon nog in nieuwstaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Maraca het volgende:
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:21 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb dit gekocht voor mn normale DS een tijd terug, de beschermhoes om de DS in op te bergen is meer dan perfect ! Als ik hier al die DSjes bij vraag & aanbod voorbij zie komen met veel krassen erop enz.... mijne is gewoon nog in nieuwstaat.
De rest wat er bij zit is wel troep, maar het hoesje is goed
Ik moet ook nog een mooie goede hoes kopen voor mijn Lite, want jawel, ik heb zojuist mijn DS Lite voor erbij gekocht !
Dan mag mn vriendin op de oude DS spelen tegen mij
Maar wat ik heel erg jammer vind, is dat er geen thumbstrap bij zit !!!!
Wat is dat nou voor ellendig iets dat ze die hebben weggelaten... Mario 64 DS speelt niet zonder thumbstrap
Ik snap nu ook meteen al die advertenties van DSjes die ineens de thumbstrap kwijt zijn.
Zijn deze dingen trouwens na te bestellen bij Nintendo? Want een DS Lite zonder thumbstrap is als een vrouw zonder tieten.
't Is al avond man, open maken!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:01 schreef Intergalactrick het volgende:
Jaaaaa!
Mijn pakje met Mario en de DS lIte zwart is binnen! Zal ik het openmaken of wachten tot vanavond?
Dat is te proberen, heb net even een mailtje naar de TD van Nintendo gestuurd met de vraag of ze me er eentje kunnen toesturen en dat ik niet echt blij ben met deze gang van zaken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)
Hoe duur en waar besteld?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:01 schreef Intergalactrick het volgende:
Jaaaaa!
Mijn pakje met Mario en de DS lIte zwart is binnen! Zal ik het openmaken of wachten tot vanavond?
Masochist!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:01 schreef Intergalactrick het volgende:
Jaaaaa!
quote:Atlus U.S.A., Inc., a leading publisher of interactive entertainment, today announced today announced that Trauma Center: Under the Knife, a medical drama simulation for the Nintendo DS, will once again be available at retail outlets nationwide at the end of July.
“The continued demand for Trauma Center: Under the Knife is both gratifying and overwhelming,” said Jim Ireton, VP of Sales and Marketing for Atlus U.S.A., Inc. “We apologize to Nintendo fans who’ve had a tough time finding the game, and we hope this scratches their surgical itch until we ship Trauma Center: Second Opinion for the Wii later this year.”
175 Euro Bart Smitquote:
Daarom heb ik er ook voor gezorgd dat ik geen broertjes kan krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb hem vandaag gekregen... Maar mijn broertje heeft hem meteen weg geroofd :/
Morgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu net met New Mario is begonnen of nog moet beginnen. Er staat jullie zoveel leuks te wachten
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Morgen![]()
Jezus RoyJe vind het spel écht leuk heh
![]()
Minigamesquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeld
Begin je nu weer vrolijk op nieuwquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeld
Saai. Ga ik liever Sudoku's oplossen in Brain Agequote:
Online bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar Kirby Canvas Curse (of hoe die ook heet in NL). Maar ik werk fulltime en kom dus nooit meer in de stad. Jammer.
Was te verwachten. Zulke webapplicaties zijn te zwaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens! Slechts nieuwsDe browser support geen video, flashm audio of PDF
![]()
Niet. Ik speel een kwartiertje/half uurtje op mijn DS in de trein en mijn consoles heb ik thuis al weken niet meer aan gehad. Maar in de zomer game ik sowieso weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Maaark het volgende:
Hoe maak je dan in godsnaam tijd om te gamen?
Daarom hebje dus internet bankieren, wat je gewooon achter je pc kan aanvragen. Internet bankieren + paypal en je hebt geen CC meer nodig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ik fulltime werk heb ik dus ook geen tijd om bij de bank een creditcard te regelen
Die aanbieding had ik ook gezien maar als je dan last hebt van een dode pixel ofzo moet hem dan opsturen of kan je ook gewoon naar je dichtsbijzijnde Bart Smit gaan en hem daar omwisselen.quote:
Ik internetbankier ook wel, maar ik vind een CC toch makkelijker. En als ik er een ga aanvragen moet ik dus een afspraak maken bij de bank en daar heb ik geen tijd voor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Daarom hebje dus internet bankieren, wat je gewooon achter je pc kan aanvragen. Internet bankieren + paypal en je hebt geen CC meer nodig.
Ik zit in wereld 3.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu net met New Mario is begonnen of nog moet beginnen. Er staat jullie zoveel leuks te wachten
Ik heb liever flash op 3FPS dan geen flash. Voor veel websites heb je nou eenmaal flash nodigquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was te verwachten. Zulke webapplicaties zijn te zwaar.
Jij werkt op maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ik fulltime werk heb ik dus ook geen tijd om bij de bank een creditcard te regelen
1. hmm.. lastigquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwart of Wit
2. Super Mario Bros of Dr Kawashima's Brain Training
Waarom is het zo moeilijk om te kiezen?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwartof Wit
2. Super Mario Brosof Dr Kawashima's Brain Training
Maar ja ik moet nog geld over hebben voor een laptop.quote:
Daar heb je gelijk in. Is Mario niet zo uit te spelen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Wit natuurljk.
Brain Training is leuk voor 3/4 minuten per dag, dus als je maar 1 game hebt zou ik Mario Bros halen.
Emiclaer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Bij Nedgame? Of dat winkeltje op Emiclaer?
PS: Ik voel me echt enorm dom, maar klopt het dat je bij multiplayer-en maar 1 persoon de orginele cartridge nodig heeft?
Nou als je een keertje wat later op je werkt komt omdat je in je 'leven' nog wat moest regelen zullen ze je toch niet ontslaan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik werk van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 en vaak nog wat langer. Met reistijd ben ik 12 uur per dag onderweg. Het kantoorpand staat midden in een industriegebied zonder winkels. En de bank is volgens mij op zaterdag dicht.
Metroid prime werkt met 1 kaartje, maar dan kun je alleen maar met Samus spelen en heb je maar een paar arenas. Dus is het niet zo leuk als ieder zn eigen spel heeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:19 schreef JK het volgende:
Lijkt me leuk als de Metroid Prime : First Hunt demo ook werkt met 1 kaartje.
Wit en Marioquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwart of Wit
2. Super Mario Bros of Dr Kawashima's Brain Training
Waarom is het zo moeilijk om te kiezen?
De hardware van de DS trekt dat gewoon niet, Flash, video etc.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb liever flash op 3FPS dan geen flash. Voor veel websites heb je nou eenmaal flash nodig
http://www.myvisa.nl/jsp/aanvraag_visa_card.jspquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik internetbankier ook wel, maar ik vind een CC toch makkelijker. En als ik er een ga aanvragen moet ik dus een afspraak maken bij de bank en daar heb ik geen tijd voor.
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)quote:
Ja maar zwart witquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)
Misschien mag je ze wel kopen voor 15 euro in de winkelquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja maar zwart wit,ik wil een Lite wrap
Stom dat ze z'on ding er niet bijdoen ook,de gaatjes ervoor zijn wel aanwezig
Dit is waar, ik heb het zelf namelijk ook al een keer gedaan nadat mijn oude stuk was. Ze sturen het gewoon gratis en voor niets op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Touch Detective en Contact ook maar een gaan pre-orderen. Dat lijken me ook typisch van die titels waar ze te weinig van op voorraad zullen hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Altijd hetzelfde met AtlusZe leveren standaard te weinig.
Contact is toch van Capcom? Wordt die uitgegeven door Atlus?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Touch Detective en Contact ook maar een gaan pre-orderen. Dat lijken me ook typisch van die titels waar ze te weinig van op voorraad zullen hebben.
Je moet hem niet in je zak doen maar in je dsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |