Waarschijnlijk wel, de PSP browser is wel aardig, maar niet echt doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat de Opera browser de PSP browser gaat ownen
Dat werktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Zomaar een gedachte van mij:
Bij de McDonalds kun je met je Nintendo DS (Lite) toch gratis gebruik maken van hun Wifi hotspot? Iemand enig idee hoe dat dan zit als je zo'n webbrowser hebt? Ik hoop dat het dan ook werkt, zou wel tof zijn
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
GaafDS is gewoon een geweldig apparaat
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
GaafDS is gewoon een geweldig apparaat
![]()
![]()
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kloptinvervolg kan ik al het nieuws checken in de Mc
De Mc heeft er een nieuwe klant bij
![]()
Haal je toch gewoon een kleine colaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....
Ik ga toch echt niet die stukken karton eten![]()
Je moet het doosje ook niet opeten maar de inhoudquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht ik denk ook dat ik wat vaker bij de mac op het parkeer terein sta.....
Ik ga toch echt niet die stukken karton eten![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet het doosje ook niet opeten maar de inhoud![]()
Dat is dus KPN (heb gelukkig 1 uur per week gratis via XS4all... maar op UCentraal staat (heb ik mij later vertellen) gewoon een bedrijf netwerk op gratis en voor niets...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:01 schreef Cadfael het volgende:
Daarom moet je ook buiten op een terrasje gaan zitten vlak 'naast' de Mac
Ik weet niet hoever die hotspots reiken, maar ik neem aan dat die paar meter buiten de mac niet zoveel uitmaakt dan.
En hoe zit het op grote stations? ik weet dat er op Utrecht Centraal een draadloos netwerk is, maar niet zeker of het ook een hotspot van T-mobile is. Maar het zou wel handig zijn als je trein weer eens vertraging had.
Het is gratis voor Nintendo DS omdat nintendo een contract heeft afgesloten met t-mobilequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. toen ik nog bij de Mac werkte heb ik dat ook eens gevraagd aan mijn baas en hij vertelde me dat je gewoon moest betalen voor de hotspotsAls je dan je laptop hier neerzette kreeg je een scherm en daar moest je dan je creditkaartnummer invoeren..
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand zien internetten bij onze mac![]()
Wat wordt dit een mooie gamequote:
Het verhaal zal niet zo heel veel voorstellen, hij stamt nog uit het NES tijdperk hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt dit een mooie game
Hopelijk is het verhaal ook goed.
-The New Mario Bros.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Black-Hole het volgende:
Na de review of Fok Games denk ik er ook aan om de DS Lite te kopen. Wat zijn nou echt toffe games die je gewoon moet hebben voor de DS?
Weet je zeker dat je router een Wep key beveiliging heeft, en geen WPA? want wpa gaat niet met de DS.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
Pffft, ik heb mijn wep key al een paar keer veranderd, niks helpt
Hij vindt mijn router wel, maar neemt mijn wep key niet aan
Unable to connect to an acces point
Ligt het dan echt maar alleen aan mijn wep key?
-Phoenix Wright: Ace Attourneyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
-The New Mario Bros.
-Mario Kart DS
-Super Mario 64 DS
-Metroid Prime Hunters
-Animal Crossing Wild World
Je kan misschien ff proberen hoe die werk zonder WEP om te testen of je AP wel geschikt is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
Het is 1 van de BR types, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen welke het is, aangezien het niet op de router zelf staat...
Enne, een paar screens van de instellingen van de router
http://rapidshare.de/files/24261514/WEP.rar.html
Ik hoop dat je hieruit kan zien wat er mis mee is
Edimax is over het algemeen zo standaard als het maar kan... duas het werk waarschijnlijk wel alleen ff de instelling goed zetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:13 schreef Cadfael het volgende:
Hmm het enige wat me opvalt aan die screens is dat je Key ASCII karakters bestaan? want ik heb ze gewoon in HEX ingevuld. Ik weet niet in hoeverre de ds met ascii om kan gaan.
Verder is er van Edimax helemaal niets bekent als je kijkt bij de compatibiliteits tabel op nintendowifi. Dus ik zou het niet echt weten omdat ik deze router ook niet ken verder.
Als het niet anders kan ja misschien of alleen uitzetten voor de DS dat je een keus heb met en zonder WEP.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef BMH het volgende:
Mijn advies voor iedereen: WEP uit mac adress filtering aan. MAC adress van je DS toevoegen aan je router en klaaaaaar
SSID aan/ingevult in je DS?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb bij encryption op Disabled staan, dan zou het toch moeten werken of niet?
Dan gewoon zonder WEP code kunnen connecten
Maar ik krijg dan weer "Unable to connect to an acces point"
Ligt het dan echt aan de router
Maar als dat zo is, dan vind ik het raar dat ik wel een verbinding vindt, maar ik er geen connectie mee kan maken
Een laptop dat beneden in de woonkamer staat dat gebruik maakt van draadloos netwerk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef Cadfael het volgende:
Hij pikt natuurlijk alle beschikbare draadloos netwerken uit de lucht die in je buurt zijn (en niet verborgen zijn). Dat wil nog niet zeggen dat hij ermee kan verbinden.
heb je meer pc's die met draadloos moeten werken? of heb je het alleen aan voor je DS?
Anders kun je evt alleen met mac address filtering verbinden. Of zelf even een nieuwe Wepkey verzinnen en die gebruiken.
bedoel je bij channel number bij basic settings?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Cadfael het volgende:
Oh ik ontdek nog iets. Zet je channel es op default als dat kan. ik weet niet zeker of het invloed heeft maar je kan het altijd proberen.
Jep. Voornamelijk in azie en amerikaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:30 schreef basalphenaar het volgende:
Is New Super Mario Bros. misschien toevallig al ergens in de winkels verschenen?
Duhquote:
Als de L van DSL voor Lite staat lijkt mij dat logisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:39 schreef BMH het volgende:
DSL filler cart past niet goed in je oude DS.....
Goede keuzequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Black-Hole het volgende:
Net een witte Lite gehaald samen met Animal Crossing Wild World, ben benieuwd (eerst opladen).
Heb net een heel klein stukje gespeeld. Wat een ontzettend geil dingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef Cadfael het volgende:
Oh, en opladen hoeft niet! hij zit nl al half vol vanuit de winkel
Zoietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat kun je overigens met een DS Lite als hij net uit de winkel komt? Pictochat? Agenda?
Pictochatten, meer kun je standaard niet doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat kun je overigens met een DS Lite als hij net uit de winkel komt? Pictochat? Agenda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |