abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39281163
Pffft, ik heb mijn wep key al een paar keer veranderd, niks helpt
Hij vindt mijn router wel, maar neemt mijn wep key niet aan

Unable to connect to an acces point
Ligt het dan echt maar alleen aan mijn wep key?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:53:30 #102
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39281199
Na de review of Fok Games denk ik er ook aan om de DS Lite te kopen. Wat zijn nou echt toffe games die je gewoon moet hebben voor de DS?
pi_39281273
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Black-Hole het volgende:
Na de review of Fok Games denk ik er ook aan om de DS Lite te kopen. Wat zijn nou echt toffe games die je gewoon moet hebben voor de DS?
-The New Mario Bros.
-Mario Kart DS
-Super Mario 64 DS
-Metroid Prime Hunters
-Animal Crossing Wild World

Iemand anders kan dat lijstje wel afmaken, ik moet nu gaan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:57:37 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39281364
Brain Age!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39281393
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
Pffft, ik heb mijn wep key al een paar keer veranderd, niks helpt
Hij vindt mijn router wel, maar neemt mijn wep key niet aan

Unable to connect to an acces point
Ligt het dan echt maar alleen aan mijn wep key?
Weet je zeker dat je router een Wep key beveiliging heeft, en geen WPA? want wpa gaat niet met de DS.

wat voor router heb je trouwens? Staat die in het lijstje op nintendowifi.com bij de routers?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:06:18 #106
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_39281733
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

-The New Mario Bros.
-Mario Kart DS
-Super Mario 64 DS
-Metroid Prime Hunters
-Animal Crossing Wild World
-Phoenix Wright: Ace Attourney
-Osu Tatakae Ouendan
-Another Code
-Advance Wars Dual Strike
-Castlevania

iemand verder??
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:10:10 #107
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39281887
Riiiiidge racer!!! DS

I kid ..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39283304
http://www.nintendowifi.nl/customersupport/routerSelect.do?manufacturer=Edimax&router=%2Frouters%2Fnl%2FEdimax.BR-6204Wg.NET%2FEdimax.BR-6204Wg.NET.html

Het is 1 van de BR types, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen welke het is, aangezien het niet op de router zelf staat...

Enne, een paar screens van de instellingen van de router

http://rapidshare.de/files/24261514/WEP.rar.html

Ik hoop dat je hieruit kan zien wat er mis mee is
pi_39283838
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
Het is 1 van de BR types, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen welke het is, aangezien het niet op de router zelf staat...

Enne, een paar screens van de instellingen van de router

http://rapidshare.de/files/24261514/WEP.rar.html

Ik hoop dat je hieruit kan zien wat er mis mee is
Je kan misschien ff proberen hoe die werk zonder WEP om te testen of je AP wel geschikt is.

en anders kan je de data rate misschien op 11Mbits zetten misschien help dat.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:08:41 #110
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39283869
Mijn advies voor iedereen: WEP uit mac adress filtering aan. MAC adress van je DS toevoegen aan je router en klaaaaaar
pi_39284031
Hmm het enige wat me opvalt aan die screens is dat je Key ASCII karakters bestaan? want ik heb ze gewoon in HEX ingevuld. Ik weet niet in hoeverre de ds met ascii om kan gaan.

Verder is er van Edimax helemaal niets bekent als je kijkt bij de compatibiliteits tabel op nintendowifi. Dus ik zou het niet echt weten omdat ik deze router ook niet ken verder.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39284087
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:13 schreef Cadfael het volgende:
Hmm het enige wat me opvalt aan die screens is dat je Key ASCII karakters bestaan? want ik heb ze gewoon in HEX ingevuld. Ik weet niet in hoeverre de ds met ascii om kan gaan.

Verder is er van Edimax helemaal niets bekent als je kijkt bij de compatibiliteits tabel op nintendowifi. Dus ik zou het niet echt weten omdat ik deze router ook niet ken verder.
Edimax is over het algemeen zo standaard als het maar kan... duas het werk waarschijnlijk wel alleen ff de instelling goed zetten.
pi_39284144
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef BMH het volgende:
Mijn advies voor iedereen: WEP uit mac adress filtering aan. MAC adress van je DS toevoegen aan je router en klaaaaaar
Als het niet anders kan ja misschien of alleen uitzetten voor de DS dat je een keus heb met en zonder WEP.

Maar dit advies is wel handig als aan het war driven bent
pi_39284276
Ik heb bij encryption op Disabled staan, dan zou het toch moeten werken of niet?
Dan gewoon zonder WEP code kunnen connecten

Maar ik krijg dan weer "Unable to connect to an acces point"
Ligt het dan echt aan de router
Maar als dat zo is, dan vind ik het raar dat ik wel een verbinding vindt, maar ik er geen connectie mee kan maken
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:24:23 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39284321
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb bij encryption op Disabled staan, dan zou het toch moeten werken of niet?
Dan gewoon zonder WEP code kunnen connecten

Maar ik krijg dan weer "Unable to connect to an acces point"
Ligt het dan echt aan de router
Maar als dat zo is, dan vind ik het raar dat ik wel een verbinding vindt, maar ik er geen connectie mee kan maken
SSID aan/ingevult in je DS?
pi_39284337
Hij pikt natuurlijk alle beschikbare draadloos netwerken uit de lucht die in je buurt zijn (en niet verborgen zijn). Dat wil nog niet zeggen dat hij ermee kan verbinden.

heb je meer pc's die met draadloos moeten werken? of heb je het alleen aan voor je DS?
Anders kun je evt alleen met mac address filtering verbinden. Of zelf even een nieuwe Wepkey verzinnen en die gebruiken.
pi_39284359
Ja, de naam heb ik gewoon gevonden bij het zoeken van een acces point
pi_39284415
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef Cadfael het volgende:
Hij pikt natuurlijk alle beschikbare draadloos netwerken uit de lucht die in je buurt zijn (en niet verborgen zijn). Dat wil nog niet zeggen dat hij ermee kan verbinden.

heb je meer pc's die met draadloos moeten werken? of heb je het alleen aan voor je DS?
Anders kun je evt alleen met mac address filtering verbinden. Of zelf even een nieuwe Wepkey verzinnen en die gebruiken.
Een laptop dat beneden in de woonkamer staat dat gebruik maakt van draadloos netwerk.

En af en toe vind dit de DS ook geen acces point, en soms weer wel...
pi_39284457
Oh ik ontdek nog iets. Zet je channel es op default als dat kan. ik weet niet zeker of het invloed heeft maar je kan het altijd proberen.
pi_39284567
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Cadfael het volgende:
Oh ik ontdek nog iets. Zet je channel es op default als dat kan. ik weet niet zeker of het invloed heeft maar je kan het altijd proberen.
bedoel je bij channel number bij basic settings?
Dat gaat iig niet

Kheb MAC adres van mijn DS ook al toegevoegd bij acces control
Nog altijd zelfde fout, hij vindt gewoon geen acces point...

Misschien ligt het echt aan mijn router...

[ Bericht 18% gewijzigd door ASSpirine op 27-06-2006 14:39:18 ]
pi_39284784
Die bedoelde ik ja. Ik zou het zo dan ook niet meer weten. Je zou manual setup op je DS kunnen proberen nog. maar het ziet ernaar uit dat je router gewoon niet compatible is met je DS.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:03:03 #122
3415 Webby
1 omhoog!
pi_39285503
Let op Dat Mixed mode of anders mode b aan staat, g werkt niet. Ook als er iets van speedburst aanstaat werkt hij niet. Mijn D-link b-mode AP stond op 22MBps via een speedburst en was volledig in de settings getweaked, ik kreeg hem van iemand anders al pre-configged. Van alles geprobeerd en uiteindelijk na een pen in de reset tre duwen connecte hij in 1x
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_39285732
Dat is waar webby, DS werkt op b, maar heeft ook maar 1 of 2Mbps nodig.

Ik heb ook een D-link router. die zijn echt super
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:13:24 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39285834
Was er niet ergens een NWFC topic voor dit soort technische zaken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39285956
Zeker verzopen in de andere posts.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')