Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoesquote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een mooie beschermhoes voor de Lite? Ik wil er een die ongeveer hetzelfde is als dat ik nu heb. Een hoes met daarin een vakje voor een aantal games.
Ik heb bij Lik Sang een aantal mooie gezien ja, maar het verzenden is daar best duur voor een hoesje... Misschien dat ik er een game bij moet bestellenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoes
Sja, dat moet dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb bij Lik Sang een aantal mooie gezien ja, maar het verzenden is daar best duur voor een hoesje... Misschien dat ik er een game bij moet bestellen
Deze staan ook op Ebay. Ik heb deze voor 0,35 cent. Verzendkosten waren wel 4 euro maar ik had ook nog 2 extra pennetjes voor 0,25 cent dus uiteindelijk is dat best wel goedkoop.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb *deze* besteld, niet te duur en voldoet aan mijn (lage) eisen voor een hoes
Die heb ik ook, goed ding!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn DS Lite geruild ivm een lamme R-knop. Alleen nu heb ik dus een stuck pixel (rood) op het bovenste scherm en mn d-pad "knakt" af en toe, heel irri (geen klikje, maar echt een knak dus).Pfff, morgen maar weer terug. Heb alleen het idee dat ik geen hele nieuwe had, batterij was ook al zo goed als leeg... Denk maar ff mn geld terugvragen bij de e-plaza en dan ga ik maar ff langs de MM ofzo.
![]()
[..]
Het blijven uitstekende GB games, dus dan maakt het uiterlijk niet uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
uitstekende gameboy advance spellen ziet lelijk uit.
Het is maar net hoe je uitstekend opvat.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Het blijven uitstekende GB games, dus dan maakt het uiterlijk niet uit.
Niet als je lekker voor de tv hangt en je kijkt lekker even op tvgids.nl ipv je weer naar je pc moet lopenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:52 schreef De_Postbode het volgende:
Of je internet gewoon op je pc, nog honderd keer handiger ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |