Ik heb hem nog wel te koop hoor. Labrador & friends.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Dan moet ik er dus gelijk maar een supercard spelletje bij kopen
/edit: Jemig, wat is Nintendogs duur
Die valt uiteindelijk tegen hoor. Veel herhaling.quote:
Sorry, ik wil hoe dan ook de Teckel & Vrienden, vanwege dequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel te koop hoor. Labrador & friends.
Elke versie heeft elke hond he... Er zijn 15 rassen totaal, alleen zijn de beginrassen anders in elke versie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik wil hoe dan ook de Teckel & Vrienden, vanwege demopshond
en de
husky
en de
Shih Tzu
Maar ik vind 39,99 voor een spel dat in vier delen uitgebracht is gewoon te duur, ¤25 zou iets beter zijn
Bedankt, hier heb ik wat aan! Ik leer hier behoorlijk watquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke versie heeft elke hond he... Er zijn 15 rassen totaal, alleen zijn de beginrassen anders in elke versie.
Nope, kan niet dood. Hij (of zij) krijgt alleen maar honger als je ze verwaarloosd. En vlooien natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik wat aan! Ik leer hier behoorlijk wat
Dan vind ik die microsite van Nintendogs wel een beetje verwarrend. En ik las net dat je hond niet dood kan. Dat is kut
Ik vond het altijd zo tof als mijn Tamagotchi lag te creperenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, kan niet dood. Hij (of zij) krijgt alleen maar honger als je ze verwaarloosd. En vlooien natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb mijn mario antipathie maar opzij gezet en net Partners in Time gekocht. Na een uurtje spelen in de trein moet ik zeggen dat het best een geinig spelletje is. Hier kan ik me wel een paar weekjes mee vermaken tijdens het reizen naar mn werk.
Paper Mario op de GC vond ik ook wel aardig hoor. Grappige RPG, maar een weinig boeiend verhaal. En ik verwacht bij Partners in Time hetzelfde.quote:
Nintendogs is ook kut. Vrijdag New Super Mario Bros, Mario Kart is al lange tijd uit, Metroid Prime Hunters kan je ook doen etc etc. Genoeg toffe games, waar Nintendogs imo niet bij hoortquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Dan moet ik er dus gelijk maar een supercard spelletje bij kopen
/edit: Jemig, wat is Nintendogs duur
Dat dahct ik eerst ook...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Als je gewoon een wireless router hebt hoef je die stick toch helemaal niet te kopen?!
Die licht blauwe is cool! Is die ook in nederland te koop?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Alle beschikbare kleuren op dit moment (wereldwijd) op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |