quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:12 schreef Liquidist het volgende:
[..]
jij doet mij een beetje aan Haaibaaike denken..
Da's waar, maar wat toezicht had geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom? dennis is toch een volwassen vent? (ook al gedraagt hij zich niet zo)
De server waar die plaatjes op staan is plat ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Is het een gelovige dag vandaag?
Ik zie zoveel kruizen
Dodenherdenking. GTST begint daarom een kwartier later (en aangezien het normaal al 10 minuten later begint, moet je rekening houden met 25 minutenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Is het een gelovige dag vandaag?
Ik zie zoveel kruizen
In het begin duurde het gewoon echt een half uur, nu slechts een dik kwartier bij elkaar, want:quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Dodenherdenking. GTST begint daarom een kwartier later (en aangezien het normaal al 10 minuten later begint, moet je rekening houden met 25 minuten)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In het begin duurde het gewoon echt een half uur, nu slechts een dik kwartier bij elkaar, want:
20.10-20.15 GTST deel 1
20.15-20.23 Reclame
20.23-20.32 GTST deel 2
![]()
Modern issie he.quote:
Janine haar ouders leven toch niet meer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Dat zou trouwens wel heeeeeeel gaaf zijn! Janine der moeder in GTST die het Ludo heel zwaar maakt omdat ze hem niet mag, maar Ludo niks terug kan doen![]()
Dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Janine haar ouders leven toch niet meer?![]()
Ik herinner me vagelijk dat Janine een zusje had (Marieke?) en dat die in een weeshuis zat omdat de ouders gestorven warenquote:
Dat klopt, Marieke is het halfzusje van Janine. Janine heeft in een weeshuis gezeten en Marieke is door een binnenschipper geadopteerd omdat hun ouders zijn overleden. Elschot is ook niet Janine haar echte naam. Ze heet eigenlijk Janine de Meris maar ik geloof dat ze een andere achternaam heeft genomen omdat haar eerste ex-man (een zekere Paul) haar het leven nogal zuur maakte.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik herinner me vagelijk dat Janine een zusje had (Marieke?) en dat die in een weeshuis zat omdat de ouders gestorven waren![]()
Mee eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's waar, maar wat toezicht had geen kwaad gekund.![]()
Haar pleegmoeder leeft nog wel, die had jaaaaaaaaaren geleden ooit een gastrol. In de tijd dat Marieke ook nog in gtst zat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Janine haar ouders leven toch niet meer?![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat klopt, Marieke is het halfzusje van Janine. Janine heeft in een weeshuis gezeten en Marieke is door een binnenschipper geadopteerd omdat hun ouders zijn overleden. Elschot is ook niet Janine haar echte naam. Ze heet eigenlijk Janine de Meris maar ik geloof dat ze een andere achternaam heeft genomen omdat haar eerste ex-man (een zekere Paul) haar het leven nogal zuur maakte.
foto Caroline in Vondelparkquote:
Ja de hele OP is gaar, heb hem handmatig ge-edite (eerst gequote vanuit vorig topic) gezien al die afbeeldingen als links werden gezet en de server plat ligt waar de OP txt op staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef Torio het volgende:
Jef, Laura, Dian, Robert en Dennis ontbreken in de OP
En kan oom Goof geen plaats maken voor Anita en Stanley?
Who cares waar die foute Tara-kloon vandaan komt?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Computerspelletjes in Suriname? Komt die nieuwe meid nou uit Suriname of uit Nederland?
Vond Bing die babymutsjes koopt en verliefd naar embryo-foto's kijkt irritanter dan Florien haar leugen, dus ik ben wat dat betreft wel blij dat het uit de wereld is ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben blij dat dat Bing-Florien geheim de wereld uit is zeg.
Ik vond hem stom dat hij de zoon van Robert en Laura moest worden, maar ach ja van die deftige stijlvolle familie Alberts van aflevering 1 uit seizoen 1 was toch al niks meer overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Nu moet alleen Dennis nog in een gesloten inrichting. Ik vond hem (samen met Ray) altijd al een van de meest irritante personages, maar het slaat nu echt alles. Gadverdamme.
Florien die verteld dat ze niet zwanger wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Urquhart het volgende:
Wat was de cliffhanger vandaag?
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Florien die verteld dat ze niet zwanger was
Jaa, Barbara zei op gegeven moment tegen Florien: "ik geloof helemaal niet dat je een miskraam hebt gehad, ik vraag me zelfs af of je ooit wel zwanger bent geweest." En toen werd Bing beetje boos, en toen zei Florien dat Barbara wel gelijk hadquote:
quote:
Dat waren nog eens tijden... het klassieke GTSTquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo zo Robert en Jeff aan de Sigaren !!!![]()
Nu zie ik ze dat niet meer doen hoor![]()
Mag ook niet meer in gtst. Paar jaar geleden is er besloten dat de hoofdrolspelers in GTST niet meer mogen roken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo zo Robert en Jeff aan de Sigaren !!!![]()
Nu zie ik ze dat niet meer doen hoor![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:11 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mag ook niet meer in gtst. Paar jaar geleden is er besloten dat de hoofdrolspelers in GTST niet meer mogen roken.
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarom niet?Verkeerde voorbeeld zeker?
Preciesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:24 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.
Ze waren eerst ook aan het klagen over dat Barbara en Janine in elke aflevring wel aan de rode wijn zitten.
Dat hebben ze toen ook verminderd al snap ik niet waarom want nu is Dennis aan de zuip.
Geen idee waar ze vandaan komt, maar waarom zou je in Suriname geen computerspelletjes kunnen hebben dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Computerspelletjes in Suriname? Komt die nieuwe meid nou uit Suriname of uit Nederland?
Suriname is straatarm. Maar het zou misschien kunnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Geen idee waar ze vandaan komt, maar waarom zou je in Suriname geen computerspelletjes kunnen hebben dan?
Vind je?quote:
En toen met die alchohol verslaving van Robert + het cocaine gebruik,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:24 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.
Ze waren eerst ook aan het klagen over dat Barbara en Janine in elke aflevring wel aan de rode wijn zitten.
Dat hebben ze toen ook verminderd al snap ik niet waarom want nu is Dennis aan de zuip.
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind het een dom wicht met een langdradige stem
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden... het klassieke GTST
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind het een dom wicht met een langdradige stem
En heeft meer brains dan Sjors en Florien bij elkaar.quote:
Volgens mij heeft ze die kroeg toen daadwerkelijk in de fik gestokenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:09 schreef Torio het volgende:
Was die Marieke niet ook verkracht door een paar motorrijders? En dat Janine toen die kroeg waar ze zaten in de fik wilde steken
De Heavy Heaven is inderdaad in rook opgegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:45 schreef kissa het volgende:
Volgens mij heeft ze die kroeg toen daadwerkelijk in de fik gestoken![]()
Dat was voor dat erover geklaagd werd. Pas ongeveer 6 maanden later werd er geklaagd over het wijn drinken van Janine en Barbara.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En toen met die alchohol verslaving van Robert + het cocaine gebruik,
wat Morris toen ook nog deed
![]()
Ik weet die aflevering nog, vond ook dat Nathalie Maurits zich heel erg goed in haar rol inleefde toen met die verkrachtingsscene.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Heavy Heaven is inderdaad in rook opgegaan.
BTW: Christine van de Horst speelde toen nog een biker chick.
Ik weet dat inderdaad ook nog, en kan me herinneren dat ik er behoorlijk van onder de indruk was. Dat ze die tent in de fik stak dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ik weet die aflevering nog, vond ook dat Nathalie Maurits zich heel erg goed in haar rol inleefde toen met die verkrachtingsscene.
Kan me alleen niet herinneren dat het Christine van der Horst was die daar was. Wel echt een rol voor haar zo`n gevaarlijke motor bitch.
En gebruikt Nick hem ook, heb het hem nog nooit zien doenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft Nick een powerplate in zijn kantoor staanEcht het ziet er niet uit.
Wat is een powerplatequote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft Nick een powerplate in zijn kantoor staanEcht het ziet er niet uit.
Ik heb GTST vrijdag helaas gemistquote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
En ja hij gebruikte hem afgelopen vrijdag ook
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb GTST vrijdag helaas gemist![]()
Dus ik heb Nick ook niet op de Powerplate gezien![]()
Dat zal idd wel niet want ik heb het nieteens gezien, of ik zat niet op te letten.quote:
Tofquote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef melanie_the_miss het volgende:nina heeft vandaag snoepjes bij mij gekocht
Wou ik even melden
Waar was datquote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef melanie_the_miss het volgende:nina heeft vandaag snoepjes bij mij gekocht
Wou ik even melden
Ik gebruik MSN niet zoveel meer eigenlijk...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
waarom kom jij nooit meer online
het is de ex van een vriendin van me ik zal het haar eens vragenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Wie weet toevallig hoe die nieuwe manager van de Koning (Michiel) in het echt heet? Een kennis van me wil hem fanmail sturen maar weet z`n echte naam niet.
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 8 mei 2006 18:48 schreef Canisfire het volgende:
Die Michiel is er toch al weer uit ?
Ah.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
En ja hij gebruikte hem afgelopen vrijdag ook
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Perico het volgende:
Okee da's duidelijk Patricia heeft meer brains en looks dan Florien en Sjors bij mekaar. Bing, komop, zet die stomme trots effe opzij.
Dat zei ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
[..]
En heeft meer brains dan Sjors en Florien bij elkaar.
Geniaal hehehequote:
Bar scheert der poes ook al niet, die vroeg welk plek de luis zatquote:Op maandag 8 mei 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat de drommel? Dennis ook al homo en pedo
'je vind het vast wel goed dat ik in Fos zijn holletje kruip'
Zn oude buurmeisje uit Suriname, Patriciaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Leuk woordgrapje!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.![]()
Dacht er ook aan, en Nina die alles ontkent.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
Florien, kan die niet naar het zelfde gekkenhuis waar Nina ook zat ?
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die lach van hem doet mij een beetje denken aan een varken die aan het knorren is![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!
"Yo swa, het is die nieuwe van 50 Cent"quote:
Dat wou ik net vragen hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
De laatste is op 23 juni. De eerste op 28 augustus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik wrees trouwens op een duffe cliff.
Paar jaar terug waren er ook geen boeie afleveringen vlak voor de zomer.
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
Ik denk zelfs dat ik stop met kijken wanneer de eerste negen seizoenen op DVD zijn uitgebracht, dat oude niveau halen ze toch nooit meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef Stanley en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.nadat Jef met een machinegeweer a la Willem Ruis in het Beest iedereen heeft neergemaaid.
Gokje:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dus. Ludo is bezig met het leven van Dennis tot een hel aan het maken en dat lukt hem tot nu toe aardig. Laten we eens even kijken naar wat voor dingen Dennis allemaal kan doen:
- wasmachines maken
- biertjes tappen
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het wordt tijd dat Meerdijk weer een stad wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
Gisteren sprak medium Robert de profetische woorden:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.
De zomercliff draait om Ludo... of wat er van hem overblijft.quote:ROBERT ALBERTS: "Ludo krijgt nog wel wat ie verdient."
Vind je het gek met die muizenkop.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liekes moeder nu bij Boulevard
Ik vind die moeder nog een betere kop hebben dan Lieke zelf![]()
Oh vanavond ff kijken dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een boze Dorothea, dat zien we niet vaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef Cheesecake het volgende:
Je gaat toch niet menen dat het al weer over Dennis & zijn alcoholprobleem, Florien en haar niet bestaande baby en Dorothea en Stanley.
Morgen hopelijk weer over Charlie en Nick en Jack en Anita.
Dan heb je wel een hele bizarre smaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar jij bent zo een grote Lieke fan dat je d'r feces zelfs lekker vindt ruiken, bovendien had ik het over het hoofd en niet over de rest van het lichaamquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele bizarre smaak.
Sowieso kan die moeder ongetwijfeld niet op tegenLiekes lichaam
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen eerst Jack en tot slot gaat Nick nog een keer over haar heen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:10 schreef Frey het volgende:
Eindelijk het anti-Sjors tijdperk
Iedereen keert zich tegen haar![]()
Patricia heeft Bing wakker geschud
Iemand (craig?) kocht toch ook BRO van Barbara voor 1 dollar? Zoiets meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)![]()
Ja die kan dat echt goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Suuz_ het volgende:
my god ik lag dubbel om Dennis gister!!
"Fos...wat een maffe naam toch!...je vind het vast niet erg als ik in Fos z'n holletje kruip"
geweldig hoe goed die kerel kan spelen dat ie dronken is!
Wie nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Shirley het volgende:
Vandaag gaat iedereen toch los tegen Sjors? Ik verheug me er nu al op!
Zelfs Martine!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Frey het volgende:
Moet er een nieuwe lijn beginnen voor Jack: hij gaat iedereen tegen Sjors opzetten, inclusief Janine![]()
Ik heb die christenkut nooit gemogen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Ik vind haar nog steeds leuk, maar daarin sta ik erg alleen momenteel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Vrijdag 23 juni is de laatste aflevering van seizoen 16 te zien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef suus21 het volgende:
wanneer stopt gtst? Deze maand toch, daar heb ik echt geen zin in...ik wil gewoon ook in de zomer naar dat geouwehoer luisteren/kijken.
Mooi samengevat. Wat een zeikwijf! Een schande voor het vrouwelijk geslacht!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Levensmotto van Sjors: "To trust or not to trust"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Dat is zo Benjamin 2004quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Dennis gaat trouwens zelfmoord plegen. Althans, zo klonk ie gister. Van "Oh, daar hoef je niet meer op te rekenen" enzo
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Cheesecake het volgende:
Anita dist Jack even flink en het enige wat hij weet te zeggen is 'whatever'.
Ik hoop dat Jack of Ludo zijn lach overneemt.quote:
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.
Met sommige mongolen wil je gewoon niet in discussie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Cheesecake het volgende:
Nick![]()
Charlie heeft nu al een buikje. Das wel snel zeg.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.
Kijk, dat is origineel GTST!
Door complicaties bij de geboorte moeten superdure artsen uit de VS worden gehaald. Ludo en Nick hebben natuurlijk geen geld over voor het misbaksel en daarom start Bar de actie "Save the Whale" all over Meerdijk.quote:
Dat ene bruine pak met roze overhemd bij de opening danquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Wat ziet Jack er verschrikkelijk uit in dat Ken-pak van hem.
Dan is ze toch juist niet racistisch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef suus21 het volgende:
Sjors is racistisch gister: "Wat is het hier donker" iin het bijzijn van Bing
vandaag: "Ik hou van zwart"![]()
Nope. Ze werden eerder wel ergens op een web-log geplaatst, maar dat mocht niet meer van Endemol. Zou slecht zijn voor de kijkcijfers ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:51 schreef lovegrrl het volgende:
Staat de aflevering ook ergens online? ben nu toch wel erg nieuwsgierig..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Heerlijke aflevering trouwens, zoals Sjors afgekafferd werd. Ik zat te genieten!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Jack![]()
Bing![]()
Trouwens Jack zou weer eens een goeie rol momenteel moeten krijgen,
hij tegen Ludo.
Iets in die richting, lijkt me wel leuk om die twee tegen elkaar te zien strijden![]()
Gaan we weer, waarom tegen Ludo en niet tegen een of andere echte bad guy, vergeet Ludo toch en laat hem er buiten, hij is nu gewoon een family-man geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
hij tegen Ludo.
Iets in die richting, lijkt me wel leuk om die twee tegen elkaar te zien strijden![]()
Ik vertrouw hem niet daarin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hij is nu gewoon een family-man geworden.
Okee hij is wel een manipulator, maar dat noem ik geen echte bad guy in hart en nieren, ik bedoel mensen als Laura en onze Nina manipuleren ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet daarin.Zijn gedrag is altijd met bijbedoelingen...
![]()
Toendertijd was Ludo net zo slecht als Martine Hafkamp en Martine is er nu niet meer !quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee hij is wel een manipulator, maar dat noem ik geen echte bad guy in hart en nieren, ik bedoel mensen als Laura en onze Nina manipuleren ook.
Met een slechterik bedoel ik een Herman Hogendoorn senior, een Martine Hafkamp of een Onno P. Wassenaar![]()
ik zit inderdaad ook te wachten op het moment dat hij zijn ware aard weer laat zien, want zoals die nu is, ligt het er wel heel dik bovenopquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet daarin.Zijn gedrag is altijd met bijbedoelingen...
![]()
Dat is een goeie, daar zit wat in jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
is augusta nou echt dood? ik bedoel hebben ze haar lijk gevonden? zo niet, dan kan ze natuurlijk altijd weer opduiken
Nou nee.. hier in het kort:quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
hij tegen Ludo.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou nee.. hier in het kort:
Jack: Jij aan Martine zitten, jij dus ook aan Sjors zitten, Jij dus ook aan Frits en mij zitten..
Ludo: Muwhahahaha.. hier heb je een euro..
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaat Jack net zoals Ludo leven, met een butler, genaamd Tim.
Nina... leukste personage in GTST op dit momentquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Torio het volgende:
Ik zag vandaag Miss Nina in een winkeltje op Schiphol !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wát ze met dat kind doen in de serie, maar in het echt heeft ze niet zo een raar hoofd en ingevallen ogen, ze is heel erg leuk juist ! En ze sprak met zo een lieve stem tegen de kassajuf![]()
Mijn dag is weer compleet![]()
Wat je zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... leukste personage in GTST op dit momentSamen met Charlie
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat je zegt
Zelfs Morris wordt nog bijna leuk door Nina
Het lot van de Fischers is dat ze allemaal ooit voor een Sanders vallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt wel gelijk. Morris is een stuk aangenamer nu hij zo bewerkt wordt door Nina
![]()
Domste gedoe ooitquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Frey het volgende:
Eindelijk eens niet dat vervelende reclame raden.
Dat gedramquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Mooie scene tussen Nina en Morris
Ludo: "Rare Chinezen"quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Raak me nog een keer aan en ik schop je persoonlijk terug naar China .
Quote van het jaar
Jack: "Ik heb bij de commando's gezeten"quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
![]()
![]()
Hij ramt straks zelf zijn vijanden in elkaar![]()
Ik niet, de nieuwe is beter.quote:
quote:
Rixt Leddy ook, over een paar jaar.quote:
Dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Dat vraagt weer eens om een filmpje.
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/gtstscene.jpg]afbeelding][/url]
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Zwarte glazen, kan je makkelijk inkijken of er nog wat inzit.
Ah... toen GTST nog echt leuk was en bijna elke personage leuk was. En Dian en Bowien een team warenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Hahaha Ludo pakquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Haha die Ludo vandaag':
Voor lul gezet door Morris
Zeiken over Nick
Dian ontslaan
En dan als klap op de vuurpijl in een judo pak
\quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Ludo Sanders die Yakult drinkt, nou die neem ik ook niet meer serieus!
ze heeft alleen van die rare hamsterwangenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:52 schreef BVO het volgende:Ze wordt steeds beter. Nog steeds het leukste personage uit de serie
.
Of koffiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
\
ik ben het helemaal met je eens
ludo drinkt geen yakult, die drinkt alleen versgeperste jus van rosa
Personen die in die tijd in de leader stonden:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah... toen GTST nog echt leuk was en bijna elke personage leuk was. En Dian en Bowien een team waren
De goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Personen die in die tijd in de leader stonden:
Roos, Rik, Anita, Kim, Julian, Janine, Daniël, Balou, Dian, Jef, Linda, Robert, Jessica, Ludo, Arthur, Suzanne, Govert, Laura.
Bowien, Hedwig en Mathilde waren net nieuw en stonden er dus nog niet in.
Mira was er ook, maar die heeft volgens mij niet eens in de leader gestaan.
Nee dat is me nog nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef MissWhizzy het volgende:
Wat ik mij weleens afvraag is dat of er ook meerdere mensen zijn die het ook vanaf het begin bij deze "nieuwe" intro is opgevallen dat er op de achtergrond beelden van voormalige spelers te zien zijn zoals: Roos, Jessica, Simon en nog veel meer.
Een kennis van me had het er laatst ook over, die dacht dat ze zich verbeelde totdat ik een aantal namen noemde van ex-personages die echt duidelijk te zien zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee dat is me nog nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten.
dian en bowienquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Dat is me vanaf het begin opgevallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef MissWhizzy het volgende:
Wat ik mij weleens afvraag is dat of er ook meerdere mensen zijn die het ook vanaf het begin bij deze "nieuwe" intro is opgevallen dat er op de achtergrond beelden van voormalige spelers te zien zijn zoals: Roos, Jessica, Simon en nog veel meer.
Ludo als zelfmoordcommandoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de zomer cliff een soort van Meerdijk VS Ludo gaat worden of zo.. HIj maakt opeens echt veel vijanden
Ontvoering Charlie en pasgeboren baby in het nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat Vito ook nog iets gaat doen. Hij staat niet zomaar bij de inwoners op gtst.nl![]()
Iets met die illegale sigarenhandel van Vitoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat Vito ook nog iets gaat doen. Hij staat niet zomaar bij de inwoners op gtst.nl![]()
Ik heet ook Vitoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Iets met die illegale sigarenhandel van Vito![]()
Sitting on the dock of the bay - Otis Reddingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet dat nummer van Doortje en Stanley? Leuk nummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |