Ja de hele OP is gaar, heb hem handmatig ge-edite (eerst gequote vanuit vorig topic) gezien al die afbeeldingen als links werden gezet en de server plat ligt waar de OP txt op staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef Torio het volgende:
Jef, Laura, Dian, Robert en Dennis ontbreken in de OP
En kan oom Goof geen plaats maken voor Anita en Stanley?
Who cares waar die foute Tara-kloon vandaan komt?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Computerspelletjes in Suriname? Komt die nieuwe meid nou uit Suriname of uit Nederland?
Vond Bing die babymutsjes koopt en verliefd naar embryo-foto's kijkt irritanter dan Florien haar leugen, dus ik ben wat dat betreft wel blij dat het uit de wereld is ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben blij dat dat Bing-Florien geheim de wereld uit is zeg.
Ik vond hem stom dat hij de zoon van Robert en Laura moest worden, maar ach ja van die deftige stijlvolle familie Alberts van aflevering 1 uit seizoen 1 was toch al niks meer overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Nu moet alleen Dennis nog in een gesloten inrichting. Ik vond hem (samen met Ray) altijd al een van de meest irritante personages, maar het slaat nu echt alles. Gadverdamme.
Florien die verteld dat ze niet zwanger wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Urquhart het volgende:
Wat was de cliffhanger vandaag?
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Florien die verteld dat ze niet zwanger was
Jaa, Barbara zei op gegeven moment tegen Florien: "ik geloof helemaal niet dat je een miskraam hebt gehad, ik vraag me zelfs af of je ooit wel zwanger bent geweest." En toen werd Bing beetje boos, en toen zei Florien dat Barbara wel gelijk hadquote:
quote:
Dat waren nog eens tijden... het klassieke GTSTquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo zo Robert en Jeff aan de Sigaren !!!![]()
Nu zie ik ze dat niet meer doen hoor![]()
Mag ook niet meer in gtst. Paar jaar geleden is er besloten dat de hoofdrolspelers in GTST niet meer mogen roken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo zo Robert en Jeff aan de Sigaren !!!![]()
Nu zie ik ze dat niet meer doen hoor![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:11 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Mag ook niet meer in gtst. Paar jaar geleden is er besloten dat de hoofdrolspelers in GTST niet meer mogen roken.
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarom niet?Verkeerde voorbeeld zeker?
Preciesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:24 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.
Ze waren eerst ook aan het klagen over dat Barbara en Janine in elke aflevring wel aan de rode wijn zitten.
Dat hebben ze toen ook verminderd al snap ik niet waarom want nu is Dennis aan de zuip.
Geen idee waar ze vandaan komt, maar waarom zou je in Suriname geen computerspelletjes kunnen hebben dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Computerspelletjes in Suriname? Komt die nieuwe meid nou uit Suriname of uit Nederland?
Suriname is straatarm. Maar het zou misschien kunnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Geen idee waar ze vandaan komt, maar waarom zou je in Suriname geen computerspelletjes kunnen hebben dan?
Vind je?quote:
En toen met die alchohol verslaving van Robert + het cocaine gebruik,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:24 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Ja, slecht voor de jeugdige kijkers.
Ze waren eerst ook aan het klagen over dat Barbara en Janine in elke aflevring wel aan de rode wijn zitten.
Dat hebben ze toen ook verminderd al snap ik niet waarom want nu is Dennis aan de zuip.
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind het een dom wicht met een langdradige stem
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden... het klassieke GTST
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind het een dom wicht met een langdradige stem
En heeft meer brains dan Sjors en Florien bij elkaar.quote:
Volgens mij heeft ze die kroeg toen daadwerkelijk in de fik gestokenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:09 schreef Torio het volgende:
Was die Marieke niet ook verkracht door een paar motorrijders? En dat Janine toen die kroeg waar ze zaten in de fik wilde steken
De Heavy Heaven is inderdaad in rook opgegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:45 schreef kissa het volgende:
Volgens mij heeft ze die kroeg toen daadwerkelijk in de fik gestoken![]()
Dat was voor dat erover geklaagd werd. Pas ongeveer 6 maanden later werd er geklaagd over het wijn drinken van Janine en Barbara.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En toen met die alchohol verslaving van Robert + het cocaine gebruik,
wat Morris toen ook nog deed
![]()
Ik weet die aflevering nog, vond ook dat Nathalie Maurits zich heel erg goed in haar rol inleefde toen met die verkrachtingsscene.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Heavy Heaven is inderdaad in rook opgegaan.
BTW: Christine van de Horst speelde toen nog een biker chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |