Wat is een powerplatequote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft Nick een powerplate in zijn kantoor staanEcht het ziet er niet uit.
Ik heb GTST vrijdag helaas gemistquote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
En ja hij gebruikte hem afgelopen vrijdag ook
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb GTST vrijdag helaas gemist![]()
Dus ik heb Nick ook niet op de Powerplate gezien![]()
Dat zal idd wel niet want ik heb het nieteens gezien, of ik zat niet op te letten.quote:
Tofquote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef melanie_the_miss het volgende:nina heeft vandaag snoepjes bij mij gekocht
Wou ik even melden
Waar was datquote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef melanie_the_miss het volgende:nina heeft vandaag snoepjes bij mij gekocht
Wou ik even melden
Ik gebruik MSN niet zoveel meer eigenlijk...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
waarom kom jij nooit meer online
het is de ex van een vriendin van me ik zal het haar eens vragenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef MissWhizzy het volgende:
Wie weet toevallig hoe die nieuwe manager van de Koning (Michiel) in het echt heet? Een kennis van me wil hem fanmail sturen maar weet z`n echte naam niet.
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 8 mei 2006 18:48 schreef Canisfire het volgende:
Die Michiel is er toch al weer uit ?
Ah.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
En ja hij gebruikte hem afgelopen vrijdag ook
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Perico het volgende:
Okee da's duidelijk Patricia heeft meer brains en looks dan Florien en Sjors bij mekaar. Bing, komop, zet die stomme trots effe opzij.
Dat zei ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
[..]
En heeft meer brains dan Sjors en Florien bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |