Iemand (craig?) kocht toch ook BRO van Barbara voor 1 dollar? Zoiets meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)![]()
Ja die kan dat echt goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Suuz_ het volgende:
my god ik lag dubbel om Dennis gister!!
"Fos...wat een maffe naam toch!...je vind het vast niet erg als ik in Fos z'n holletje kruip"
geweldig hoe goed die kerel kan spelen dat ie dronken is!
Wie nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Shirley het volgende:
Vandaag gaat iedereen toch los tegen Sjors? Ik verheug me er nu al op!
Zelfs Martine!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Frey het volgende:
Moet er een nieuwe lijn beginnen voor Jack: hij gaat iedereen tegen Sjors opzetten, inclusief Janine![]()
Ik heb die christenkut nooit gemogen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Ik vind haar nog steeds leuk, maar daarin sta ik erg alleen momenteel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Vrijdag 23 juni is de laatste aflevering van seizoen 16 te zien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef suus21 het volgende:
wanneer stopt gtst? Deze maand toch, daar heb ik echt geen zin in...ik wil gewoon ook in de zomer naar dat geouwehoer luisteren/kijken.
Mooi samengevat. Wat een zeikwijf! Een schande voor het vrouwelijk geslacht!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Levensmotto van Sjors: "To trust or not to trust"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Dat is zo Benjamin 2004quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Dennis gaat trouwens zelfmoord plegen. Althans, zo klonk ie gister. Van "Oh, daar hoef je niet meer op te rekenen" enzo
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Cheesecake het volgende:
Anita dist Jack even flink en het enige wat hij weet te zeggen is 'whatever'.
Ik hoop dat Jack of Ludo zijn lach overneemt.quote:
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.
Met sommige mongolen wil je gewoon niet in discussie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Cheesecake het volgende:
Nick![]()
Charlie heeft nu al een buikje. Das wel snel zeg.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.
Kijk, dat is origineel GTST!
Door complicaties bij de geboorte moeten superdure artsen uit de VS worden gehaald. Ludo en Nick hebben natuurlijk geen geld over voor het misbaksel en daarom start Bar de actie "Save the Whale" all over Meerdijk.quote:
Dat ene bruine pak met roze overhemd bij de opening danquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Wat ziet Jack er verschrikkelijk uit in dat Ken-pak van hem.
Dan is ze toch juist niet racistisch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef suus21 het volgende:
Sjors is racistisch gister: "Wat is het hier donker" iin het bijzijn van Bing
vandaag: "Ik hou van zwart"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |