Geniaal hehehequote:
Bar scheert der poes ook al niet, die vroeg welk plek de luis zatquote:Op maandag 8 mei 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat de drommel? Dennis ook al homo en pedo
'je vind het vast wel goed dat ik in Fos zijn holletje kruip'
Zn oude buurmeisje uit Suriname, Patriciaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Leuk woordgrapje!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.![]()
Dacht er ook aan, en Nina die alles ontkent.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
Florien, kan die niet naar het zelfde gekkenhuis waar Nina ook zat ?
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die lach van hem doet mij een beetje denken aan een varken die aan het knorren is![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!
"Yo swa, het is die nieuwe van 50 Cent"quote:
Dat wou ik net vragen hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
De laatste is op 23 juni. De eerste op 28 augustus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik wrees trouwens op een duffe cliff.
Paar jaar terug waren er ook geen boeie afleveringen vlak voor de zomer.
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
Ik denk zelfs dat ik stop met kijken wanneer de eerste negen seizoenen op DVD zijn uitgebracht, dat oude niveau halen ze toch nooit meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef Stanley en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.nadat Jef met een machinegeweer a la Willem Ruis in het Beest iedereen heeft neergemaaid.
Gokje:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dus. Ludo is bezig met het leven van Dennis tot een hel aan het maken en dat lukt hem tot nu toe aardig. Laten we eens even kijken naar wat voor dingen Dennis allemaal kan doen:
- wasmachines maken
- biertjes tappen
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het wordt tijd dat Meerdijk weer een stad wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
Gisteren sprak medium Robert de profetische woorden:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.
De zomercliff draait om Ludo... of wat er van hem overblijft.quote:ROBERT ALBERTS: "Ludo krijgt nog wel wat ie verdient."
Vind je het gek met die muizenkop.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liekes moeder nu bij Boulevard
Ik vind die moeder nog een betere kop hebben dan Lieke zelf![]()
Oh vanavond ff kijken dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een boze Dorothea, dat zien we niet vaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef Cheesecake het volgende:
Je gaat toch niet menen dat het al weer over Dennis & zijn alcoholprobleem, Florien en haar niet bestaande baby en Dorothea en Stanley.
Morgen hopelijk weer over Charlie en Nick en Jack en Anita.
Dan heb je wel een hele bizarre smaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar jij bent zo een grote Lieke fan dat je d'r feces zelfs lekker vindt ruiken, bovendien had ik het over het hoofd en niet over de rest van het lichaamquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele bizarre smaak.
Sowieso kan die moeder ongetwijfeld niet op tegenLiekes lichaam
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen eerst Jack en tot slot gaat Nick nog een keer over haar heen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:10 schreef Frey het volgende:
Eindelijk het anti-Sjors tijdperk
Iedereen keert zich tegen haar![]()
Patricia heeft Bing wakker geschud
Iemand (craig?) kocht toch ook BRO van Barbara voor 1 dollar? Zoiets meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)![]()
Ja die kan dat echt goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Suuz_ het volgende:
my god ik lag dubbel om Dennis gister!!
"Fos...wat een maffe naam toch!...je vind het vast niet erg als ik in Fos z'n holletje kruip"
geweldig hoe goed die kerel kan spelen dat ie dronken is!
Wie nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Shirley het volgende:
Vandaag gaat iedereen toch los tegen Sjors? Ik verheug me er nu al op!
Zelfs Martine!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Frey het volgende:
Moet er een nieuwe lijn beginnen voor Jack: hij gaat iedereen tegen Sjors opzetten, inclusief Janine![]()
Ik heb die christenkut nooit gemogen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Ik vind haar nog steeds leuk, maar daarin sta ik erg alleen momenteel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Nielsch het volgende:
en ik vond haar echt leuk toen ze net in de serie kwam
Vrijdag 23 juni is de laatste aflevering van seizoen 16 te zien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef suus21 het volgende:
wanneer stopt gtst? Deze maand toch, daar heb ik echt geen zin in...ik wil gewoon ook in de zomer naar dat geouwehoer luisteren/kijken.
Mooi samengevat. Wat een zeikwijf! Een schande voor het vrouwelijk geslacht!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Levensmotto van Sjors: "To trust or not to trust"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb haar nooit leuk gevonden.
Eerst dat gezeik over Martine wel of niet vertrouwen.
toen dat gezeik over die vekrachting
Toen kon Martine in haar ogen niets fout doen.
Tussendoor nog dat gedoe met Milan en wel of geen seks en steeds maar tegen Janine tekeer gaan als het over Ludo ging.
Zins dat Bing er in gekomen de relatie aan uit aan uit oohja en nog aan uit
Vervolgens Amulet inclusief Hans wel of niet vertrouwen.
En dan nu weer dat gezemel over Jack.
Dat is zo Benjamin 2004quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Dennis gaat trouwens zelfmoord plegen. Althans, zo klonk ie gister. Van "Oh, daar hoef je niet meer op te rekenen" enzo
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Cheesecake het volgende:
Anita dist Jack even flink en het enige wat hij weet te zeggen is 'whatever'.
Ik hoop dat Jack of Ludo zijn lach overneemt.quote:
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Jack kan je niet dissen. Whatever is wat een echte man zou zeggen.
Met sommige mongolen wil je gewoon niet in discussie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Whatever is wat je zegt als je volledig uitgeluld bent. En een echte man is nooit uitgeluld.
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Cheesecake het volgende:
Nick![]()
Charlie heeft nu al een buikje. Das wel snel zeg.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De reincarnatie van Doro groeit in der buik.
Kijk, dat is origineel GTST!
Door complicaties bij de geboorte moeten superdure artsen uit de VS worden gehaald. Ludo en Nick hebben natuurlijk geen geld over voor het misbaksel en daarom start Bar de actie "Save the Whale" all over Meerdijk.quote:
Dat ene bruine pak met roze overhemd bij de opening danquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Wat ziet Jack er verschrikkelijk uit in dat Ken-pak van hem.
Dan is ze toch juist niet racistisch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef suus21 het volgende:
Sjors is racistisch gister: "Wat is het hier donker" iin het bijzijn van Bing
vandaag: "Ik hou van zwart"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |