Bar scheert der poes ook al niet, die vroeg welk plek de luis zatquote:Op maandag 8 mei 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat de drommel? Dennis ook al homo en pedo
'je vind het vast wel goed dat ik in Fos zijn holletje kruip'
Zn oude buurmeisje uit Suriname, Patriciaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week wat afleveringen gemist, maar wie is die zwarte doos die bij Bing zat?
Leuk woordgrapje!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten... gewoon negeren.![]()
Dacht er ook aan, en Nina die alles ontkent.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
Florien, kan die niet naar het zelfde gekkenhuis waar Nina ook zat ?
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene waarvoor hij de bak is ingegaan?
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die lach van hem doet mij een beetje denken aan een varken die aan het knorren is![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan niemand dat lachje opnemen, ideaal voor ringtones!
"Yo swa, het is die nieuwe van 50 Cent"quote:
Dat wou ik net vragen hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
De laatste is op 23 juni. De eerste op 28 augustus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef tessie het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
Dit was ook precies hetzelfde bij ''As The World Turns'' (ATWT)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik wrees trouwens op een duffe cliff.
Paar jaar terug waren er ook geen boeie afleveringen vlak voor de zomer.
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
En toen kreeg je een clif waar iedereen weer bij zijn of haar oude liefde in bed kroop.
Ik denk zelfs dat ik stop met kijken wanneer de eerste negen seizoenen op DVD zijn uitgebracht, dat oude niveau halen ze toch nooit meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef Stanley en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.nadat Jef met een machinegeweer a la Willem Ruis in het Beest iedereen heeft neergemaaid.
Gokje:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dus. Ludo is bezig met het leven van Dennis tot een hel aan het maken en dat lukt hem tot nu toe aardig. Laten we eens even kijken naar wat voor dingen Dennis allemaal kan doen:
- wasmachines maken
- biertjes tappen
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het wordt tijd dat Meerdijk weer een stad wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Dus...volgens mij hebben ze in elk pokkedorp in Nederland wel behoefte aan iemand die wasmachines kan maken en/of biertjes kan tappen. Genoeg wasmachines en kroegen zou ik zo zeggen. Kortom, als we de Ludo situatie en Dennis zijn kwaliteit bij elkaar optellen kunnen we met een gerust hart stellen dat het voor iedereen (voor ons, maar ook voor Dennis) beter is als Dennis zo snel mogelijk naar een ander dorp/stad vertrekt.
Gisteren sprak medium Robert de profetische woorden:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat de cliff eindigd met een bloedbad op de bruiloft van jef en dorothea.
ala Dynasty. Wie heeft de massamoord wel en niet overleefd.
De zomercliff draait om Ludo... of wat er van hem overblijft.quote:ROBERT ALBERTS: "Ludo krijgt nog wel wat ie verdient."
Vind je het gek met die muizenkop.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liekes moeder nu bij Boulevard
Ik vind die moeder nog een betere kop hebben dan Lieke zelf![]()
Oh vanavond ff kijken dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liekes moeder nu bij Boulevard
Ik vind die moeder nog een betere kop hebben dan Lieke zelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |