Nope. Ze werden eerder wel ergens op een web-log geplaatst, maar dat mocht niet meer van Endemol. Zou slecht zijn voor de kijkcijfers ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:51 schreef lovegrrl het volgende:
Staat de aflevering ook ergens online? ben nu toch wel erg nieuwsgierig..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Heerlijke aflevering trouwens, zoals Sjors afgekafferd werd. Ik zat te genieten!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Jack![]()
Bing![]()
Trouwens Jack zou weer eens een goeie rol momenteel moeten krijgen,
hij tegen Ludo.
Iets in die richting, lijkt me wel leuk om die twee tegen elkaar te zien strijden![]()
Gaan we weer, waarom tegen Ludo en niet tegen een of andere echte bad guy, vergeet Ludo toch en laat hem er buiten, hij is nu gewoon een family-man geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
hij tegen Ludo.
Iets in die richting, lijkt me wel leuk om die twee tegen elkaar te zien strijden![]()
Ik vertrouw hem niet daarin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hij is nu gewoon een family-man geworden.
Okee hij is wel een manipulator, maar dat noem ik geen echte bad guy in hart en nieren, ik bedoel mensen als Laura en onze Nina manipuleren ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet daarin.Zijn gedrag is altijd met bijbedoelingen...
![]()
Toendertijd was Ludo net zo slecht als Martine Hafkamp en Martine is er nu niet meer !quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee hij is wel een manipulator, maar dat noem ik geen echte bad guy in hart en nieren, ik bedoel mensen als Laura en onze Nina manipuleren ook.
Met een slechterik bedoel ik een Herman Hogendoorn senior, een Martine Hafkamp of een Onno P. Wassenaar![]()
ik zit inderdaad ook te wachten op het moment dat hij zijn ware aard weer laat zien, want zoals die nu is, ligt het er wel heel dik bovenopquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet daarin.Zijn gedrag is altijd met bijbedoelingen...
![]()
Dat is een goeie, daar zit wat in jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
is augusta nou echt dood? ik bedoel hebben ze haar lijk gevonden? zo niet, dan kan ze natuurlijk altijd weer opduiken
Nou nee.. hier in het kort:quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
hij tegen Ludo.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou nee.. hier in het kort:
Jack: Jij aan Martine zitten, jij dus ook aan Sjors zitten, Jij dus ook aan Frits en mij zitten..
Ludo: Muwhahahaha.. hier heb je een euro..
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaat Jack net zoals Ludo leven, met een butler, genaamd Tim.
Nina... leukste personage in GTST op dit momentquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Torio het volgende:
Ik zag vandaag Miss Nina in een winkeltje op Schiphol !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wát ze met dat kind doen in de serie, maar in het echt heeft ze niet zo een raar hoofd en ingevallen ogen, ze is heel erg leuk juist ! En ze sprak met zo een lieve stem tegen de kassajuf![]()
Mijn dag is weer compleet![]()
Wat je zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... leukste personage in GTST op dit momentSamen met Charlie
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat je zegt
Zelfs Morris wordt nog bijna leuk door Nina
Het lot van de Fischers is dat ze allemaal ooit voor een Sanders vallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt wel gelijk. Morris is een stuk aangenamer nu hij zo bewerkt wordt door Nina
![]()
Domste gedoe ooitquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Frey het volgende:
Eindelijk eens niet dat vervelende reclame raden.
Dat gedramquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Mooie scene tussen Nina en Morris
Ludo: "Rare Chinezen"quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Raak me nog een keer aan en ik schop je persoonlijk terug naar China .
Quote van het jaar
Jack: "Ik heb bij de commando's gezeten"quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
![]()
![]()
Hij ramt straks zelf zijn vijanden in elkaar![]()
Ik niet, de nieuwe is beter.quote:
quote:
Rixt Leddy ook, over een paar jaar.quote:
Dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Dat vraagt weer eens om een filmpje.
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/gtstscene.jpg]afbeelding][/url]
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Zwarte glazen, kan je makkelijk inkijken of er nog wat inzit.
Ah... toen GTST nog echt leuk was en bijna elke personage leuk was. En Dian en Bowien een team warenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Hahaha Ludo pakquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Haha die Ludo vandaag':
Voor lul gezet door Morris
Zeiken over Nick
Dian ontslaan
En dan als klap op de vuurpijl in een judo pak
\quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Ludo Sanders die Yakult drinkt, nou die neem ik ook niet meer serieus!
ze heeft alleen van die rare hamsterwangenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:52 schreef BVO het volgende:Ze wordt steeds beter. Nog steeds het leukste personage uit de serie
.
Of koffiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
\
ik ben het helemaal met je eens
ludo drinkt geen yakult, die drinkt alleen versgeperste jus van rosa
Personen die in die tijd in de leader stonden:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah... toen GTST nog echt leuk was en bijna elke personage leuk was. En Dian en Bowien een team waren
De goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Personen die in die tijd in de leader stonden:
Roos, Rik, Anita, Kim, Julian, Janine, Daniël, Balou, Dian, Jef, Linda, Robert, Jessica, Ludo, Arthur, Suzanne, Govert, Laura.
Bowien, Hedwig en Mathilde waren net nieuw en stonden er dus nog niet in.
Mira was er ook, maar die heeft volgens mij niet eens in de leader gestaan.
Nee dat is me nog nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef MissWhizzy het volgende:
Wat ik mij weleens afvraag is dat of er ook meerdere mensen zijn die het ook vanaf het begin bij deze "nieuwe" intro is opgevallen dat er op de achtergrond beelden van voormalige spelers te zien zijn zoals: Roos, Jessica, Simon en nog veel meer.
Een kennis van me had het er laatst ook over, die dacht dat ze zich verbeelde totdat ik een aantal namen noemde van ex-personages die echt duidelijk te zien zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee dat is me nog nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten.
dian en bowienquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:29 schreef Frey het volgende:
Dat is me vanaf het begin opgevallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef MissWhizzy het volgende:
Wat ik mij weleens afvraag is dat of er ook meerdere mensen zijn die het ook vanaf het begin bij deze "nieuwe" intro is opgevallen dat er op de achtergrond beelden van voormalige spelers te zien zijn zoals: Roos, Jessica, Simon en nog veel meer.
Ludo als zelfmoordcommandoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de zomer cliff een soort van Meerdijk VS Ludo gaat worden of zo.. HIj maakt opeens echt veel vijanden
Ontvoering Charlie en pasgeboren baby in het nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat Vito ook nog iets gaat doen. Hij staat niet zomaar bij de inwoners op gtst.nl![]()
Iets met die illegale sigarenhandel van Vitoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat Vito ook nog iets gaat doen. Hij staat niet zomaar bij de inwoners op gtst.nl![]()
Ik heet ook Vitoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Iets met die illegale sigarenhandel van Vito![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |