Ik kan maar een ding zeggen:quote:Maandag 24 april
Ludo doet Morris een fantastisch aanbod: een topbaan in Tokyo. Nina en Florien verzinnen een plan om te zorgen dat Bing niet mee kan naar de gynaecoloog. Als Stanley de scheiding wil doorzetten, brengt Dian hem aan het twijfelen.
Dinsdag 25 april
Dennis drinkt zich moed in vanwege de rechtszaak. Charlie vertelt Ludo dat hij opa wordt en vraagt hem te gaan praten met Nick. Nina wil mee naar Tokyo. Tijdens een etentje praat Bing tot Floriens frustratie alleen maar over de baby. Fos maakt zich zorgen over Florien en belt Fay.
Woensdag 26 april
Het lukt Anita maar niet om Nina voor zich te winnen. Dan vangt Nina ook nog eens op dat Anita HIV besmet is. Nick wordt door Sjors aan het denken gezet om toch een vruchtbaarheidstest te doen. Als Jack Anita verrast om samen te vieren dat ze praktisch is aangenomen als lerares, vertelt ze hem dat ze een kind heeft.
Donderdag 27 april
Janine hoort dat Ludo Ray wil opsporen en eist een verklaring. Als Dorothea ingaat op Stanleys uitnodiging om samen een hapje te eten, besluit Jef een kijkje te nemen. Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Vrijdag 28 april
Stanley bekent aan Dorothea dat hij nog van haar houdt en niet wil scheiden. Charlie weigert om met Nick mee te gaan naar het ziekenhuis: ze weet niet of hun relatie nog toekomst heeft. Robert schrikt als hij begrijpt dat Dennis door Ludo wordt bedreigd en stapt op Ludo af.
Ik heb ook geen HIV dus...quote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...quote:Op maandag 24 april 2006 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HIV dus...![]()
Dat was idd HOT ja.![]()
Ik heb ook geen kind.quote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Mag ik even corrigeren: Hun bedrijf heette niet AA&F, het heette Flash. Het werd pas AA&F toen ze fuseerden met Alberts en Alberts. Later heette het AA&V, want Variety kwam er ook weer bij ofzo, met die pannenlap van een Suzanne Balk![]()
Voordat Suzanne riooljournalist werd liet ze zich overigens neuken voor geld. De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Al was het de 2e keer min of meer vrijwillig. De eerste keer had Ludo het te danken aan Pete Jenssensquote:Op maandag 24 april 2006 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.
Daarna werd AA&V van Ludo en hij schrapte die V omdat Suzanne toch wel was, dus werd het weer Alberts&Alberts.
Toen stapten Robert en Jef eruit begonnen de Garage en A&A ging onder Stefano al snel failliet.
Later werd het weer Alberts en Alberts genoemd en ironisch genoeg kwam het toch weer onder Ludo terecht![]()
Misschien wel, maar ik weet dat dit soort personages weer na enige tijd toch weer irritant worden.quote:
Cool!quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had even hoop dat Ludo Morris een snelle exit zou gaan bezorgen. M.U.H.R. !quote:Ludo: "Heb je last van hoogtevrees?"
Zijn dit geen spoilersquote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
maar dat is hij ookquote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
gadverdamme ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Yes!! Ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
WOW wat een geweldige vent
Hij was gevallen zei die.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
even een domme vraaag, maar wat heeft fos in zijn gezicht ???
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genietenquote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Digispeed heeft nu wel een beetje gelijk hoor.
Een arrogante Ludo is leuk, Maar ze moeten het niet gaan overdrijven de man is nog geen week uit het ziekenhuis en bemoeit zich op het moment even veel met andermans levens als Dorothea een paar weken terug. En hij reageert meer dan overdreven over die gebroken nagels van Nina.
En hoe die op Charlie reageert is natuurlijk net zo voorspelbaar als dat Talpa slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:Waar ze zin in hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het woord Amulet, maar dan andresomquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
Origineel he suusquote:
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldigquote:
Wat zei ze ook alweer dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldig![]()
Zie je niet liever een Ludo die zich met duistere zaakjes bezighoudt om zijn familie te beschermen en zo in de problemen raakt ? Of een Ludo die wraak op iemand neemt om een goeie reden?quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Ken je die verhaallijn dat Morris en Nina naar Tokyo zouden gaan?
Ze gingen niet.![]()
en waarom zeg jij dat niet graag ?????quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Digispeed heeft nu wel een beetje gelijk hoor.
Een arrogante Ludo is leuk, Maar ze moeten het niet gaan overdrijven de man is nog geen week uit het ziekenhuis en bemoeit zich op het moment even veel met andermans levens als Dorothea een paar weken terug. En hij reageert meer dan overdreven over die gebroken nagels van Nina.
En hoe die op Charlie reageert is natuurlijk net zo voorspelbaar als dat Talpa slecht is.
Dat zou hem alleen maar nog leuker maken voor ons fansquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zie je niet liever een Ludo die zich met duistere zaakjes bezighoudt om zijn familie te beschermen en zo in de problemen raakt ? Of een Ludo die wraak op iemand neemt om een goeie reden?
Juist om deze reactiequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
en waarom zeg jij dat niet graag ?????
Next target: Rosa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
Fos is stiekum een beetje vlieft op Nina...wat heeft hij toch met de Sanders-vrouwen?
Zou wel flauw zijn voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Zeg, Charlie gaat toch geen miskraam krijgen he?
Haha, Ludo speelt weer de vermoorde onschuld... of zou hij echt niet meer weten dat hij zijn zwemmertjes bij Charlie heeft achtergelaten?!quote:Ludo Sanders: "Ik weet niet wat mijn bijdrage zou kunnen zijn bij deze... onverkwikkelijke situatie." (tegen Charlie Fischer)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Frey het volgende:
Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
De nieuwe liefde van Fos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Anita is leuk... ze moet weer wat ondernemen. Dat hele school gebeuren is
Hebben ze wel eens gehad danquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Haha, Ludo speelt weer de vermoorde onschuld... of zou hij echt niet meer weten dat hij zijn zwemmertjes bij Charlie heeft achtergelaten?!![]()
Nee hoor.quote:
Speelt Sabine Koning nu ook nog in die serie op Nickelodeon eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Anita is leuk... ze moet weer wat ondernemen. Dat hele school gebeuren is
Nee, naar ik heb begrepen is ze daar weg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Speelt Sabine Koning nu ook nog in die serie op Nickelodeon eigenlijk?
Lijkt me ook behoorlijk druk zeg.
Het was op die avond dat Charlie stomdronken was en Ludo last had van z'n meningitis. Dan wil je nog wel eens bij de verkeerde in bed belanden! Wel frappant dat hij door de alcohol zowel een dochter (bijna) kwijtraakte als erbij krijgt. Te zijner tijd krijgen we ongetwijfeld een mooie flashback te zien à la toen Robin de laatste hersencel van Pascale op non-actief zette.quote:
Ja, tis inderdaad vrij IN-YOUR-FACE zoals dat dan heet (letterlijk in dit gevalquote:Op woensdag 26 april 2006 10:36 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oei, hier heeft iemand een nieuwe TV en/of bril nodig.
Ik weet niet of het door je usericonquote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was op die avond dat Charlie stomdronken was en Ludo last had van z'n meningitis. Dan wil je nog wel eens bij de verkeerde in bed belanden! Wel frappant dat hij door de alcohol zowel een dochter (bijna) kwijtraakte als erbij krijgt. Te zijner tijd krijgen we ongetwijfeld een mooie flashback te zien à la toen Robin de laatste hersencel van Pascale op non-actief zette.
Ik gok op een 'Who shot Ludo?'-verhaallijn. GTST kennende rekken ze het verhaal flink op. Na een hele rits mogelijke verdachten, want wie wil de Koning van Meerdijk nou niet om zeep helpen, komt als een duveltje uit een doosje boven tafel dat Ludo een zelfmoordpoging heeft gedaan, omdat hij het niet kon verkroppen dat hij met die koffiejuf met die penetrante rotlucht in één bed heeft gelegen, laat staan dat hij er een kind van krijgt.
Kroonprins Nick keert Koning Ludo voorgoed de rug toe en begint met Lady Dian een nieuw bedrijfje, ongetwijfeld met weer zo'n achterlijke naam: Lekitset (=Testikel) Inc.
De zone onder zijn neus ziet er anders ook nog uit alsof die een grote beuk heeft gehad, maar dat het gestolde bloed nooit is weggepoetst...quote:
Wat een onzin commentaar, iedereen flikkert wel eens op zijn bekquote:Op woensdag 26 april 2006 01:23 schreef Perico het volgende:
Ik vind die open wonden op het gezicht van Fos echt wanstaltig, de wormen krioelen er nog net niet uit.
Zijn attitude is overigens wel ok.
En inderdaad, Charlie die weer es een miskraam krijgt... Florien die een miskraam moet faken... maar dan merkt dat ze toch echt zwanger is (Bing is immers een potente swa).
De plaat vd scriptschrijvers hangt al lang vast...
Oh, is dat zoquote:Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin commentaar, iedereen flikkert wel eens op zijn bek.
Oh, ga je nu ook uithalen naar brandwondenslachtoffers?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, is dat zo![]()
![]()
Ik heb m'n gezicht nog nooit open gehad.![]()
Huh? Nee hoezo? En "ook"? Nou mis ik iets denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, ga je nu ook uithalen naar brandwondenslachtoffers?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Zeg, Charlie gaat toch geen miskraam krijgen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is leukquote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kroonprins Nick keert Koning Ludo voorgoed de rug toe en begint met Lady Dian een nieuw bedrijfje, ongetwijfeld met weer zo'n achterlijke naam: Lekitset (=Testikel) Inc.
Gaan geruchten dat hij in het echte leven tijdens het uitgaan inelkaar is geslagen.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Perico het volgende:
[..]
De zone onder zijn neus ziet er anders ook nog uit alsof die een grote beuk heeft gehad, maar dat het gestolde bloed nooit is weggepoetst...
Ik dacht al dat ik wat gemist had en dat een mannetje van Ludo hem alsnog voor de lol te grazen had genomen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]helemaal mee eens, het wordt hoogtijd dat die ludo voor eens en altijd wordt uitgeschakeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
god wat haat ik dat peronage. echt alles is van sanders inc. tijd dat iemand hem de nek omdraait en dan voorgoed.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Hier ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het wordt hoogtijd dat die ludo voor eens en altijd wordt uitgeschakeld.
god wat haat ik dat peronage. echt alles is van sanders inc. tijd dat iemand hem de nek omdraait en dan voorgoed.
nee hoor, ik kan soap nog wel los zien van realiteit hoor, maar het personage irriteert me gewoon matig. kwam onze iep maar weer terug. kan ze hem zn nek omdraaienquote:Op woensdag 26 april 2006 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens.![]()
Maar jouw haat zit veel dieper Digispeed, namelijk omdat hij Martine heeft uitgeschakeld, maar vergeet niet dat het maar een soap is en dat Inge Iepenburg zelf weg wilde, daar heeft het personage Ludo echt niks aan bijgedragen, de makers hebben zijn personage er slechts voor gebruikt.
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind het trucje van Ludo nu ook wel héél erg eentonig worden.
Niks tegen die man, maar verzin eens wat nieuws!
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineelquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal meequote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineel.
Hij betaalt zelfs belastingquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal mee![]()
Daarna vond ik hem ook nog wel leuk, eigenlijk totdat Martine, Isabella en Yasmin tegen hem samen gingen spannen, zat hij goed op zijn plek zoals hij was.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaar
Leukquote:Op woensdag 26 april 2006 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Florien is trouwens nu nog leuk maar dit gezeik moet niet te lang doorgaan.
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk![]()
.
Hmm, eerst laten zwanger maken, daarna een keertje bekijken of der vriendje nog een of andere leuke eigenschap heeft.
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors tegen Charlie: "Liefje"
Ik denk meer iets in de trant van achterbakse heidense trut.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?
Nogal inhoudsloos.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages ja![]()
Nina is het meest boeiende personage van dit momentquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels wat is Nina toch een stinkkind![]()
Ludo wil vast Ray op Dennis afsturen om hem nog eens kapot te slaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Als hij maar niet terug komt.
Boeiend?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina is het meest boeiende personage van dit moment
Kan me niet schelen wat.. als ik maar Ray niet op de buis krijgquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Misschien geeft Ludo hem wel veel geld om Dennis weer in coma te meppen.
Vond het ook geen leuk personage, met z`n losse handjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat.. als ik maar Ray niet op de buis krijg
I second that. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat een personage de serie verliet. Ray was echt een crime om naar te kijken. Die stem, dat gedragquote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Als hij maar niet terug komt.
Mijn beste Dizer, onze opinies kunnen niet meer van elkaar verschillen in dezequote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina is het meest boeiende personage van dit moment
1. Nina
2. Charlie
3. Anita
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn beste Dizer, onze opinies kunnen niet meer van elkaar verschillen in deze![]()
Geen reden om minder kritisch te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Iedereen loopt hier te zeiken dat alles zoooo cliché is en herhaling van oude verhaallijnen is. Komt er een keer verandering
en ik nu wel weer gezien heb.quote:... komt daar de verwende Nina die mega hilarisch is...
Nou ja 'niet goed'...het moet alleen niet 'te' worden, althans naar mijn bescheiden mening natuurlijkquote:is het weer niet goed. Dit is lekker anders en brutaal en leuk en zo...
Zoals Nina nu is.. is leukquote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen reden om minder kritisch te zijn natuurlijk![]()
[..]
en ik nu wel weer gezien heb.
[..]
Nou ja 'niet goed'...het moet alleen niet 'te' worden, althans naar mijn bescheiden mening natuurlijk![]()
Wat zijn we het weer eensquote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Iedereen loopt hier te zeiken dat alles zoooo cliché is en herhaling van oude verhaallijnen is. Komt er een keer verandering... komt daar de verwende Nina die mega hilarisch is... is het weer niet goed. Dit is lekker anders en brutaal en leuk en zo...
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals Nina nu is.. is vindt Dizer leuk
Nina is ook leukquote:
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet opquote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina is ook leukAl is het alleen maar omdat ze door Marly gespeeld wordt
Gaan ze dat met alle seasons doen??quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Wie woond bij jou in de woonplaats dan? Patrick Martens of Geert Hoes?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Hahaha, nee Nina vind ik ook gewoon een leuke rol en tis mooi meegenomen dat de actrice een naamgenootje isquote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet op?
En toch kijk je nog steedsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.
Telumaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Stanley in Temula, mag dat wel van Augusta?.
Tja hoop en naïviteit dat het ooit weer zo wordt zijn eigenschappen die ik zelfs hebquote:
Jef is ook een echte man, die draagt geen roze.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Die vieze Dennis heeft mijn T-shirt gejat!!! Alleen die van hem is grijs en die van mij is roos
Ik verstond Rosalinde. Eén Rosa is meer dan genoeg! Eén Charlie trouwens ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef Dizer het volgende:
RosalienZe is leuk. Zij blijft toch vast in de serie?
Omdat Stanley er opeens werkt?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Wat is dat Teluma bij daglicht toch een zwart hol.![]()
Hij kon wel zingen.quote:
Jack dacht dat hij daar was en het is Teluma, het omgekeerde van Amuletquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Huh? Dennis is boven die Luma tent maar tegelijk in de koning?
Dat lachje van hemquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die Stanley echt grappig trouwens![]()
Haha, inderdaad. Welke idioot gaat er nou weer in een vol restaurant een beetje blij lopen zingenquote:
Dat hele personagequote:
Vind het wel aanstekelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
En die lach van die Stanley is echt gruwelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Frey het volgende:Je joktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
De vooruitzichten van GTST plaza en die jokken nietquote:
Ik kan die hele site niet meer vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
De vooruitzichten van GTST plaza en die jokken niet![]()
Staat gewoon in de tvgids hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Haha dit neem je toch niet serieus
Bing en Jef weten niet hoe zij om moeten gaan met Ludo. Hij is namelijk de nieuwe eigenaar van eetcafé de 'Koning'. Dennis is al op straat gezet, en Bing neemt al zijn bardiensten over. Ludo wil echter ook aikidoles van Bing, maar hij weigert Ludo les te geven. Ludo bedreigt Bing; als hij hem geen les gaat geven, zal hij de schuld van de detective in Wales alsnog moeten betalen. Robert is ondertussen boos op Jef. Hij heeft namelijk besloten voor Ludo aan de slag te gaan als kok van eetcafé de 'Koning'. Robert verwijt zijn broer dat hij hiermee voor Ludo kiest, en niet voor zijn zoon Dennis. Bing en Patricia groeien ondertussen steeds meer naar elkaar toe. Ze vraagt aan Bing om hun relatie nog een kans te geven..
* Anita vindt het moeilijk om te accepteren dat de directeur van het 'Lorentzcollege' haar heeft afgewezen. Jack gaat totaal door het lint, wanneer hij dit te horen krijgt. Sjors maakt aan Anita duidelijk dat Jack in alle staten is. Ze zijn bang dat Jack de directeur zal gaan bedreigen. Anita besluit Jack toch nog een kans te geven, en ze hebben hun eerste afspraakje. Het is overduidelijk dat ze elkaar wel zien zitten. Sjors krijgt te horen van Jack hoe hij over haar denkt. Ook Bing en Nick maken haar duidelijk wat zij nou eigenlijk van Sjors vinden. Sjors staat totaal verbijsterd..
Hebben de schrijvertjes weer van Roberts oude cokevoorraad gesnoept?!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
Staat gewoon in de tvgids hoor.
Alleen dat gedoe over Sjors kan ik me niet goed voorstellen, maarja je weet maar nooit...quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hebben de schrijvertjes weer van Roberts oude cokevoorraad gesnoept?!![]()
Dat kan ik me ook niet voorstellen, maar we zullen zien...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen dat gedoe over Sjors kan ik me niet goed voorstellen, maarja je weet maar nooit...
Een ex van Bing van vroeger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 06:38 schreef Dizer het volgende:
En wie is Patricia?
dat staat in zijn scriptquote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kon wel zingen.
Maar waarom Dennis alcohol gaat zuipen omdat ie er iets negatiefs over heeft gehoord snap ik niet.
Het is toch te hopen van niet. Wat moet je nou met iemand die gedegradeerd wordt tot het niveau Sil (lees: iemand waar zo af en toe over gesproken wordt en die ongeveer 3 keer per seizoen in beeld verschijnt)?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
harmsen komt echt terug
was vanochtend bij lijn 4
dr is een nieuwe regisseur ofzo en die wilde harmsen terug.
aldus die roddelvent in lijn 4 dus (van tellingen ofzo)
Geert Hoesquote:Op donderdag 27 april 2006 18:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Wie woond bij jou in de woonplaats dan? Patrick Martens of Geert Hoes?
je kan er toch vanuit gaan dat een nieuwe impuls voor de figuur harmsen meer zal inhouden dan ademend rekwisiet zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is toch te hopen van niet. Wat moet je nou met iemand die gedegradeerd wordt tot het niveau Sil (lees: iemand waar zo af en toe over gesproken wordt en die ongeveer 3 keer per seizoen in beeld verschijnt)?
Hij kwam vorig jaar kijken naar het huis van mijn zus en zwager in Empel, maar hij vond de slaapkamer te klein.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geert Hoes
of ie hier nog steeds is weet ik niet
quote:Prijsvraag: win een exclusief Teluma T-shirt
Als vaste bezoeker heb je het natuurlijk al gemerkt: de laatste tijd kun je heel veel winnen op de officiële site van jouw lievelingssoap. We begonnen met het weggeven van de kopjes uit Café 1753 en tot en met dit weekend kun je een echt Teluma-shirt winnen . En vanaf volgende week geven we mooie pakketten weg met haaraccessoires waarmee je zo een coupe à la Sjors in elkaar zet.
Half miljoen voor de helft van het café, nou die Dennis is niet armquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Ludo noemt Dennis een gevaar voor anderen
Neemt nog niet weg dat je moet gaan zuipen. Ik heb ook iets heel ergs meegemaakt, maar ik zuip me niet te pletter..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Lekker veel begrip voor Dennis die net uit een coma is en 2 nieuwe ouders heeft.
Gelukkig, anders was dat ook Janins' cliche nummer 24587quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Het mooiste is dat Janine ook nog akkoord gaat met Ludo's plan![]()
Heb je dat bijgehoudenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was dat ook Janins' cliche nummer 24587![]()
Ik vond dat Patrick Martens (Morris 1) wel goed kon acteren, dat personage zelf had alleen weinig mogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef pberends het volgende:
Morris is nog nooit door een goede acteur gespeeld.
Ben ik redelijk met je eens. Patrick Martens was inderdaad geen slechte acteur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dat Patrick Martens (Morris 1) wel goed kon acteren, dat personage zelf had alleen weinig mogelijkheden.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan er toch vanuit gaan dat een nieuwe impuls voor de figuur harmsen meer zal inhouden dan ademend rekwisiet zijn
waarom zouden ze hem anders terughalen?
Ik vrees mede op basis hiervan, dat als hij terugkomt, hij inderdaad niet veel meer zal zijn dan een ademend rekwisiet. Dat doet Wik en zijn personage geen eer en zelf denk ik dan ook dat hij er ook niet veel voor zal voelen. Jarenlang heb je een rol gehad die de laatste paar seizoenen steeds kleiner werd, je verlaat vervolgens de serie en mag dan terugkomen om te gaan fungeren als iemand waarover wel gepraat wordt, maar verder amper in beeld is? Ik zou bedanken, dat weet ik wel. Ik zie ook niet in waarom Harmsen onmisbaar is voor de serie, ik kan niet zeggen dat ik hem gemist heb sinds hij vertrokken is. Ik had al min of meer afscheid genomen van zijn personage voordat hij de serie daadwerkelijk verliet omdat hij de laatste paar maanden al zo weinig meer in beeld was en zijn verhaallijnen er weinig meer toe deden.quote:Een opmerkelijk artikel deze week in tijdschrift de 'Party'. Hierin staat namelijk dat Wik Jongsma weer terugkeert in GTST. Hij verliet op 27 januari 2006 de serie, omdat hij teveel gezondheidsklachten zou hebben. De producers hebben echter ingezien dat het personage Govert Harmsen onmisbaar is voor de serie. Daarom keert hij volgend seizoen weer terug in GTST. Hij zal echter wel een kleinere rol hebben dan voorheen.
Ik denk dat wij geen van beiden kunnen zeggen hoe 'de kijker in het algemeen' hem beleefd heeft, ik heb d'e kijker in het algemeen' niet gepeild hierover.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En over het personage, Ik vind niet dat je dat echt kan zeggen van iemand die er voor ons gevoel (de kijker in het algemeen) er twee weken ingezeten heeft.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk willen ze iemand nog terug ook al is diegene dood. Ik vond Harmsen leuk en heb me er bij neergelegd dat het niet meer kon. Als ik Wik was zou ik het niet doen. Zijn personage heeft een mooi afscheid gehad. En zo moeten ze het laten.
dat hebben ze toch al gedaan? kijk nou naar frits. dat was nou ook niet bepaald een spetterend succesquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk willen ze iemand nog terug ook al is diegene dood. Ik vond Harmsen leuk en heb me er bij neergelegd dat het niet meer kon. Als ik Wik was zou ik het niet doen. Zijn personage heeft een mooi afscheid gehad. En zo moeten ze het laten.
Ik doelde op als een acteur dood is en niet een personage. En omdat ze Wik persé terugwillen, terwijl hij niet voor niets is gestopt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al gedaan? kijk nou naar frits. dat was nou ook niet bepaald een spetterend succes
Klopt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij was wik niet geheel vrijwillig gestopt maar onder aandrang van de vorige regisseur
Louisequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien gaat hij de volgende keer wel dood.
hij is per slot van rekening (een van) de oudste speler(s)
maar van mij mag hij met hoe-heet-ze-ook-alweer terugkomen uit denemarken
GTST had dit seizoen 7 verschillende regisseurs: Kaj Driessen, Jorkos Damen, Michiel Geijskes, Gert-Jan Booy, Aart van Asperen, Dennis Bots en Annemarie Mooren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij was wik niet geheel vrijwillig gestopt maar onder aandrang van de vorige regisseur
Misschien laten ze Govert wel terugkomen voor Anita's exit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien gaat hij de volgende keer wel dood.
hij is per slot van rekening (een van) de oudste speler(s)
maar van mij mag hij met hoe-heet-ze-ook-alweer terugkomen uit denemarken
Ludo is als het zijn familie aangaat aardig serieus. Hij wil zijn kleinkind ten koste wat het kost bij zich houden en zal Charlie dus accepteren (of misschien beter gezegd gedogen). Dat wil overigens niet zeggen dat hij er een traan om zal laten als Charlie en Nick weer uit elkaar zullen gaan (wat in de toekomst ongetwijfeld zal gaan gebeuren).quote:
Ik dacht dat Ludo nog Charlie vol zou blaffen?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ludo is als het zijn familie aangaat aardig serieus. Hij wil zijn kleinkind ten koste wat het kost bij zich houden en zal Charlie dus accepteren (of misschien beter gezegd gedogen). Dat wil overigens niet zeggen dat hij er een traan om zal laten als Charlie en Nick weer uit elkaar zullen gaan (wat in de toekomst ongetwijfeld zal gaan gebeuren).
Neuh, ik had zoiets uiteindelijk wel verwacht, zie je wel vaker dat mensen in die soap eerst de hele tijd ruzie hebben en dat ze dan uiteindelijk toch goed met elkaar kunnen opschieten.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ludo nog Charlie vol zou blaffen?
Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef Cheesecake het volgende:
In het vooruitzicht van vandaag stond trouwens dat Nick wil dat Ludo zijn kleinZOON accepteert, maar daar hoorde ik vandaag niemand meer over. Alleen Nick even in 1753 met 'een meisje is ook goed'.
Ben ik wel met je eens. Nina is tot nu toe echt leuk uit de verf gekomen maar ik vraag me af of dat met een volgend meisje weer lukt. Je blijft dan vergelijken met Nina. Een jongen is wat dat betreft iets meer blanco (er is natuurlijk nog wel Lucas, maar dat is geen 'echte' nazaat van Ludo).quote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.
Hij is nog een tijdje het aanhangsel geweest van café-eigenaar Tara #1 (ONM), toen die haar entree maakte in de toen nog Yorin-soap.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
De haardracht van die nieuwe café-eigenaar![]()
. Zeker zelfde stylist als Morris.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Is die tweede eigaar nou fake of is dat echt een toffe gast?
zou wel fake zijn ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik vind Nina een regelrechte acteerrampquote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Nina is tot nu toe echt leuk uit de verf gekomen maar ik vraag me af of dat met een volgend meisje weer lukt. Je blijft dan vergelijken met Nina. Een jongen is wat dat betreft iets meer blanco (er is natuurlijk nog wel Lucas, maar dat is geen 'echte' nazaat van Ludo).
De man met de staart heet Michiel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef tessie het volgende:
(die andere manager in de Koning, geen idee hoe ie heet)
Dat is niet waar, er zijn meer jongens geboren in gtst. Je vergeet Sil, Jarmo, Jonas, Jeffrey.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.
Behalve Sil hebben die anderen bij elkaar een dag of 2 in gtst gespeeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn meer jongens geboren in gtst. Je vergeet Sil, Jarmo, Jonas, Jeffrey.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Torio het volgende:
Barbara's zinnen zijn beperkt tot:
'"Hebben jullie soms ruzie jongens...?'
'Stoor ik...?'
'Is er iets aan de hand...?'
'Je kan me altijd alles vertellen'
![]()
Wat stom, ik wil helemaal niet dat Bing in de gevangenis terechtkomtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Bing belandt in de gevangenis!
Er zijn laptops gestolen bij Sanders INC. Ludo is razend, en verdenkt Bing van diefstal. Al snel weet hij ervoor te zorgen dat Bing wordt opgepakt. Bing vertelt aan de politie dat hij niets met de inbraak te maken heeft, maar ze geloven hem niet. Hij heeft namelijk al eerder in de gevangenis gezeten. Bing raakt totaal in paniek in zijn cel, want hij lijdt aan claustrofobie. Sjors weet hoe moeilijk Bing het vindt om in een kleine ruimte te moeten zitten, en wil dat Jack haar helpt om Bing vrij te krijgen. Ondertussen komt Bing erachter dat Patricia achter de inbraak zit..
Houwe zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat hebben we Sjors weining gezien de afgelopen dagen.![]()
Fokkit, heb ik dat weer gemist!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
btw best cool om Nick en Jack zo samen te zien.
Ook hoe ze die kerel helemaal er in luizen.,
Zijn toch echt de twee zonen van uberslechteriken uit gtst.
Ow wacht, ze komt zeker uit Nederland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Goh, Patricia met der kleding á 1500 euri, ik wist niet dat ze zo rijk waren in Suriname? (BNP: 4500$).
Ludo is een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?
Wat? dat over Nina?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?
Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef tessie het volgende:
Ik heb het gemist! Heeft ludo nú al Dennis zn helft ook? Wow! Ik d8 dat dat lijntje nog wel langer zou duren! Hoe is dat gebeurt dan??
Nee voor ¤ 500.001,00quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).
Die heeft Dennis als het ware dronken zitten voeren.
Toen Dennis eenmaal dronken was heeft hij Dennis de andere helft ook laten ondertekenen,
en daar stond in dat Dennis de kroeg voor ¤ 1,00 euro aan Ludo Sanders toe eigend.
Dus kortom Dennis is nu werkloos en Ludo heeft het hele cafe/kroeg de Koning in zijn bezit.
En dat voor maar ¤ 1,00 euro.
Lullig hoor van Ludo![]()
Het is me al duidelijk, Ludo geeft er zowat niks aan uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hij bedoelt dat Ludo in het totaal voor ¤ 500.001,00 het cafe heeft gekocht..![]()
Nee pappie had toezicht moeten houdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel een kutstreek van Ludo. En Dennis had naar z'n pappie moeten luisteren om niks te tekenen.![]()
Oke je hebt een punt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee pappie had toezicht moeten houden![]()
waarom? dennis is toch een volwassen vent? (ook al gedraagt hij zich niet zoquote:
jij doet mij een beetje aan Haaibaaike denken..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet waar, het was maar ¤ 1,00 euro.
Ludo legde ook maar ¤ 1,00 euro op de bar neer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |