Nina is ook leukquote:
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet opquote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina is ook leukAl is het alleen maar omdat ze door Marly gespeeld wordt
Gaan ze dat met alle seasons doen??quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Wie woond bij jou in de woonplaats dan? Patrick Martens of Geert Hoes?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Hahaha, nee Nina vind ik ook gewoon een leuke rol en tis mooi meegenomen dat de actrice een naamgenootje isquote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet op?
En toch kijk je nog steedsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.
Telumaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Stanley in Temula, mag dat wel van Augusta?.
Tja hoop en naïviteit dat het ooit weer zo wordt zijn eigenschappen die ik zelfs hebquote:
Jef is ook een echte man, die draagt geen roze.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Die vieze Dennis heeft mijn T-shirt gejat!!! Alleen die van hem is grijs en die van mij is roos
Ik verstond Rosalinde. Eén Rosa is meer dan genoeg! Eén Charlie trouwens ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef Dizer het volgende:
RosalienZe is leuk. Zij blijft toch vast in de serie?
Omdat Stanley er opeens werkt?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Wat is dat Teluma bij daglicht toch een zwart hol.![]()
Hij kon wel zingen.quote:
Jack dacht dat hij daar was en het is Teluma, het omgekeerde van Amuletquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Huh? Dennis is boven die Luma tent maar tegelijk in de koning?
Dat lachje van hemquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die Stanley echt grappig trouwens![]()
Haha, inderdaad. Welke idioot gaat er nou weer in een vol restaurant een beetje blij lopen zingenquote:
Dat hele personagequote:
Vind het wel aanstekelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
En die lach van die Stanley is echt gruwelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Frey het volgende:Je joktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |