Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind het trucje van Ludo nu ook wel héél erg eentonig worden.
Niks tegen die man, maar verzin eens wat nieuws!
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineelquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal meequote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineel.
Hij betaalt zelfs belastingquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal mee![]()
Daarna vond ik hem ook nog wel leuk, eigenlijk totdat Martine, Isabella en Yasmin tegen hem samen gingen spannen, zat hij goed op zijn plek zoals hij was.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaar
Leukquote:Op woensdag 26 april 2006 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Florien is trouwens nu nog leuk maar dit gezeik moet niet te lang doorgaan.
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk![]()
.
Hmm, eerst laten zwanger maken, daarna een keertje bekijken of der vriendje nog een of andere leuke eigenschap heeft.
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors tegen Charlie: "Liefje"
Ik denk meer iets in de trant van achterbakse heidense trut.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?
Nogal inhoudsloos.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages ja![]()
Nina is het meest boeiende personage van dit momentquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels wat is Nina toch een stinkkind![]()
Ludo wil vast Ray op Dennis afsturen om hem nog eens kapot te slaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Als hij maar niet terug komt.
Boeiend?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina is het meest boeiende personage van dit moment
Kan me niet schelen wat.. als ik maar Ray niet op de buis krijgquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Misschien geeft Ludo hem wel veel geld om Dennis weer in coma te meppen.
Vond het ook geen leuk personage, met z`n losse handjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat.. als ik maar Ray niet op de buis krijg
I second that. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat een personage de serie verliet. Ray was echt een crime om naar te kijken. Die stem, dat gedragquote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Als hij maar niet terug komt.
Mijn beste Dizer, onze opinies kunnen niet meer van elkaar verschillen in dezequote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina is het meest boeiende personage van dit moment
1. Nina
2. Charlie
3. Anita
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn beste Dizer, onze opinies kunnen niet meer van elkaar verschillen in deze![]()
Geen reden om minder kritisch te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Iedereen loopt hier te zeiken dat alles zoooo cliché is en herhaling van oude verhaallijnen is. Komt er een keer verandering
en ik nu wel weer gezien heb.quote:... komt daar de verwende Nina die mega hilarisch is...
Nou ja 'niet goed'...het moet alleen niet 'te' worden, althans naar mijn bescheiden mening natuurlijkquote:is het weer niet goed. Dit is lekker anders en brutaal en leuk en zo...
Zoals Nina nu is.. is leukquote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen reden om minder kritisch te zijn natuurlijk![]()
[..]
en ik nu wel weer gezien heb.
[..]
Nou ja 'niet goed'...het moet alleen niet 'te' worden, althans naar mijn bescheiden mening natuurlijk![]()
Wat zijn we het weer eensquote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Iedereen loopt hier te zeiken dat alles zoooo cliché is en herhaling van oude verhaallijnen is. Komt er een keer verandering... komt daar de verwende Nina die mega hilarisch is... is het weer niet goed. Dit is lekker anders en brutaal en leuk en zo...
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals Nina nu is.. is vindt Dizer leuk
Nina is ook leukquote:
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet opquote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina is ook leukAl is het alleen maar omdat ze door Marly gespeeld wordt
Gaan ze dat met alle seasons doen??quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Wie woond bij jou in de woonplaats dan? Patrick Martens of Geert Hoes?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaan ze dat met alle seasons doen??
zou zwaaaaar goed tof zijn
En jammer dat die jongen uit me woonplaats, morris niet meer speelt
Hahaha, nee Nina vind ik ook gewoon een leuke rol en tis mooi meegenomen dat de actrice een naamgenootje isquote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vind dat het een bijna naamgenoot is maar echt trots ben je er toch niet op?
En toch kijk je nog steedsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop minimaal de eerste 5 seizoenen, bij seizoen 6t/m9 was de kracht er al een beetje af en na seizoen 9 waren ze naar mijn oordeel al ver over hun topjaren heen.
Telumaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Stanley in Temula, mag dat wel van Augusta?.
Tja hoop en naïviteit dat het ooit weer zo wordt zijn eigenschappen die ik zelfs hebquote:
Jef is ook een echte man, die draagt geen roze.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Die vieze Dennis heeft mijn T-shirt gejat!!! Alleen die van hem is grijs en die van mij is roos
Ik verstond Rosalinde. Eén Rosa is meer dan genoeg! Eén Charlie trouwens ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef Dizer het volgende:
RosalienZe is leuk. Zij blijft toch vast in de serie?
Omdat Stanley er opeens werkt?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Wat is dat Teluma bij daglicht toch een zwart hol.![]()
Hij kon wel zingen.quote:
Jack dacht dat hij daar was en het is Teluma, het omgekeerde van Amuletquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Huh? Dennis is boven die Luma tent maar tegelijk in de koning?
Dat lachje van hemquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die Stanley echt grappig trouwens![]()
Haha, inderdaad. Welke idioot gaat er nou weer in een vol restaurant een beetje blij lopen zingenquote:
Dat hele personagequote:
Vind het wel aanstekelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
En die lach van die Stanley is echt gruwelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Frey het volgende:Je joktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
De vooruitzichten van GTST plaza en die jokken nietquote:
Ik kan die hele site niet meer vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
De vooruitzichten van GTST plaza en die jokken niet![]()
Staat gewoon in de tvgids hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Haha dit neem je toch niet serieus
Bing en Jef weten niet hoe zij om moeten gaan met Ludo. Hij is namelijk de nieuwe eigenaar van eetcafé de 'Koning'. Dennis is al op straat gezet, en Bing neemt al zijn bardiensten over. Ludo wil echter ook aikidoles van Bing, maar hij weigert Ludo les te geven. Ludo bedreigt Bing; als hij hem geen les gaat geven, zal hij de schuld van de detective in Wales alsnog moeten betalen. Robert is ondertussen boos op Jef. Hij heeft namelijk besloten voor Ludo aan de slag te gaan als kok van eetcafé de 'Koning'. Robert verwijt zijn broer dat hij hiermee voor Ludo kiest, en niet voor zijn zoon Dennis. Bing en Patricia groeien ondertussen steeds meer naar elkaar toe. Ze vraagt aan Bing om hun relatie nog een kans te geven..
* Anita vindt het moeilijk om te accepteren dat de directeur van het 'Lorentzcollege' haar heeft afgewezen. Jack gaat totaal door het lint, wanneer hij dit te horen krijgt. Sjors maakt aan Anita duidelijk dat Jack in alle staten is. Ze zijn bang dat Jack de directeur zal gaan bedreigen. Anita besluit Jack toch nog een kans te geven, en ze hebben hun eerste afspraakje. Het is overduidelijk dat ze elkaar wel zien zitten. Sjors krijgt te horen van Jack hoe hij over haar denkt. Ook Bing en Nick maken haar duidelijk wat zij nou eigenlijk van Sjors vinden. Sjors staat totaal verbijsterd..
Hebben de schrijvertjes weer van Roberts oude cokevoorraad gesnoept?!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
Staat gewoon in de tvgids hoor.
Alleen dat gedoe over Sjors kan ik me niet goed voorstellen, maarja je weet maar nooit...quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hebben de schrijvertjes weer van Roberts oude cokevoorraad gesnoept?!![]()
Dat kan ik me ook niet voorstellen, maar we zullen zien...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen dat gedoe over Sjors kan ik me niet goed voorstellen, maarja je weet maar nooit...
Een ex van Bing van vroeger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 06:38 schreef Dizer het volgende:
En wie is Patricia?
dat staat in zijn scriptquote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kon wel zingen.
Maar waarom Dennis alcohol gaat zuipen omdat ie er iets negatiefs over heeft gehoord snap ik niet.
Het is toch te hopen van niet. Wat moet je nou met iemand die gedegradeerd wordt tot het niveau Sil (lees: iemand waar zo af en toe over gesproken wordt en die ongeveer 3 keer per seizoen in beeld verschijnt)?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
harmsen komt echt terug
was vanochtend bij lijn 4
dr is een nieuwe regisseur ofzo en die wilde harmsen terug.
aldus die roddelvent in lijn 4 dus (van tellingen ofzo)
Geert Hoesquote:Op donderdag 27 april 2006 18:54 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Wie woond bij jou in de woonplaats dan? Patrick Martens of Geert Hoes?
je kan er toch vanuit gaan dat een nieuwe impuls voor de figuur harmsen meer zal inhouden dan ademend rekwisiet zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is toch te hopen van niet. Wat moet je nou met iemand die gedegradeerd wordt tot het niveau Sil (lees: iemand waar zo af en toe over gesproken wordt en die ongeveer 3 keer per seizoen in beeld verschijnt)?
Hij kwam vorig jaar kijken naar het huis van mijn zus en zwager in Empel, maar hij vond de slaapkamer te klein.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geert Hoes
of ie hier nog steeds is weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |