Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind het trucje van Ludo nu ook wel héél erg eentonig worden.
Niks tegen die man, maar verzin eens wat nieuws!
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineelquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het in zoverre jammer dat half Meerdijk van hem is, ik vond hem beter als machtige, rijke slechterik die vanuit het geheim en geniep opereerde.
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal meequote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ludo wordt inderdaad steeds minder crimineel.
Hij betaalt zelfs belastingquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En steeds meer bemoeie zuchtig. Vroeger had je Ludo die gaf omzichzelf en wou werken werken werken, Nu bemoeit hij zich overal mee![]()
Daarna vond ik hem ook nog wel leuk, eigenlijk totdat Martine, Isabella en Yasmin tegen hem samen gingen spannen, zat hij goed op zijn plek zoals hij was.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij was leuk toen hij nog in zijn 1e landhuis woonde en dian voor hem werkte, toen was hij echt een louche kunsthandelaar
Leukquote:Op woensdag 26 april 2006 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Florien is trouwens nu nog leuk maar dit gezeik moet niet te lang doorgaan.
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk![]()
.
Hmm, eerst laten zwanger maken, daarna een keertje bekijken of der vriendje nog een of andere leuke eigenschap heeft.
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors tegen Charlie: "Liefje"
Ik denk meer iets in de trant van achterbakse heidense trut.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Sjors nog steeds liefje gaat roepen naar Nina als ze erachter komt dat Nina de oorzaak is voor de scheiding tussen Bing en Sjors?
Nogal inhoudsloos.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Florien is qua personage en looks een van de leukste vrouwelijke jonge personages ja![]()
Nina is het meest boeiende personage van dit momentquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels wat is Nina toch een stinkkind![]()
Ludo wil vast Ray op Dennis afsturen om hem nog eens kapot te slaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Ray is zeker nog half eigenaar van de Koning.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Als hij maar niet terug komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |