quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:36 schreef Lampie_ het volgende:
Wat me trouwens erg irriteerd is dat Infinity genoeg tijd heeft om een demo in elkaar te zetten, maar al 3 maanden lang geen ene tering heeft gedaan om MP te fixen, wat een stelletje klootzakken daar zeg, belachelijk.
Dat moeten ze zeker. Heb CoD2 niet meer aangeraakt sinds ik hem heb uitgespeeld, terwijl de MP echt heel veel zou toevoegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Lampie_ het volgende:
Oh, weet ik veel. Heb nooit de Kiosk 360 demo's gespeeld.
Maar goed, ze moeten zowieso opschieten met die kutpatch.
Jammer dat alle drie de links platliggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:43 schreef Ereinion het volgende:
99 nights video: http://www.xboxyde.com/news_2603_en.html
Eerste deel is veel CGI, maar op het eind ook ingame beelden.
En de torrent staat vast op 99.3%quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer dat alle drie de links platliggen.
De vierde doet het toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer dat alle drie de links platliggen.
De King Kong demo is er al weer een tijdje geleden afgehaald omdat er teveel fouten in zaten. De COD2 demo en Oblivion trailer staan er bij mij gewoon op (net nog bekeken).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Heintje het volgende:
Ik kan die demo nog steeds niet vinden.
Net als de Kong kong demo en de Oblivion trailer.
Jammer dat er nog steeds geen Europese releasedate isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:43 schreef Ereinion het volgende:
99 nights video: http://www.xboxyde.com/news_2603_en.html
Eerste deel is veel CGI, maar op het eind ook ingame beelden.
En dan nog wachten tot eind Maartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef Wessiej het volgende:
Nog 4 dagen tot het Maart is.
*Telt af.
Volgens tothegame:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van wat er allemaal in maart komt en wanneer precies?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | NHL 2K6 Sport 10-Mar-2006 16-Nov-2005 Burnout: Revenge Racing 10-Mar-2006 07-Mar-2006 Fight Night Round 3 Sport 10-Mar-2006 20-Feb-2006 Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 17-Mar-2006 09-Mar-2006 Battlefield 2: Modern Combat Action 17-Mar-2006 14-Mar-2006 The Outfit Action 17-Mar-2006 14-Mar-2006 Elder Scrolls IV: Oblivion RPG 24-Mar-2006 20-Mar-2006 TimeShift FPS 24-Mar-2006 Q2 2006 Blazing Angels: Squadrons of WWII Simulator 31-Mar-2006 07-Mar-2006 LMA Manager 2006 Sport 31-Mar-2006 N/A Far Cry Instincts: Predator FPS 31-Mar-2006 28-Mar-2006 |
10 maart en 20 februari staat er, maar de datums kloppen idd niet helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Wessiej het volgende:
Huh? Fight Night op 10 en 20 Maart?
Als die eerste datum voor Amerika is, klopt dat al niet, want daar is die al uit.
En hier 2 Maart.
Je hebt het spel dus nog nooit online gespeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:15 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Halo 2 is dus wel tof, ook online? Nog een laatste vraag over Kameo; is het een redelijk kort spel zoals ik las op verschillende plaatsen?
HALO2 is vlgs mij het enige spel wat je zo kan meenemen vanaf de xbox om deze lauwe release op te leuken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt het spel dus nog nooit online gespeeld.
Je had toch ook de oude xbox.
Het spel schijnt framedrops te hebben op de 360quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
HALO2 is vlgs mij het enige spel wat je zo kan meenemen vanaf de xbox om deze lauwe release op te leuken.
Kan best, ik ben niet iemand die er op let. Als het al aanwezig is, is het zeker niet storend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het spel schijnt framedrops te hebben op de 360
Ik heb het niet hoor, maar Forza daarinteen is echt verschrikkelijk op de 360, live.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het spel schijnt framedrops te hebben op de 360
Forza doet het ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
HALO2 is vlgs mij het enige spel wat je zo kan meenemen vanaf de xbox om deze lauwe release op te leuken.
Zodra UC2 het gaat doen haal ik em uit de sealquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Forza doet het ook.
Wou dat Unreal Championship 2 het ook deed, deel 1 mag ook wel.
Helaas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zodra UC2 het gaat doen haal ik em uit de seal
tijdje terug voor 16 euro de limited edition Tin box versie gekocht, kon het niet latenquote:
Tin Box ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tijdje terug voor 16 euro de limited edition Tin box versie gekocht, kon het niet laten
Zodra de seal eraf is weet ik hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
Ook nog extra's?
Kut bij play is ie al uitverkocht.
Het verhaal in die game is zeer matig, maar alle cutscenes die niets met het verhaal te maken hebben zijn juist weer heel tof en artistiekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:01 schreef Ipho het volgende:
Amped 3 is heel erg gaaf ik hou van dat spel nu al
Jep, het snowboarden had wat extremer gemogen.Van die onmogelijke trucks als bij SSX.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Het verhaal in die game is zeer matig, maar alle cutscenes die niets met het verhaal te maken hebben zijn juist weer heel tof en artistiek
Het snowboarddeel zelf vond ik wel leuk, maar niet bijzonder. Ik vind de SSX serie leuker wat dat betreft...
Die had ik een tijd geleden gekocht bij Play.com vanwege de eindejaars sale. Heb het nog niet eens gespeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zodra de seal eraf is weet ik het
Alsof je ooit iets doet met die bouwobjectenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, het snowboarden had wat extremer gemogen.Van die onmogelijke trucks als bij SSX.
Verder speeld Amped lekker simpel. Het hele spel is makkelijk.Het moelijkste was iets met boomstammen en ringen en een score.
Vooral het sleeën vond ik leuk om te doen.
Ik heb er 24 uur en 8 minuten over gedaan om alles te halen wat er te halen valt. Alle achievements en alles ge unlockt.
Tip, een tilt is een combo van meer dan 1 miljoen. Als je dat een keer doet unlock je twee bouw opbjecten. Voor de rest unlock je alles door chellenges te doen.
Tot op heden nog geen achievemts gehaald of gaat dat niet zo snel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, het snowboarden had wat extremer gemogen.Van die onmogelijke trucks als bij SSX.
Verder speeld Amped lekker simpel. Het hele spel is makkelijk.Het moelijkste was iets met boomstammen en ringen en een score.
Vooral het sleeën vond ik leuk om te doen.
Ik heb er 24 uur en 8 minuten over gedaan om alles te halen wat er te halen valt. Alle achievements en alles ge unlockt.
Tip, een tilt is een combo van meer dan 1 miljoen. Als je dat een keer doet unlock je twee bouw opbjecten. Voor de rest unlock je alles door chellenges te doen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
[afbeelding]
Prachtige game beelden ookDie duik van die cliff
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Homo +8quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uit
Zag net deze PRACHTIGE trailer van dat spel !! Check de 720P trailerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Wessiej het volgende:
Hoor dus net dat Fight Night tot 9 maart is uitgesteld, dat zuigt wel, want dan komt die tegelijk met GR:AW, dan moet ik ze maar gaan afwisselen.
Die lippen zijn het enige waar ik hem tussen zou kunnen steken bij haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uit
Dat heet gewoon verkeerde vieze lippenstift. Met haar is verder weinig mis, al geloof ik er geen fuck van dat ze Tomb Raider ooit heeft gespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Te hoerig, slotjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Uhm, ik heb ooit voor die achievement een hele zooi tafels neergezet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef washandje het volgende:
[..]
Alsof je ooit iets doet met die bouwobjecten
Maar ik heb de game al niet meer...
Vind het maar een opgeblazen en lachwekkend figuur eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Helaas een maandje of 2 te laat idd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Heintje het volgende:
Dat is wel mooi nieuws voor de gene die CoD2 hebben.
Als je het nou nog niet hebt en je wil een online shooter dan wacht je wel op GRAW denk ik zo.
Als ze deze update nou 2 maanden eerder hadden uitgebracht dan was het succes van het spel denk ik nog wel iets groter geweest.
3 op de 4 Xbox360 bezitters schijnen momenteel ook al CoD2 in hun bezit te hebben, dus dat lijkt mij al een redelijk succes of niet? Maar die patch is zeker beter en noodzakelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Heintje het volgende:
Dat is wel mooi nieuws voor de gene die CoD2 hebben.
Als je het nou nog niet hebt en je wil een online shooter dan wacht je wel op GRAW denk ik zo.
Als ze deze update nou 2 maanden eerder hadden uitgebracht dan was het succes van het spel denk ik nog wel iets groter geweest.
tsja ik had mischien overwogen em te halen als er veel mensen live mee waren en de live service goed was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
3 op de 4 Xbox360 bezitters schijnen momenteel ook al CoD2 in hun bezit te hebben, dus dat lijkt mij al een redelijk succes of niet? Maar die patch is zeker beter en noodzakelijk.
Hey ze hadden vakantie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Helaas een maandje of 2 te laat idd...
Een echte programeur neemt zijn laptop toch mee op vakantie zodat hij daar nog verder kan werken aan zijn project.quote:
jij zou je werk ook niet meenemen op vakantie of wel soms?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een echte programeur neemt zijn laptop toch mee op vakantie zodat hij daar nog verder kan werken aan zijn project.
Maar ja aangezien de game industrie gewoon met bazen en opdrachten werkt tegenwoordig is het niet echt meer iets persoonlijks van de programeur.
Dus ik snap wel dat hun hun laptop thuis gelaten hebben.
En als je pooier bent?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij zou je werk ook niet meenemen op vakantie of wel soms?
anders kan je net zo goed thuisblijven
quote:Pre-order Xbox 360 Units Sold Out in Korea
http://www.xbox360asia.com/archives/...-out-in-korea/
The first batch of pre-order Xbox 360 was sold out in the first 9 hours after the official 360 launch in Korea. Microsoft is very optimistic about the sales of Xbox 360 in Korea even though there was not enough buzz in Japan.
Microsoft Korea explained that the prices of Xbox 360 in Korea were compet1t1ve compared to any other place in Asia.
* Xbox 360 Premium package is 419 000 Won (US$434, S$704)
* Xbox 360 Core package is 339 000 Won (US$351, S$570)
However when we check out the price of the premium package which will be on sale in Singapore on 16th March 2006, Singapore is selling for S$660 as compared with S$704 in Korea, US$27 cheaper.
Prices aside.
The general manager of Microsoft Entertainment & Devices Division in Asia Pacific and Greater China Region, Alan Bowman, has expressed they have learnt a few lessons from the Japan 360 launch. Microsoft’s strategy is to make more Xbox 360 games in Korean and have Korean game developers to localize the games.
Phantagram, developer of the game Kingdom Under Fire, is one such Korean developer that is going global rather than just catering to the local Korean market.
The insane popularity of Internet gaming in Korea may help driven Xbox 360 sales if Xbox fans and gamers were connected via Xbox Live to play their favorite games and score plenty of acheivements.
Seems it is a pretty rosy picture for Korean Xbox 360 market.
Kortom, Korea heeft wel smaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:19 schreef Retuobak het volgende:
Niet zo gek, Korea is veel Westerser ingesteld dan Japan en in Korea is natuurlijk online gaming huge.
Zie die kerel op plaatje een, de hele launch line up kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Xbox 360 doet het goed in Korea. In ieder geval beter dan in Japan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ik denk niet dat hij twee keer Kameo kooptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zie die kerel op plaatje een, de hele launch line up kopen.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Zekers te weten. Misschien idee voor campagne: Guus Hidding met een Xbox 360quote:
Ja speelt lekker wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef gijsje79 het volgende:
Tis ook wel een goed spel.
Kwa SP dan.
De echte conclusie is natuurlijk gewoon dat Japan geen Amerikaanse console wil hebben en Korea gewoon wat westerser is, maar das geen leuke conclusiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh vind ik niet, volkomen logisch
Komt er ook aan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:19 schreef pkwarts het volgende:
Nu nog een goede Koreaanse MMO deze kant op en het feest is compleet
Duitsland fanboyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh vind ik niet, volkomen logisch
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Lijkt me nog vetter dan Blazing Angels.
De echte conclusie is dat Korea geen Japanse producten wil. Nou ja, dat is overtrokken, maar 40 jaar Japans imperialisme in Korea speelt een hele zware rol. Dat verklaart voor mij waarom MS succes heeft en waarom China massaal aan de X360 zal gaan als die daar uitkomt, en niet zo warm zal lopen voor een PS3.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
De echte conclusie is natuurlijk gewoon dat Japan geen Amerikaanse console wil hebben en Korea gewoon wat westerser is, maar das geen leuke conclusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |