Nee hoor. Anders had ik het wel gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je gezeik de hele tijd gaat alleen over mij, zeg dat er dan even bij....
Eeehhh... tekens vertalen naar woorden is schrijven??? Gut wat zal jij t moeilijk hebben zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die plaatjes heten avatars, handig ook om terug te vinden wat je gepost hebt. En volgens mij ben je echt dom. De manier waarop jij uitlegt hoe iemand schrijft en het dan vervolgens lezen noemen...
??????????????/wie?????????/quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Toch vind ik het geen knappe vrouw
met de meeste posts van Gert die ik toen had gelezen was ik het idd eens. Met yvonne daarentegen was ik het op 1 post redelijk eens met haar aangezien ze dat wel goed onderbouwde.. De andere posts van haar heb ik redelijk sceptisch op gereageerd volgens mij.... Maar ik ben idd niet altijd in een rel bui en al helemaal niet als ik net wakker benquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. Anders had ik het wel gezegd.
Maar die "" was gewoon weer zo'n "ik heb geen mening dus ik ga aan iemand anders hangen"-actie net als vanmiddag.
Eerst ben je het helemaal met Gert eens:
Gert Timmerman Deel 7
En even later ineens met Yvonne:
Gert Timmerman Deel 7
Terwijl die 2 compleet verschillende meningen hadden.
Dat vind ik meelopen, vandaar.
Kelly...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
??????????????/wie?????????/
Ben je nou zo dom of doe je maar alsofquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
We zitten hier in t Tanja topic![]()
Ik heb een excuus zie mijn sigquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof
Even aanpassen van de vorige en dan gaat het al een stuk makkelijkerquote:
Haha je snapt het nu teminstequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb een excuus zie mijn sig![]()
Ikke wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha je snapt het nu teminste![]()
Toch?
Oke dan is het goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ikke wel hoor![]()
Dit alles is makkelijk te snappen
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
We zitten hier in t Tanja topic![]()
Onee kijk dan ff naar de foto'squote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallen
het was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Onee kijk dan ff naar de foto's
En naar het topic titel dan zie je t![]()
daar ben ik blij omquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je meent t![]()
Zo blond ben ik nou ook weer niet hoor![]()
Moet dat niet zijn,quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb een excuus zie mijn sig![]()
Zit je weer gewicht te radenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn,
Ik ben klein en blond en kogelrond??![]()
Hij heeft toch geen gelijk hè, Lovebeartje?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen gelijk hè, Lovebeartje?![]()
Ik zie nu ineens een moddervette schele Berney voor me.![]()
spuit elfquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallen
Heb jij ook zo'n trek in een beetje reuring??quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Getver. Nu ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
Nee, bij Gert. Die begon over Berney.quote:
Ojaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, bij Gert. Die begon over Berney.
Van jou wist ik het al, ik heb wel eens een foto van je gezien.
Ja.quote:
Oja weet t weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja.Op het linkje in je sig!
En je was niet echt heel duidelijk, maar iig niet kogelrond.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja.Op het linkje in je sig!
En je was niet echt heel duidelijk, maar iig niet kogelrond.
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt het foto topic nog gezien.
Stuur mij dan ook een mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.
Joh, niks mis met Beertje hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt het foto topic nog gezien. Toch te laat verwijderd
![]()
Oh ja, mijn 'freek' account mag wel weg, dat werkt toch niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
Jij hebt het foto topic nog gezien. Toch te laat verwijderd
![]()
Ik zei nog zo, niet doorsturen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.
Werkt wel gewoon tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh ja, mijn 'freek' account mag wel weg, dat werkt toch niet meer.
Ik heb 'm naar niemand doorgestuurd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, niet doorsturen.![]()
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm naar niemand doorgestuurd.
Ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n trek in een beetje reuring??![]()
Wat is er met je APK, sta je droog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r overloze gelul.
Oh, de laatste keer dat ik het probeerde wassie gedisabled. Maar nu heb ik toch pinball, dus freek mag sowieso wel weg. Ik ben nooit zo van de klonen geweest.quote:
OK, verwijderd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, de laatste keer dat ik het probeerde wassie gedisabled. Maar nu heb ik toch pinball, dus freek mag sowieso wel weg. Ik ben nooit zo van de klonen geweest.
Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pestenquote:
Oh nee sorry, ik zag het al.quote:
Ben jij hier ook weer esquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is er met je APK, sta je droog?
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik zag het al.
Ik had em zelf per ongeluk naar een lijst gestuurd ipv alleen aan jou.
Dan ben ik toch op tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pesten
En de mijnequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Hij is gewoon een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.
Mij krijg je hier niet zo snel weg![]()
Dat doet die kwal maar niet bij mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Gewoon compleet negeren is het bestequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat doet die kwal maar niet bij mij![]()
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar de mijne nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Oja, is ook weer zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Ikke niet hoor, ik ben coolquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Nee, de jouwe niet.quote:
Jongen ik hou jou goed in de gaten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier ook weer es
Jij was toch mijn stalker?
Nog nooit zo een louzy stalker meegemaakt![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Vooral zo doorgaan....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienMss komt ze zometeen
Eeen goeie wip doet wonderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
kan me zo voorstellen dat ze helemaal geen zin meer hebt hier, komen steeds meer mensen de sfeer verpesten hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienMss komt ze zometeen
Shirleyquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Een goedenavond, waarde Tanja topic posters.
Ook welkomquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Een goedenavond, waarde Tanja topic posters.
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.
Mij krijg je hier niet zo snel weg![]()
Dat is de meest grove belediging die ik hier op Fok om mijn oren heb gekregenquote:
Exactquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Kimske het volgende:
[..]
kan me zo voorstellen dat ze helemaal geen zin meer hebt hier, komen steeds meer mensen de sfeer verpesten hier
Ieder postje van jou staat bol van de agressie. Er zijn heel goede agressie therapiën, ga eens op zoek manquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.
Ja? Heb jij ook gewoon gezonde mollige behaarde billen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is de meest grove belediging die ik hier op Fok om mijn oren heb gekregen![]()
Nog zo'n hersenloze slowchattende topicverkankeraar.quote:
Dat is helemaal niet met een 't'!quote:
Opletten jodokus.......uit hoeveel topics moeten wij verdwijnen voordat het genoeg is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het hele nut van dit afgezeik hier wat blijkbaar nogal plaats moet vinden? Zoeken jullie elke keer weer een nieuw podium?
Dan fuck je toch op!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zo'n hersenloze slowchattende topicverkankeraar.
Ja, dat vraag ik me ook af. Af en toe een beetje plagen moet kunnen, maar het gaat vervelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het hele nut van dit afgezeik hier wat blijkbaar nogal plaats moet vinden? Zoeken jullie elke keer weer een nieuw podium?
Negeren kan ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.
Mens, wat weet jij daar van, ik kom je alleen in deze topicreeks tegen als je over jezelf of koffie of weet ik wat zit te zemelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Kimske het volgende:
Ieder postje van jou staat bol van de agressie. Er zijn heel goede agressie therapiën, ga eens op zoek man![]()
zeg niet uit alle topics ofzo, jullie doen goed werk in het Gert topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opletten jodokus.......uit hoeveel topics moeten wij verdwijnen voordat het genoeg is?
euh..ja.. en nu weer een tandje minder graagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat nu echt te ver vuil hoerenjong!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
T wordt er niet beter op neequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Af en toe een beetje plagen moet kunnen, maar het gaat vervelen eerlijk gezegd.
Ook?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja? Heb jij ook gewoon gezonde mollige behaarde billen?
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon compleet negeren is het besteDie types zoeken gewoon ruzie laat gewoon lekker gaan en negeer die hap
![]()
Dan heb je toch echt zand in je ogenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, wat weet jij daar van, ik kom je alleen in deze topicreeks tegen als je over jezelf of koffie of weet ik wat zit te zemelen.
Fuck zelf lekker op naar de SC met je kusjeskliekje.quote:
Gatverquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Tanja houdt wel van een relquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T wordt er niet beter op neeEn voor Tanja is het ook niet echt uitnodigend natuurlijk
Maar dit kan dan weer wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Je gaat nu echt te ver vuil hoerenjong!
Tief op naar je grot in plaats van dat gemiereneuk de hele tijd!
stooooeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck zelf lekker op naar de SC met je kusjeskliekje.
Je snapt het punt niet, maar goed dat is ook niet zo vreemd.......ik heb ook geen enkele behoefte omdat nu weer tot in den treure te gaan uitleggen.... "de normale users" hadden/hebben hun eigen plekkie voor oeverloos gezoen en zwaai allang geclaimed....het is niet nodig om er hier ook zo een slappe zooi van te maken.......daar zul je het mee moeten doen en als je dat niet snapt dan maar niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zeg niet uit alle topics ofzo, jullie doen goed werk in het Gert topicmaar ik heb het over al het gezeik op normale users!!
Of je doet effe iets aan het feit dat die smurfen van de slowchat naar dit topic zijn gemigreerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
euh..ja.. en nu weer een tandje minder graag![]()
Het begint er toch weer op te lijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tief op naar je grot in plaats van dat gemiereneuk de hele tijd!
Of jij fuckt op, dat kan toch ook?quote:
quote:
Moeten we het over het weer hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:
![]()
ja.. en nu is het dus wel weer genoeg geweest met dat gezeik over en weer
Viel het op?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook?
Is dit een subtiele vraag over wat nou het beste billen-ontharingsmiddel is?
goh.. was het een besloten topic danquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Of je doet effe iets aan het feit dat die smurfen van de slowchat naar dit topic zijn gemigreerd.![]()
Alweer iemand die mijn moeder een hoer noemt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Dan laat die zwaaimaffia lekker in de SC blijven in plaats van het hele godvergeten forum onder te lebberen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:
![]()
ja.. en nu is het dus wel weer genoeg geweest met dat gezeik over en weer
Goed idee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Kimske, als je zo blijft happen maak je het er ook niet gezelliger op. Zeg dan gewoon niks.
Jaquote:
ik snap het best. een aantal mensen willen niet dat dit een SC word. Prima, maar wat gebeurd er daarna terwijl het redelijk rustig is? Iedereen wordt compleet afgezeken zonder reden en nee dat begrijp ik niet! Maar iig bedankt voor je uitleg!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet, maar goed dat is ook niet zo vreemd.......ik heb ook geen enkele behoefte omdat nu weer tot in den treure te gaan uitleggen.... "de normale users" hadden/hebben hun eigen plekkie voor oeverloos gezoen en zwaai allang geclaimed....het is niet nodig om er hier ook zo een slappe zooi van te maken.......daar zul je het mee moeten doen en als je dat niet snapt dan maar niet.
Nee lul, maar je begrijpt drommels goed wat het probleem is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. was het een besloten topic dan
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had al bedacht dat ik nu weer op eigen niveau ga zitten, zo laag is niets voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Kimske, als je zo blijft happen maak je het er ook niet gezelliger op. Zeg dan gewoon niks.
Lijkt me goed ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan laat die zwaaimaffia lekker in de SC blijven in plaats van het hele godvergeten forum onder te lebberen.
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
goh.. was het een besloten topic dan
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lul, maar je begrijpt drommels goed wat het probleem is...
Doe maar niet, ik heb eigenlijk te veel gegeten vanavond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zal ik maar even een naaktfoto posten dan?
Graaf even in je geheugen, deze discussie is al een keer geweest. Heeft even niets met tann te maken, en al evenmin met 'leuk vinden om te rellen'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]dat is prima, al dat gezeik als Tann er niet is en een aantal users het dan maar leuk vinden om even te gaan rellen
SC is geen enkel probleem, maar niet op dezelfde manier als het al reeds lopende slowchat topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het best. een aantal mensen willen niet dat dit een SC word. Prima, maar wat gebeurd er daarna terwijl het redelijk rustig is? Iedereen wordt compleet afgezeken zonder reden en nee dat begrijp ik niet! Maar iig bedankt voor je uitleg!
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...
als je normale woordjes niet kent, huur je maar ergens een leesplankje
Dat heb je van Schiphol overgehouden hè, die weerzin tegen zwaaiende mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.
Ik heb niet gezegd dat het een naaktfoto van mezelf zou zijn. Kom op zeg, dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb eigenlijk te veel gegeten vanavond.
Voor je het weet komt het er uit![]()
nee, geldt ook voor die termquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?
Stel dan geen domme vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...
als je normale woordjes niet kent, huur je maar ergens een leesplankje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?
van een leuke lieve baby? of een hond misschien.. wel heel groot neerzetten hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een naaktfoto van mezelf zou zijn. Kom op zeg, dat kan ik jullie niet aandoen.
<knip>quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, geldt ook voor die term
Ik formuleerde het idd niet erg handig
Dan vast ook om 'topicver*********'quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, geldt ook voor die term
Ik formuleerde het idd niet erg handig
Het lucht zelfs hier op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
<knip>
Nee, dat zou totaal irrelevant wezen. Het was enkel een poging om dit draadje even een andere wending te geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Kimske het volgende:
[..]
van een leuke lieve baby? of een hond misschien.. wel heel groot neerzetten hoor!![]()
Zo kan het ook idd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde mongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.quote:
kan ook een waarneming zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.
Gelukkig, nét voor de edit gekwoot.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
<knip>
Je hebt absoluut een punt, maar er zijn ook mensen die dat wél leuk vinden en dat je anderen daar op wijst prima, maar niet als een almachtige... Ik loop ook niet tegen iedereen te zeuren die iets doet/ zegt wta ik niet leuk vindt....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Goed, er zijn subtielere manieren om duidelijk te maken dat de "regulars" hier het vervelend vinden als deze reeks óók een soort lebber-SC wordt, maar het punt is nu in ieder geval wél duidelijk, toch?.
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde tyfusmongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
p.s. lovebear is een liéf mongooltje.![]()
Je krijgt t tocht echt niet voor elkaar om jouw woorden goed te praten en de mijne niet hoor...quote:
Gert ik weet dat het hier geen SC isquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Goed, er zijn subtielere manieren om duidelijk te maken dat de "regulars" hier het vervelend vinden als deze reeks óók een soort lebber-SC wordt, maar het punt is nu in ieder geval wél duidelijk, toch?.
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde tyfusmongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
p.s. lovebear is een liéf mongooltje.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Kimske het volgende:
Je krijgt t tocht echt niet voor elkaar om jouw woorden goed te praten en de mijne niet hoor...
ooit van actie-reactie gehoord? als je t topicverneuker had genoemd, was mijn reactie al minder fel...
quote:
Hallo allemaal. Ik kwam hier even binnenwippen om te zien wat Tann gegeten heeft, maar het is hier zó gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.
Je begrijp gelukkig wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zoiets dus.
Bedoel je niet "van mij en van anderen"... Nu zeg je dat de posts van anderen door jou gelezen worden
Precies, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
In dit topic word ook veel goede dingen neergezet.
Heb t hier gister ook naar mn zin gehad
Wat snaptnix zei, zeg maar.quote:En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
Ahhh zo gaat die goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Ik kwam hier even binnenwippen om te zien wat Tann gegeten heeft
en jouw moeder boeit mij ook niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.
Nou niet op m'n gevoel gaan spelen, je weet dat ik een zwak voor je heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert ik weet dat het hier geen SC is
Heb je me hier vaak zien lebberen nee
Zwaaien ook niet veel alleen bij binnen komst ff.
En dan nog sommige zijn gewoon voorbeoordeeld.
Als t daar zo gaat is ze hier ook zo.
Je weet pas hoe ik ben als je me buiten t forum ook kent
Daar moet ook gewoon rekening mee gehouden worden.
In dit topic word ook veel goede dingen neergezet.
Heb t hier gister ook naar mn zin gehad
En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
OKË, EN NU IS HET AFGELOPEN! Anders zet ik jullie allemaal in de hoek en mag tann jullie billenkoek gaan geven.
Volgens mijn almanak moest je vanavond sperzieboontjes met de sajoer boontjes saus van Conimex, aardappelen, karbonaadje, en een vlaflip als toetje moeten etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Lieve beeldschermkinderen, ik ga even een raki drinken bij de Turrek hier verderop. Als ik straks weer thuis ben hoop ik dat jullie wel weer allemaal lief tegen elkaar doen. Gewoon on topic. Wat hadden "we" volgens de tabel van Tann eigenlijk moeten eten vandaag??![]()
HOER!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
OKË, EN NU IS HET AFGELOPEN! Anders zet ik jullie allemaal in de hoek en mag tann jullie billenkoek gaan geven.
Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
Speel niet op je gevoel inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet op m'n gevoel gaan spelen, je weet dat ik een zwak voor je heb.![]()
Niemand zegt dat je hier niet mag posten, alleen het leek er even sterk op dat dit topic dezelfde kant op zou gaan als de SC. En de een drukt zijn bezorgdheid wat anders uit dan de ander.
Hou er ook rekening mee dat het niet leuk is als je een huisdier verliest.![]()
En iemand een NSB'er noemen????quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.
Ik denk niet dat tann zin heeft om jou een uur lang te plezieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.
Voor tan heb ik wat dat betreft wel respect, die deed niet aan verplichte gezelligheid.![]()
Wind je dan niet zo opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar kijk je naar en je doet gewoon mee
Om de hoekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
Eh.. waar is Jappie?
Ze is niet alleen een hoer, maar ze neukt ook nog eens haar zoon. Dat is toch ziek????quote:
Dat is iets anders dan iemand NSB-gedrag verwijten.quote:
Mhuhahahaha!quote:Denk ff na voor je iets zegt....
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Kimske het volgende:
ik hou geen rekening met jouw tere zieltje...
Laat je lekker gaan johquote:
Wat snap je toch weinig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
En iemand een NSB'er noemen????
Denk ff na voor je iets zegt....
Als iemand iets quote is het in jouw ogen een NSB'er... ( of in de ogen van je kloons of je vriendjes)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:56 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.
Je snapt er echt geen ruk van, hè?quote:
jawel hoor, maar laat me niet verleiden om weer op een regenworm in te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen ruk van, hè?![]()
Nou, nog effe doorposten en dan wordt dit het eerste Tanjaloze deel in de reeks.![]()
probeer je iets goed te praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat snap je toch weinig.
De helft van de tijd slaat NSB-er nergens op.
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
jawel hoor, maar laat me niet verleiden om weer op een regenworm in te gaan
Tabee![]()
Van mij hoeft die kloof niet dicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
mensen moeten niet de illusie hebben dat de kloof tussen de intellectuele en het oppervlakkige volk zomaar gedicht kan worden![]()
change the subject man! heeft geen zin verder![]()
Ligt eraan waarmee ik de billekoek verdien.quote:
Kun je het ff melden als er geile caps van blonde zweedse lesbies gepost worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
regenworm zit in de SC naar BB Zweden te kijken
Top hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Falco het volgende:
Manu82, Lovebear, Kimske en de rest van de zwaaibende, ik vind jullie een stel kneuzen.
Ik dacht dat we qua Tanjatopics op nummer 15 ofzo zouden zitten, maar nee dit is deel 41. Je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga teruglezen
ik vind jou ook een complete debielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Falco het volgende:
Manu82, Lovebear, Kimske en de rest van de zwaaibende, ik vind jullie een stel kneuzen.
Ik dacht dat we qua Tanjatopics op nummer 15 ofzo zouden zitten, maar nee dit is deel 41. Je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga teruglezen
Ik denk dat er een bloedpropje in je hersenen geschoten is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is niet alleen een hoer, maar ze neukt ook nog eens haar zoon. Dat is toch ziek????
Dat heet toch incest???
dan moet je ze wel het juiste duwtje in de rug geven waardoor ze ook in de zandbak vallen, nu klappen ze steeds met hun hoofd op de rand, en worden ze boos.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van mij hoeft die kloof niet dicht.
Maar die zandbak is er niet voor niets, laat ze lekker daar gaan spelen.
Dit is echt een freakenforum geworden, mênquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bloedpropje in je hersenen geschoten is.
Zandstra? de gespierde spijker? of ben je vernoemd naar die freak van onze oosterburenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is echt een freakenforum geworden, mên.
Rot dan op!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Pardonquote:
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Speel niet op je gevoel in![]()
Had t gewoon over t alegemeen op een reactie van jou.
Ik hou ook rekening met jullie hier.
Maar hoe t er net ineens aan toe ging ben ik ook niet blij mee.
Elk topic is weer anders en gelden ongescheven andere dingen.
Daar kijk je naar en je doet gewoon mee
Je overschat mijn kennis... ik weet net zoveel als jullie, als het gaat over FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 kijkt even naar links en naar rechts...
De kust is weer een beetje veiliger
Misschien weet LS of Tanja nog komt?
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelatenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammer![]()
Het is duidelijk dat elk topic zijn ongeschreven regels kent, maar ik begin hier nu wel een erg ongastvrije sfeer te proeven en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Nee joh, falco is geen zwaaier, die mag gewoon hier blijven.quote:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammer![]()
Het is duidelijk dat elk topic zijn ongeschreven regels kent, maar ik begin hier nu wel een erg ongastvrije sfeer te proeven en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Een beetje respect voor grijze haren hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelaten![]()
ik kan trouwens wel zien dat er hier veel 40 plussers zitten, de term nsb'er weegt bij die generatie nog wat zwaarder dan bij de jeugd merk ik al![]()
Duhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee joh, falco is geen zwaaier, die mag gewoon hier blijven.![]()
Mss had je haar nog gesproken via MSN ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je overschat mijn kennis... ik weet net zoveel als jullie, als het gaat over FOK!
Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Users met een nummer boven de 130.000 zijn ook over het algemeen gewoon kut.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.
Dan zit ik er gelukkig nog net onderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Users met een nummer boven de 130.000 zijn ook over het algemeen gewoon kut.
"Ze" zullen wel vragen of het HBB-forum open mag blijven tot BB6 begintquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Duh. Hoe lang duurt die Hotel BB-ellende nog? Wie gaat er winnen? En hoe moet de zwaaibende zich vermaken zonder HBB? Gaan ze uberhaupt wel verder met Fok vervuilen? Vragen, die me nu opeens te binnen schieten
.
daar zal ik ook wel toe behoren maar ik ben die uitzondering die de regel bevestigd, ben jij trouwens ook van de 5e collone? oftewel behoor je tot de groep 40 plussers?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik snap ook trouwens wel wat je bedoelt. Het ging steeds minder over de streams en de dagelijkse sores namen de overhand. Sommige mensen zullen helaas nooit snappen dat je kop houden op bepaalde momenten ook heel prettig kan zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.
Ja dat is werkelijk lachuhhhhhhhhhhhhhhhhh, de generatie die nog iets heeft meegekregen van de familie.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelaten![]()
ik kan trouwens wel zien dat er hier veel 40 plussers zitten, de term nsb'er weegt bij die generatie nog wat zwaarder dan bij de jeugd merk ik al![]()
Gewoon die oogkleppen op!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leest
Natuurlijk is het verleidelijk om erop te reageren maar dat is juist wat de "rellers" willen, dat je "hapt"
Dus als iedereen dat negeert dan is de "onweersbui" zo weer voorbij![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit ik er gelukkig nog net onder![]()
![]()
Geen vogeltjespestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Correctie: 128.000quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit ik er gelukkig nog net onder![]()
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Pinball het volgende:
Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Boven de userid 100.000 lijken die users allemaal zoveel op elkaar dat de term 'kloon' eigenlijk overbodig wordt.
Nou en of joh echt heel erg gezelligquote:
Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gewoon die oogkleppen op!
Hopen dat het overwaait, net doen alsof je niets ziet.
Wat een fijn leven moet jij hebben, alleen leuke dingen. Al het enge gewoon negeren.![]()
Volgens mij is dat slecht voor je gezondheid, daar krijg je alleen maar hoofdpijn van, want je kropt het stiekem gewoon op.
Heb je al hoofdpijn?
He APK even iets anders. Had je dit nog gezien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1245quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Het zit hier overigens ook weer vol met ramptoeristen.![]()
Zouden mensen met een user-id boven de 130.000 en geboren na 1980 dat woord begrijpen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, die hebben de treinkaping niet meegemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Zouden mensen met een user-id boven de 130.000 en geboren na 1980 dat woord begrijpen
Heb je hem weer met zijn 'iemand in hun waarde laten' en 'lees eerst eens wat je schrijft.'quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mensen die er de spot mee kunnen maken, zijn de mensen die als familie NSB'ers hebben gehad,
zoals een Gertr, APK, en al hun kloons....
Laat GVD toch iemand in hun waarde. of ga stangen in ONZ....
Daar weet jij alles van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind jou eerder een vreselijk kutwijf en slettebak en tyfushoer....
Zij die zonder zonden zijn werpen de eerste steenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mensen die er de spot mee kunnen maken, zijn de mensen die als familie NSB'ers hebben gehad, zoals een Gertr, APK, en al hun kloons....
Een tanjatopic verneuken??? Doe ik mee....
Heb je geen betere antwoorden dan over een user-nummer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Welnee, anders krijgt Peter6000 of onze simpele ziel nooit een ban!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.
Kijk naar Peter en mij, alleen mijn aanwezigheid triggerde hem al. Dan is het veel beter om over te stappen op de negeer-modus.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Kimske het volgende:
Tanja nog altijd niet langsgeweest vanavondjammer hoor
Vind jij het gekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Kimske het volgende:
Tanja nog altijd niet langsgeweest vanavondjammer hoor
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.
Kijk naar Peter en mij, alleen mijn aanwezigheid triggerde hem al. Dan is het veel beter om over te stappen op de negeer-modus.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:15 schreef cuall het volgende:
Zeg je nou dat je Peter debiel vindt??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:34 schreef cuall het volgende:
Beetje moe, was erg druk op het werk, maar ben blij met het hartelijke welkom hier, doet een mens goed.
Dat gedoe met peter begint me ook de strot uit te hangen
Die heeft er toch net weer 1 aan zijn broek hangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Welnee, anders krijgt Peter6000 of onze simpele ziel nooit een ban!
Er stond ook een jaartal bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je geen betere antwoorden dan over een user-nummer?
Je zakt af in je geloofwaardigheid, kom met een sterker argument....
Lieve Simpleton, jij kun niet subtiel rellen. Helaas kom je niet verder dan schuimbekkend achter de computer een halfslachtige poging tot belediging te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, noem iemand "familie van NSB'ers" of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dit: [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Falco het volgende:
ik maak van dit topic ook maar even gebruik te vragen wat er nou met die Peter aan de hand is? Waarom is ie gebandIk vind hem eerlijk gezegd nogal een intrigerend persoon.
Ik zou wel eens een poll willen zien, wie is peter...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Falco het volgende:
ik maak van dit topic ook maar even gebruik te vragen wat er nou met die Peter aan de hand is? Waarom is ie gebandIk vind hem eerlijk gezegd nogal een intrigerend persoon.
Zoals ik al zei, sommige dingen zijn niet op te lossen en daar ga ik mijn energie niet aan verspelen. Dat wil niet zeggen dat je het dan nog wel storend kan vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
[..]
[..]
Ook al zo verwonderlijk: HBB-posters hebben de hoogste gemiddelde leeftijd zo ongeveer van Fok, maar ook het meeste gezeik en geruziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dit: [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.
Maar wat je deed was niet echt negeren toch? En daar ging het over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Zoals ik al zei, sommige dingen zijn niet op te lossen en daar ga ik mijn energie niet aan verspelen. Dat wil niet zeggen dat je het dan nog wel storend kan vinden.
Nou durf ik wel te stellen dat peter een geval apart is hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Falco het volgende:
Ook al zo verwonderlijk: HBB-posters hebben de hoogste gemiddelde leeftijd zo ongeveer van Fok, maar ook het meeste gezeik en geruzie.
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
mensen vervallen hier teveel in dogma's, laat de buren lekker je straatje schoon vegen![]()
en zo is 't ook!!!
Peter die zit in de hoogste klasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wie is peter?
Ik heb hem wel degelijk genegeerd hoor, ben zelfs bewust heel weinig hier geweest om hem te ontlopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar wat je deed was niet echt negeren toch? En daar ging het over.
Zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou durf ik wel te stellen dat peter een geval apart is hoor.
Nee maar het valt me wel op dat ONZ veel minder gezeik heeft dan HBBquote:En heb jij statistieken van de hoeveelheid gezeik en geruzie per subforum dan?
daar heb jij dan weer oog voor, want ik hou me daar niet zo mee bezig, en ik ben ook niet zo nadrukkelijk aanwezig, ik ga me niet echt in die discussies menge.. ik sta nu wel ff goed zo aan de zijlijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfs![]()
Mijn buurman is een lui varkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
mensen vervallen hier teveel in dogma's, laat de buren lekker je straatje schoon vegen![]()
en zo is 't ook!!!
Ja LOL!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef Falco het volgende:
[..]
ZekerEn ook wel intrigerend moet ik zeggen!
[..]
Nee maar het valt me wel op dat ONZ veel minder gezeik heeft dan HBB.
Hij heeft zijn hand een beetje overspeeld lijkt het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfs![]()
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Kimske het volgende:
Ondanks alles blijf ik hier posten zoals ik altijd doe, ik ga me niet anders gedragen omdat een paar anderen dat willen.
Rekening houden met elkaar is prima, maar wat er nu gebeurt gaat te ver.
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja LOL!
Daar wordt het gelijk op slot gegooid![]()
Welke vetes?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechten
Als die babysmurfen hier dat eeuwige luchtverplaatsen en speekseluitwisselen gewoon zouden herkennen als de bagger dat het is was er inderdaad niets aan de hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechten
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopicquote:
GT topic heeft bestaansrecht inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopic.
Lees ff je eigen posts terug.... En zie eens wie iemand beledigd. Maar die ene hersencel van jou heeft dat niet door.... Een zwarte-humor of een beledigende grap.... Jij denkt dat je alles kan maken.... En zeggen.... Maar je bent een beetje dom.... Jouw denigrenende opmerkingen zijn sommige FOK!kers al meer dan beu... Ok... Je hebt je ONZ-aanhangers nog, die je steunen. Maar als MENS ben je gediskwalificeerd....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Simpleton, jij kun niet subtiel rellen. Helaas kom je niet verder dan schuimbekkend achter de computer een halfslachtige poging tot belediging te doen.
Bespaar je de moeite joh.
De vraag blijft wanneer de kusjesbrigade die GT topics infiltreren in de hoop ook die omver te werpenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopic.
Ik zou maar gauw een nieuw deel (42!!!) gaan aanmaken voor Tanja, want klaarblijkelijk heeft dit topic ook bestaansrechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
GT topic heeft bestaansrecht inmiddels
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een nieuw deel (42!!!) gaan aanmaken voor Tanja, want klaarblijkelijk heeft dit topic ook bestaansrecht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |