Feli Tann.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
na dat valt me nog weer mee van je, dank je![]()
![]()
Hmmmmmmmmmm dan begint dat verstand zeker op mijn 41quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Verstand komt met de jaren, dus nog even geduld!![]()
MANU !!!! niet vloeken ....PVD is hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
kwas jullie al kwijt.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
je hebt het over jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Het wordt dus alleen maar ergerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Kweet niet (tanja-mode)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:34 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt het over jezelf neem ik aan?![]()
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
Coos is dit ook je favoriete topic geworden?quote:
gewoon op reply gedrukt na jouw mail dus mail adres moet goed zijn of hotmail moet weer klote gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -
vergeet je de mijne niet hihihiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ff de kaartjes uit vorig topic erbij zetten
Het word steeds gezelligerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Day het volgende:
HIEP PIEP PIEP PIEP PIEP HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
dat zijn allemaal smiliesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
vergeet je de mijne niet hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |