quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 19
Voorgaande delen
01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,15,16, 17, 18
Tanja fansite
http://www.bb-tanja.nl
Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier![]()
Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
TT en tekst met dank aan LS
kwee nie...foetsiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, waar heb je LS verstopt?
quote:Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
Daar kan je lang op wachten....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
waar blijven de "gevaarlijke" magetron-recepten?
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
waar blijven de "gevaarlijke" magetron-recepten?
![]()
tot zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef tann het volgende:
[..]
Kga trouwens ff, misschien kom ik dadelijk weer, ff Jos eten geven enzo![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef tann het volgende:
[..]
Kga trouwens ff, misschien kom ik dadelijk weer, ff Jos eten geven enzo![]()
Dat was eentje van de gizmocamera. Die was wat aan het in en uitzoemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
2 Rica, wat was dat voor fotoo??kwil de rest ook wel hoor...
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was eentje van de gizmocamera. Die was wat aan het in en uitzoemen.
[afbeelding]
Ik doe ze (morgen) wel even in een zip
of oneffenheid weghalenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker maken
[afbeelding]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf die shot !!! heb je ook PSP ??? ( paint shop pro ) kun je ze nog duidelijker maken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.
Deze vond ik ook wel geslaagd.
[afbeelding]
Die is ook gaaf !![]()
![]()
jeetje.....je zal me nooit horen zeggen dat ik mezelf mooi vind op fotoos....maar deze komt toch wel een beetje in de buurt....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prima.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
hallo is ie weer!! hoe is het met jullie![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
of oneffenheid weghalen
[afbeelding]
Jezelf nooit weggooien, doet een ander wel voor je zoals je wel op FOK hebt kunnen lezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
jeetje.....je zal me nooit horen zeggen dat ik mezelf mooi vind op fotoos....maar deze komt toch wel een beetje in de buurt....![]()
jeetje wat deed ik toen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik heb een ander programma. En ik had hem al een klein beetje bewerkt want het was erg donker toen. En kleiner gemaakt want ik heb ze nogal groot gecapt.
Deze vond ik ook wel geslaagd.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
hallo is ie weer!! hoe is het met jullie![]()
wacht maar tot je 40 bent, dan begint de ellendequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
ja die heb ik nogal veel..oneffenheden....kword redelijk mooi
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |