Nee...je ben een Annie. Hoe het ook zij..quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Annie?
Ik ben tante ilona hoor...![]()
Ja, En Bep.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, dus een Annie is een ander woord voor Miep of Anita neem ik aan?
Ook al ben zijn we geen homo, ik kan je wel zoenenquote:
Omdat ik zeg dat ze het is.... KLAAR En nu opzouten, zeikerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...![]()
Ik heb geen TV-West, bestaat dat echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, En Bep.
Heb je toevallig TV-West??
Daar is morgen "Bep het Medium" om 19.40.
Héérlijk!! Vorige week voor het eerst gezien.
Een "platte Leidse" die in contact met gene zijde staat,![]()
Of ben ik nu offtopic??![]()
en wat gaat dat kosten dan, zo'n consult??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik kan namelijk heel goed voorspellen waar de leukste feestjes zijn...
LekkerSimpel, je moet alles gewoon met een korreltje ZOUT nemen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ze het is.... KLAAR En nu opzouten, zeikerd
Dat vind ik toch ook wel weer overdrevenquote:
Een korreltje zout...quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
en wat gaat dat kosten dan, zo'n consult??![]()
Maar als vrouw van boven de 35 ook weer niet teveel zout want dat houdt vocht vast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
je moet alles gewoon met een korreltje ZOUT nemen...![]()
Sinds de entree van Suikeroompje ben ik al van slag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
En nu vat ik het dus echt niet, ben volledig de weg kwijt en wou dat ik vanavond minder gedronken had, beter dat we morgen doodgaan![]()
Zo laat nog? O, aan het oogsten zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds de entree van Suikeroompje ben ik al van slag.![]()
weltrusten nachtbrakers. Ik haal nog even een biertje bij de buurman (die is aan het werk)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
De kip is in de aanbieding bij de Appie.
Wel een beetje opletten hè. Tanja heeft gisteren kip gegeten, en wij volgen een dag later.quote:
* Manu82 gaat zo even een halal kippetje halenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hè. Tanja heeft gisteren kip gegeten, en wij volgen een dag later.
de bloemkool is trouwens wel duur overal.![]()
Wow lekker simpel, je hebt een primeur !!! hetzelfde gegeten als Tanja dat is wel een plaatsje in de Story waardquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb gistern ook kip gehad en toen wist ik niet dat Tanja het ook at.
hallooowtjes btw
Zo af en toe ben je best een heeeeeeel lief tijgertje Tannquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef tann het volgende:
Jeetje wat zijn jullie erg zeg, stront jalours als je het mij vraag, dat ze in de FHM staat en ook nog es een super mooi lichaam heeft!! okee, misschien zijn dr borsten wat groter gemaakt op de pic want die waren naar wat ik heb gezien een beetje kleiner, maar Did, als je dit ooit leest, helemaal toppie, mooie foto!! En nog ff over dat hoere gedoe, als er 1 geen hoer was in BB was dat Dido wel, hoelang heeft het geduurd voordat ze toe gaf aan de gevoelens voor Roel....en waarom heeft het zolang geduurt..? en waarom twijfelde ze steeds en brak het weer af? was dat niet omdat ze dacht dat Roel haar voor de gek hielt met Lies en Lin, en wie was nou de eerste in het huis die liep te geilen..... maar blijkbaar wilden veel mensen dat niet zien op de streams, en btw, ik was toch de hoer van BB? En idd was Dido ook 1 van de weinigen die niet meedeed aan dat sentimentele gedoe als er bijvoorbeeld iemand het huis verliet, ze zat er pas doorheen toen ze niet mocht roken! Ik moest dit ff kwijt want geloof me Dido is echt een tof persoon en verdient dit niet, en absoluut geen hoerig persoon, zo......kom maar op met die bak stront!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor APK
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was het makkelijke gedeelte. Zie maar eens aan een betaalbare bloemkool te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Tann, laat ons niet langer in spanning, wat staat er vanavond op het menu?
Heb de kip inmiddels binnen en zoals afgesproken Halal geslacht!
Bloemkool is niet dermate duur, een kleintje kan ik toch wel voor 1 pond krijgen volgens mij (en je moet er toch wat voor over hebben), de tuinkruidensaus wordt een ander probleem, maar ik weet een kruidenwinkeltje hier in de buurt waar ik toch langs loop dus dat komt ook goed......quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was het makkelijke gedeelte. Zie maar eens aan een betaalbare bloemkool te komen.
En vergeet de tuinkruidensaus niet.
Hier was de bloemkool tijdje geleden in de aanbieding. 50 cent per stuk Heb er gelijk 5 ingevroren, dus ik kan wel ff vooruitquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was het makkelijke gedeelte. Zie maar eens aan een betaalbare bloemkool te komen.
En vergeet de tuinkruidensaus niet.
Goedkoop hee!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier was de bloemkool tijdje geleden in de aanbieding. 50 cent per stuk Heb er gelijk 5 ingevroren, dus ik kan wel ff vooruit
Nee hoor, zijn maar 2 laden vol als je ze één maal licht hebt aangekookt en in porties hebt gedaan. Neemt dan niet zoveel ruimte in beslag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedkoop hee!!
Maarre... aardig vriezertje heb je dan. Zeker een bovenlader?![]()
Vanavond heb ik bloemkool met een gehaktbal. (2 gehaktballen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wow lekker simpel, je hebt een primeur !!! hetzelfde gegeten als Tanja dat is wel een plaatsje in de Story waard![]()
Dat wordt spannend, nu maar kijken of Tann je kooktips opvolgtquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond heb ik bloemkool met een gehaktbal. (2 gehaktballen)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
Als Tanja gewoon nadoet wat LS doet, dan is voor mij de glans er af.
Woehahahahaha twee ballen nog welquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond heb ik bloemkool met een gehaktbal. (2 gehaktballen)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedkoop hee!!
Maarre... aardig vriezertje heb je dan. Zeker een bovenlader?![]()
Tann en Viool en dan in de tussentijd ook nog even hier langskomen om met ons te pratenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:Suikeroom
Tanja kan best als Big Boss, als je ziet hoe vaak Theo weggaat, dan heeft zij ook meer dan tijd genoeg voor Jocelyn. Ernaast zit toch dat huisje? Perfecte plek voor haar. En dan Vlooi inruilen voor Bart. Dat zou pas leuk zijn. Alhoewel, dan heeft Tanja niemand om op te katten
Uiteraard, in het huisje ernaast moet natuurlijk wel een open internetverbinding zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en Viool en dan in de tussentijd ook nog even hier langskomen om met ons te praten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe ben je best een heeeeeeel lief tijgertje Tann
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Tann, laat ons niet langer in spanning, wat staat er vanavond op het menu?
Heb de kip inmiddels binnen en zoals afgesproken Halal geslacht!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:Suikeroom
Tanja kan best als Big Boss, als je ziet hoe vaak Theo weggaat, dan heeft zij ook meer dan tijd genoeg voor Jocelyn. Ernaast zit toch dat huisje? Perfecte plek voor haar. En dan Vlooi inruilen voor Bart. Dat zou pas leuk zijn. Alhoewel, dan heeft Tanja niemand om op te katten
Moest je stiekem toch nog boodschappen doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:Tann
Lees je de volgende keer eerst ff je mail als je op FOK! komt? hahahaha
Tuurlijk!! Maar kga alleen als er 1 persoon uitgaat en Bart er weer 1, maar als manager en niet weer als hotelierquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en Viool en dan in de tussentijd ook nog even hier langskomen om met ons te praten![]()
![]()
![]()
Staat op club van Roel en roel heeft het zelf gezegd toen ze zaten te lunchen in Hotel BBquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
[..]
SUIKEROOM, hoe weet je dat van Dido en Bridget??
![]()
Oeps, heet geen suikeroomquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat op club van Roel en roel heeft het zelf gezegd toen ze zaten te lunchen in Hotel BB
Maar dit heeft ze dus gezegdquote:
Nee, maar had haar dit gestuurd:quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest je stiekem toch nog boodschappen doen
zou een beetje gek zijn niet? 2 keer 8er elkaar bloemkoolquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:Tann
Lees je de volgende keer eerst ff je mail als je op FOK! komt? hahahaha
Was je erbij?? Verder alles ok, met jou dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
Roel had het erover ja in Hotel BB.. vaag verhaal welalles goed verder Tann?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar had haar dit gestuurd:
Ze hebben het in je topic weer over wat je gaat eten. Moet je voor de grap ff zeggen dat je bloemkool met een gehaktbal gaat eten
Je leest het wel als je er bent, wat ik er mee bedoel.
Groetjes Rob
![]()
![]()
Kgeloofde et eerst wel, maar nu ik dit lees denk ik niet dat dit Brid is, die heeft volgens mij meer klasse, Ruud zou dit ook echt niet zegge....Iedereen kan dat gehoord hebben wat Brid gezegd zou hebben...en ik denk echt niet dat zij de moeite neemt onze sites te bezoeken....Maar goed ik kan et mis hebben....quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maar dit heeft ze dus gezegd
----
nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent. met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!
Ja met mij gaat het prima hoor, en ik was er niet echt bij ik ving er wel wat van op, volgens mij had ie het tegen Channiequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef tann het volgende:
[..]
Was je erbij?? Verder alles ok, met jou dan?
ja, maar geloof je echt dat het Bridget is die zoiets in een gastenboek zet? Of zouden die 2 gewoon zat geweest zijn ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat je geen wav kunt opslaan hier, hadden jullie stukkie van het verhaal kunnen horen van Roel![]()
Zou het ook niet weten hoor maar volgens Roel hebben ze alles nagelopen en hebben ze bewijzen dat het bij haar pc wegkomt, vraag me niet hoequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef tann het volgende:
[..]
Kgeloofde et eerst wel, maar nu ik dit lees denk ik niet dat dit Brid is, die heeft volgens mij meer klasse, Ruud zou dit ook echt niet zegge....Iedereen kan dat gehoord hebben wat Brid gezegd zou hebben...en ik denk echt niet dat zij de moeite neemt onze sites te bezoeken....Maar goed ik kan et mis hebben....
Kbegin een vaag vermoeden te krijgen wie je bent...mail me ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het prima hoor, en ik was er niet echt bij ik ving er wel wat van op, volgens mij had ie het tegen Channie![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben deeltje 18 al aan het voorbereidenen die stuur ik wel naar Tanja, dan kan zij die openen. Ok?
Vind Bridget een leuke meid en nee ik zoek dat niet achter haar maar ik ken der niet dus kan ook niet oordelen tis Roel zijn woorden tegen het hare , ze knokken het maar uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar geloof je echt dat het Bridget is die zoiets in een gastenboek zet? Of zouden die 2 gewoon zat geweest zijn ofzo?
mbv een ITer, maar iedereen kan bijvoorbeeld een bridgetmaasland@msn.nl aanmaken...kgeloof et alleen als er endemol achter staatquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten hoor maar volgens Roel hebben ze alles nagelopen en hebben ze bewijzen dat het bij haar pc wegkomt, vraag me niet hoeniet mijn woorden maar die van Roel
quote:De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 18
Voorgaande delen
01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,15,16],15,16
Tanja fansite
http://www.bb-tanja.nl
Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann, had je de vorige pagina laatste post nog gezien. Die smiley (die eerste) bedoelde APK
ja idd, Manu of LS, willen jullie ajb openen heb jos voor me ligge, beetje onhandigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind Bridget een leuke meid en nee ik zoek dat niet achter haar maar ik ken der niet dus kan ook niet oordelen tis Roel zijn woorden tegen het hare , ze knokken het maar uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |