Wat is er gebeurd met die mooie OP?quote:
sorry van de hoofdletters, stond nog aan en ik had jos aan de...... en kon met 1 vinger niet zo makkelijk bij de capsquote:
No problemquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef tann het volgende:
[..]
sorry van de hoofdletters, stond nog aan en ik had jos aan de...... en kon met 1 vinger niet zo makkelijk bij de caps
Het is een gave hequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef APK het volgende:
He Tan, overal waar jij verschijnt ontstaat ruzie!![]()
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef APK het volgende:
He Tan, overal waar jij verschijnt ontstaat ruzie!![]()
Ik zit er nu hard aan te denken al mijn principes te breken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
OP MSN HAD JE NU DIE BABY GEKREGEN MET DIE OGEN, WACH FFIES
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef tann het volgende:
[..]
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....
Wat is er gebeurd met Peterquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met die mooie OP?![]()
helaas, ik kan die baby niet op deze site krijgen, jammer .....die was wel ff leuk geweest...quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit er nu hard aan te denken al mijn principes te breken...
En bedankt tann![]()
APK heeft onze Tan weggejaagd!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef tann het volgende:
[..]
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
Kan het niet even laten nog een soort van laatste Terug Vind Post hier te plaatsen voordat ik achter de lekkerste billen van NL ga aankruipen.
Sorry Tan..ik bedoel niet die van jou.![]()
![]()
Die schaamt zich dood over zijn woede-uitbarsting, want normaal heeft ie juist een pestpleurishekel aan grof taalgebruik.quote:
kweet soms niet wat ik aan je heb,maar tzal mn verdiende loon zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.
Hee APK, ben niet meer op de Max Euweplein geweest, wel op Leidsepleinquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.
Leuk voor alle fokkers die alle deeltjes teruglezen!quote:
of zou die gebant zijn ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Die schaamt zich dood over zijn woede-uitbarsting, want normaal heeft ie juist een pestpleurishekel aan grof taalgebruik.
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk voor alle fokkers die alle deeltjes teruglezen!![]()
Tan, doe eens lief en reageer niet meer.![]()
![]()
Jouw verdiende loon was de hoofdprijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:35 schreef tann het volgende:
[..]
kweet soms niet wat ik aan je heb,maar tzal mn verdiende loon zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |