Hoe kan dat??
quote:Wat doe je dan op ICQ?
Op woensdag 31 oktober 2001 22:44 schreef Merel het volgende:
Ik sta bij ICQ bijna altijd away of N/A
quote:euh.. dan ben ik er stiekem wel hoor, maar dat hoeven al die mensen op m'n lijst niet te weten
Op woensdag 31 oktober 2001 22:47 schreef Arcee het volgende:[..]
Wat doe je dan op ICQ?
quote:Misschien heeft dat iets te maken met die nieuwe versie die ze nu uitgebracht hebben?
Op woensdag 31 oktober 2001 23:03 schreef Merel het volgende:[..]
euh.. dan ben ik er stiekem wel hoor, maar dat hoeven al die mensen op m'n lijst niet te weten
quote:heb nog gewoon 2000b
Op woensdag 31 oktober 2001 23:05 schreef Quintony het volgende:[..]
Misschien heeft dat iets te maken met die nieuwe versie die ze nu uitgebracht hebben?
quote:Voor web-aware van icq zijn maar 3 mogelijkheden:
Ik sta bij ICQ bijna altijd away of N/A, maar de laatste dagen krijg ik van mensen te horen dat ik gewoon online ben, oftewel dat ze gewoon het normale groene bloemetje zien.Hoe kan dat??
En die bloemetjes van Fok! zijn dus van die web-aware dingen van icq.
Als het echt op de lijst van een aantal mensen is dan moet je eens online gaan en dan weer naar n/a of away ofzo, kijken of het dan beter gaat. Het kan zijn dat de server in de war is ofzo.
quote:Waarom zet je jezelf dan niet gewoon op 'invisible'
Op woensdag 31 oktober 2001 23:03 schreef Merel het volgende:
dan ben ik er stiekem wel hoor, maar dat hoeven al die mensen op m'n lijst niet te weten
quote:Het gaat dus gewoon om de icq lijsten zelf, niet om bijvoorbeeld die bloemetjes op fok. En het is nogal vervelend als je bij iemand anders thuis zit en opeens jezelf online ziet staan terwijl je er niet bent, kan je niks aan doen dan.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:15 schreef Light het volgende:[..]
Voor web-aware van icq zijn maar 3 mogelijkheden:
rood - user is offline (of invisible, maar da's hetzelfde)
groen - user is online (of n/a, away, dnd, occupied, etc)
grijs - user heeft web-aware uitstaanEn die bloemetjes van Fok! zijn dus van die web-aware dingen van icq.
Als het echt op de lijst van een aantal mensen is dan moet je eens online gaan en dan weer naar n/a of away ofzo, kijken of het dan beter gaat. Het kan zijn dat de server in de war is ofzo.
quote:Ja wat doet dat er nou toe? Het gaat erom dat ie m'n status verkeerd aangeeft, of dat nou invisible, away, N/A, DND of whatever is.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:16 schreef CraZaay het volgende:[..]
Waarom zet je jezelf dan niet gewoon op 'invisible'
Enne... weet je zeker dat er niet iemand anders acher je computer gaat zitten internetten ofzo?
quote:Je komt zelf met de door mij gequote opmerking, dus ga hier nu niet gepikeerd lopen wezen.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:26 schreef Merel het volgende:[..]
Ja wat doet dat er nou toe? Het gaat erom dat ie m'n status verkeerd aangeeft, of dat nou invisible, away, N/A, DND of whatever is.
quote:Ik zet em altijd handmatig op away, en er zit verder echt niemand met m'n icq te kloten hier thuis.. Echt vaag!! Nouja, is wel mee te leven ofzo hoor
Op woensdag 31 oktober 2001 23:26 schreef Light het volgende:
Hmm... zorg dat je zeker weet dat je N/A staat voordat je weggaat, en doe dat zelf. Dus niet wachten tot je vanzelf naar N/A gezet wordt omdat je je computer een half uur niet meer gebruikt hebt.Enne... weet je zeker dat er niet iemand anders acher je computer gaat zitten internetten ofzo?
quote:Ontkenningsfase Merel..
ik ben helemaal niet online!!
Maar uhm.. jouw usericon, is dat niet van JEM?
quote:Door mezelf op invisible te zetten is het probleem van online lijken als je eigenlijk op away staat toch niet opgelost. Ook als ik er echt niet ben heb ik er last van hoor
Op woensdag 31 oktober 2001 23:34 schreef CraZaay het volgende:[..]
Je komt zelf met de door mij gequote opmerking, dus ga hier nu niet gepikeerd lopen wezen.
Dit topic gaat niet over mijn voorkeuren voor online status bij ICQ ofzo, maar gewoon hoe ik dit probleempje op kan lossen.
quote:wie weet wat mijn user-icon voorstelt?
Op woensdag 31 oktober 2001 23:38 schreef aa het volgende:[..]
Ontkenningsfase Merel..
Maar uhm.. jouw usericon, is dat niet van JEM?
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 23:41 schreef Merel het volgende:[..]
wie weet wat mijn user-icon voorstelt?
quote:nope..
Op woensdag 31 oktober 2001 23:57 schreef MrPopocatepetl het volgende:
maareuh, je hebt niet iets met je icq gehad/gedaan/aan instellingen veranderd ofzo sinds je die meldingen van je friends krijgt?
nouja, zal wel gewoon aan icq liggen dan, niks aan te doen neem ik aan
quote:Ik zie er gewoon het nut niet van in, van die N/A-mode. Zet 'm dan uit, denk ik dan.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:03 schreef Merel het volgende:
euh.. dan ben ik er stiekem wel hoor, maar dat hoeven al die mensen op m'n lijst niet te weten
quote:icq is nog redelijk normaal als je het vergelijkt met iets als..... msn
Op donderdag 01 november 2001 00:00 schreef Merel het volgende:[..]
nope..
nouja, zal wel gewoon aan icq liggen dan, niks aan te doen neem ik aan
Iedereen doet dat N/A trucje - lijkt me stug dat iemand
daar uberhaupt nog "in trapt".
Who cares:)
Worden ze vervelend?
Zie aldaar! De almachtige IGNORE LIST! :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |