Joh, Tan is ook maar gewoon een mondige sterveling hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vind het knap hoe ze zich hier manifesteert
Ach, je moet maar zo denken: ze heeft behalve Lekkere Simpele users ook dankzij Fok! weer wat andere users leren kennen om mee te ouwe-nelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry Tann, zal je nooit weer naar rare sites sturen
Ga toch weg manquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Tan is ook maar gewoon een mondige sterveling hoor.
Ja sorry hoor, maar ik dacht dat het een gevecht werd tussen mij en Peter...quote:
Gewoon chillen mèèèn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik dacht dat het een gevecht werd tussen mij en Peter...
Maar iedereen begint zich ermee te bemoeien
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon chillen mèèèn.
Ik heb al een vriendin en ik ga niet vreemd.
She's all yours.
Veel plezier Tan.![]()
Join the funquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Shirley het volgende:
Ik geil gewoon op (semi) BN-ers. Vandaar dat ik hier ben.
Ik ook uiteraard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Shirley het volgende:
Ik geil gewoon op (semi) BN-ers. Vandaar dat ik hier ben.
Kan ik die kopen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard.
Tanja en ik geilen uiteraard ook via de WEBCAM op elkaar en sturen elkaar steeds maar de laatste naakfoto's door.![]()
Naakfoto's van golfert krijg je gratis van Bluezz.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Naakfoto's van golfert krijg je gratis van Bluezz.![]()
Ik had niet anders verwacht!quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard.
Tanja en ik geilen uiteraard ook via de WEBCAM op elkaar en sturen elkaar steeds maar de laatste naakfoto's door.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:06 schreef APK het volgende:
Naakfoto's van golfert krijg je gratis van Bluezz.![]()
Mijn proef abonnement was genoeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
Nee, ze heeft tegenwoordig haar tarieven omhoog gegooid.
Ze zijn niet meer gratis verkrijgbaar.
Ze werkt bij een pizzeria en John de Mol heeft haar dochter in beslag genomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet ze tegenwoordig? Heeft ze het kind nog?
Naast voor haar kind zorgen.... fokquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja joh? Gaaf man.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ze werkt bij een pizzeria en John de Mol heeft haar dochter in beslag genomen.![]()
![]()
Ze is nog meer aan het fokken? Nog meer wezens op aard zetten? Jeetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naast voor haar kind zorgen.... fok![]()
En jij?
Ik moest lachen !quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |