Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
Ik ben dat wantrouwerige gezeik meer dan beu.
*hapquote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
En ook hier maar even de foto'svoor de mensen die niets willen missen
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:46 schreef Bijna35 het volgende:
Ik begin opeens te denken dat jij het bent.... Na Scanman als BB-Sandra hebben we nu PC-Eend als Tann
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
Dan zou ik maar weer heel snel in de lurkstand gaan, voor je gespot wordt!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
plus dat ik als LekkerSimpel wakker werd met een ban. Waar ik de reden nog steeds niet van weet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:55 schreef svann het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.
En met een extra internetlijntje van de baas helemaal.
Het is wel lachen, hoe half Fok om gaat.
anja?? anke bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef golfer het volgende:
Tanja is echt Tanja,want zo dom kan je niet zijn om om deze tijd nog mailtjes te sturen aan Bluezz om deze tijd.![]()
Ze wordt steeds geloofwaardiger, ondanks dat ze in haar mail geen Tanja, maar Anja heet. :p
tann's geduld vind ik wel onwerelds moet ik zeggen!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?
Anke inderdaad.quote:
Ze denken nou dat ik het benquote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
[..]
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Ik bewonder je wel, al weet ik nog niet in welke kwaliteit.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Zit jij ook al in het komplot?quote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef MissHobje het volgende:
Pc eend als tann.... nee dat lijkt me niet hoordie heeft het al te druk met mij op icq
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?quote:
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerstquote:
Ah ok nou schrok ik ook alweer ff, maar slangetje klinkt goedquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerst
Ja tuurlijk ... had jij nog geen inlog gehad danquote:
ben al met bluezz op msnquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |