Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
Ik ben dat wantrouwerige gezeik meer dan beu.
*hapquote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
En ook hier maar even de foto'svoor de mensen die niets willen missen
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:46 schreef Bijna35 het volgende:
Ik begin opeens te denken dat jij het bent.... Na Scanman als BB-Sandra hebben we nu PC-Eend als Tann
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
Dan zou ik maar weer heel snel in de lurkstand gaan, voor je gespot wordt!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
plus dat ik als LekkerSimpel wakker werd met een ban. Waar ik de reden nog steeds niet van weet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:55 schreef svann het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.
En met een extra internetlijntje van de baas helemaal.
Het is wel lachen, hoe half Fok om gaat.
anja?? anke bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef golfer het volgende:
Tanja is echt Tanja,want zo dom kan je niet zijn om om deze tijd nog mailtjes te sturen aan Bluezz om deze tijd.![]()
Ze wordt steeds geloofwaardiger, ondanks dat ze in haar mail geen Tanja, maar Anja heet. :p
tann's geduld vind ik wel onwerelds moet ik zeggen!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?
Anke inderdaad.quote:
Ze denken nou dat ik het benquote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
[..]
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Ik bewonder je wel, al weet ik nog niet in welke kwaliteit.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Zit jij ook al in het komplot?quote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef MissHobje het volgende:
Pc eend als tann.... nee dat lijkt me niet hoordie heeft het al te druk met mij op icq
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?quote:
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerstquote:
Ah ok nou schrok ik ook alweer ff, maar slangetje klinkt goedquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerst
Ja tuurlijk ... had jij nog geen inlog gehad danquote:
ben al met bluezz op msnquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?
Ont(h)ansquote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef svann het volgende:
[..]
tann's geduld vind ik wel onwerelds moet ik zeggen!
Was een glapje.....quote:Op maandag 30 januari 2006 04:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja tuurlijk ... had jij nog geen inlog gehad dan
Wat denk je nou zelf![]()
Maar das ook moeilijk bewijzen, ze kent je stem waarschijnlijk wel van de streams, probleem opgelostquote:
Precies en wie je ook bent, slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
kap er wel zo mee, ga zo slapen, morgen weer een dag
Ik ga morgen gelijk op je fansite kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
Van kwijl slaan je stoppen door hehquote:Op maandag 30 januari 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk op je fansite kijken![]()
Te laatquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?
Weg zonder gedag te zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat
* Bluezz have left the building
Veel te laat inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
Te laat
Waarom heb ik toch steeds het idee, dat jij meerdere keren vertrekt en er toch weer bentquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat
Nou dit telt ookquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
Jij bent niet benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van kwijl slaan je stoppen door heh![]()
Ehm, een beetje, geef ik toe, maar meer om de hype ineensquote:Op maandag 30 januari 2006 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent niet benieuwd
Wat doe je hier?![]()
Wat doe ik hierquote:Op maandag 30 januari 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ehm, een beetje, geef ik toe, maar meer om de hype ineens![]()
Wat doe jij hier![]()
![]()
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgeslotenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weg zonder gedag te zeggen
Zo ken ik Tanja niet
Het is me watquote:Op maandag 30 januari 2006 04:26 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgesloten![]()
Ik wist hetquote:Op maandag 30 januari 2006 04:26 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgesloten![]()
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!quote:
Denk aan die foto tipquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!
Hahah het is om moedeloos van te worden inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!
Waarom moet je ons overtuigen danquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, dank je morwen, kga zo trustequote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom moet je ons overtuigen danPost gewoon gezellig mee
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 04:34 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, dank je morwen, kga zo truste![]()
Geen rare dingen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hey, sorry mijn beltegoed was op.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hij belde net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann ECHT Tanja is......quote:
Yepquote:Op maandag 30 januari 2006 04:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Hij blede net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann RCHT Tanja is......
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Hey, sorry mijn beltegoed was op.
Maar inderdaad, na een langdurig telefonisch gesprek met LS c.q. Mr.Objective meen ik met zekerheid te kunnen zeggen dat tann Tanja is
Ik heb hem NU aan de telefoon!quote:Op maandag 30 januari 2006 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigen
Doe hem de groetjes enzoquote:
Bij de volgende toon is het 5 uur...... 1 minuut en 20 secondenquote:
Hij heeft het gelezenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes enzo![]()
(waarom is het allemaal zooooooo verwarrend)
Een mens moet ook een keer slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 05:13 schreef PC eend het volgende:
Heeft peter6000 ook een ban? waarom is hij hier eigenlijk zo weinig, terwijl zijn 'heldin' hier post
Volgens mij was tann de hele dag hierquote:
ben je er ook weerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg![]()
Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
weer een kloon van LSquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Danielle diegene die de site van Tanja maakt , en ik kan jullie echt zeggen dat Tann echt Tanja is..
Ik denk dat je altijd wel mensen heb die twijfels houden , maar ze is het echt.
ps ik heb ooit meegelezen hier , maar was er maar gauw mee gestopt hahahahah
Moest wel lachen om sommige uitspraken over wat mensen dachten wat voor iemand ik was die een site over Tanja maakt.
Heb zelfs nog telefoon gehad van iemand van jullie..
Maar ik ben echt geen mongool zoals iemand mij noemde of een gehandicapt iemand hoor hahah
In het echt ben ik heeeeeeeel erg aardig ;-)
Ik had ook nooit een hekel aan haar gehad hoorquote:
Dat risico neem ik graag, want het is zwaar kut als je geen weerwoord kan hebben als je naam wordt genoemd.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit een hekel aan haar gehad hoor
Mocht ze het echt zijn dan vind ik het leuk dat ze hier is
Enne...pas een beetje op he, straks word je ban nog verlengd![]()
![]()
Hoe dom kan jij zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg![]()
Ja kun je nagaan, jij had niet verwacht dat mensen zo kunnen zijn hequote:Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Niet iedereen is zoquote:Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Ze is het echt kijk maar op haar fansite, dat word altijd strak gemodereerdquote:Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
Nee hoor ik ben geen kloon van LS , ik weet niet eens wie ls is , maar zo te lezen in het bericht van Tanjafan is hij LS..quote:
Dank je wel voor het compliment ;-) hahahah ik doe in iedergeval mijn best met de sitequote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef PC eend het volgende:
Ze is het echt kijk maar op haar fansite, dat word altijd strak gemodereerd
Jij filtert alle negatieve berichten eruit geloof ik, maar zo te zien hoeft het niet, want ze kan er goed tegen en mee omgaanquote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment ;-) hahahah ik doe in iedergeval mijn best met de site
Er zijn heel veel mensen die het voor je opgenomen hebben, als je het even terugleest allemaal zie je dat ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef TanjaFan het volgende:
Nee Regenworm, maar ik wel
Danielle is de maker van www.bb-tanja.nl en is toevallig ook nog een stadsgenootje van mij. Ik heb haar idd een keer gebeld.
Ik ben nog in afwachting of mijn ban er af kan, want ik heb wel iets grofs gezegd, maar vind het niet een weekban waard, want dan kan je iedereen die Tanja zo aanvalt wel een ban geven.
Ik vind het wel tof van je trouwens dat je het voor me op hebt genomen. Mijn vriendin belde me en ze had gelezen dat jij best wel OK bent. Dus dank daarvoor.
Ik vind het alleen jammer dat de helft (zelfs mods) niet geloven dat het Tanja is. En ik lees met plezier hoe ze is. Ze geeft overal netjes antwoord op, ook op vragen die haar de grond in willen boren. Leuke is ook dat ik mij er drukker om maak dan Tanja zelf. Die boeit het niet zo, dat er mensen zijn die niet geloven dat zij het is.
En het boeit me verder ook niet zoveel wat een ander denkt. Ik weet dat tann Tanja is en het is gewoon een schat van een meid. Maar ik ben dan ook één van de enigen, die dat vanaf het begin al heb gezegd.
Er zijn idd een hoop hypcriete figuren hier, die haar eerst de grond in trapten en nu ineens lief tegen haar doen. Waarvan de helft het oprecht meent, want ze durft hier wel te komen. En daar dwingt ze toch respect mee af.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrepen hebt...quote:Op maandag 30 januari 2006 08:05 schreef berney het volgende:
Goh,wat zijn jullie ineens allemaal pro tanja zeg,. Over hypocriet gesproken eerst haar afzijken en nu lopen slijmen met haar.
En je bent als moeder wel snachts vaak op pas op je gezondheid meisje.![]()
Zit wat in, voor de verwensingen hadden we deze site alquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik filter niet alle negatieve berichten hoor , maar als er berichten inkomen met verwensingen enzo , dat vind ik niet echt nodig ;-)
Kijk je hoeft geen favoriet te zijn en dat mag je ook best zeggen natuurlijk , maar wel op een normale manier vind ik dan zonder alle ernstige ziektes erbij te betrekken
Maar goed Tanja heeft inderdaad humor ahahaha en kan ook goed met kritiek omgaan
Bij deze wil ik je dan ook officiëel welkom heten op FOK!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik filter niet alle negatieve berichten hoor , maar als er berichten inkomen met verwensingen enzo , dat vind ik niet echt nodig ;-)
Kijk je hoeft geen favoriet te zijn en dat mag je ook best zeggen natuurlijk , maar wel op een normale manier vind ik dan zonder alle ernstige ziektes erbij te betrekken
Maar goed Tanja heeft inderdaad humor ahahaha en kan ook goed met kritiek omgaan
"Sukkel...."quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
FOK kan loeihard zijn, soms gaat het er pittig aan toequote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
Dank je wel voor het welkom hoor ;-) ik las altijd wel al mee hoor hier op het forum , maar euhh durfde eigenlijk eerlijk gezegd nooit mee te schrijven hhahahah
Ik merkte bij het lezen heel vaak dat de mensen die positief over Tanja waren best wel veel mensen over zich heen kreeg dus ik dacht ik lees wel alleen mee haha
Groetjes Danielle
Oja jij woonde ook in Zutphen heh hahahahquote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef TanjaFan het volgende:
Danielle? Kom je een keer een bakkie doen?![]()
(oops ik mag niets meer zeggen voor een week....)
Ik weet niet of je die kritiek hier wel eens gelezen hebt, kan niet anders, daar kon je niet overheen kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"
Goed met kritiek?![]()
FOK is anders dan andere fora, het heeft iets wat geen enkele andere discussie-site heeft, kan het niet echt beschrijven maar daar kom je gaandeweg wel achterquote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef DanielleNaomi het volgende:
Je heb helemaal gelijk Bong4002, is vaak zo natuurlijk dat mensen op forums hard zijn , maar in werkelijkheid niet echt zo zijn ,
ach en af en toe moet het toch ook kunnen om je gal te spuwen hahahaha
en voor en tegenstanders heb je altijd , zou wat zijn als we allemaal dezelfde mensen wel en niet leuk zouden vinden
Maar goed , ik ben gewoon een BB fan , en ook naar Hbb kijk ik veel dus ik zal wel wat vaker van me laten horen ;-)
Misschien heb ik nog wel screencaps voor je site. Tanja vond ze wel leuk, die ik haar heb laten zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Oja jij woonde ook in Zutphen heh hahahah
nou wie weet misschien kom ik wel een keer een bakkie doen hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |