Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
Ik ben dat wantrouwerige gezeik meer dan beu.
*hapquote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
En ook hier maar even de foto'svoor de mensen die niets willen missen
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:46 schreef Bijna35 het volgende:
Ik begin opeens te denken dat jij het bent.... Na Scanman als BB-Sandra hebben we nu PC-Eend als Tann
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:53 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat zou tann dan moeten schrijven. Dat jij het schrijft maakt het weer verdacht, snappie.
Dan zou ik maar weer heel snel in de lurkstand gaan, voor je gespot wordt!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:51 schreef MrObjective het volgende:
plus dat ik als LekkerSimpel wakker werd met een ban. Waar ik de reden nog steeds niet van weet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:55 schreef svann het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Met een laptop en een pc kom je een heel eind.
En met een extra internetlijntje van de baas helemaal.
Het is wel lachen, hoe half Fok om gaat.
anja?? anke bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef golfer het volgende:
Tanja is echt Tanja,want zo dom kan je niet zijn om om deze tijd nog mailtjes te sturen aan Bluezz om deze tijd.![]()
Ze wordt steeds geloofwaardiger, ondanks dat ze in haar mail geen Tanja, maar Anja heet. :p
tann's geduld vind ik wel onwerelds moet ik zeggen!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
Hij maakt zich een stuk drukker dan Tann, ook al is dat een kloon van hem, en met Tann zou hij zichzelf wel kunnen inhouden opeens?
Anke inderdaad.quote:
Ze denken nou dat ik het benquote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
[..]
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Ik bewonder je wel, al weet ik nog niet in welke kwaliteit.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
tgaat ff duren maar het komt wel dat jullie me geloven
![]()
Zit jij ook al in het komplot?quote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef MissHobje het volgende:
Pc eend als tann.... nee dat lijkt me niet hoordie heeft het al te druk met mij op icq
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?quote:
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerstquote:
Ah ok nou schrok ik ook alweer ff, maar slangetje klinkt goedquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
is mn zusje, ze is gaan samen wonen maar zat aan een jaarcontract vast dus ze heeft em naar mij gedaan, omdat ik geen internet had eerst
Ja tuurlijk ... had jij nog geen inlog gehad danquote:
ben al met bluezz op msnquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?
Ont(h)ansquote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef svann het volgende:
[..]
tann's geduld vind ik wel onwerelds moet ik zeggen!
Was een glapje.....quote:Op maandag 30 januari 2006 04:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja tuurlijk ... had jij nog geen inlog gehad dan
Wat denk je nou zelf![]()
Maar das ook moeilijk bewijzen, ze kent je stem waarschijnlijk wel van de streams, probleem opgelostquote:
Precies en wie je ook bent, slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
kap er wel zo mee, ga zo slapen, morgen weer een dag
Ik ga morgen gelijk op je fansite kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
Van kwijl slaan je stoppen door hehquote:Op maandag 30 januari 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk op je fansite kijken![]()
Te laatquote:Op maandag 30 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
We kunnen er vanavond nog uitkomen, als ze lekkersimpel belt kan ze bleuzz misschien ook ff bellen?
Weg zonder gedag te zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat
* Bluezz have left the building
Veel te laat inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
Te laat
Waarom heb ik toch steeds het idee, dat jij meerdere keren vertrekt en er toch weer bentquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat
Nou dit telt ookquote:Op maandag 30 januari 2006 04:14 schreef tann het volgende:
[..]
Jij bent niet benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van kwijl slaan je stoppen door heh![]()
Ehm, een beetje, geef ik toe, maar meer om de hype ineensquote:Op maandag 30 januari 2006 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent niet benieuwd
Wat doe je hier?![]()
Wat doe ik hierquote:Op maandag 30 januari 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ehm, een beetje, geef ik toe, maar meer om de hype ineens![]()
Wat doe jij hier![]()
![]()
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgeslotenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weg zonder gedag te zeggen
Zo ken ik Tanja niet
Het is me watquote:Op maandag 30 januari 2006 04:26 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgesloten![]()
Ik wist hetquote:Op maandag 30 januari 2006 04:26 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben er nog per ongeluk verkeerde afgesloten![]()
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!quote:
Denk aan die foto tipquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!
Hahah het is om moedeloos van te worden inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
maar ik ga nu wel, truste iedereen, morgen weer een dag, hoop dat ik jullie dan wel kan overtuigen, weet het anders echt niet meer!!
Waarom moet je ons overtuigen danquote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, dank je morwen, kga zo trustequote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom moet je ons overtuigen danPost gewoon gezellig mee
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 04:34 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, dank je morwen, kga zo truste![]()
Geen rare dingen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hey, sorry mijn beltegoed was op.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hij belde net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann ECHT Tanja is......quote:
Yepquote:Op maandag 30 januari 2006 04:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Hij blede net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann RCHT Tanja is......
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Hey, sorry mijn beltegoed was op.
Maar inderdaad, na een langdurig telefonisch gesprek met LS c.q. Mr.Objective meen ik met zekerheid te kunnen zeggen dat tann Tanja is
Ik heb hem NU aan de telefoon!quote:Op maandag 30 januari 2006 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigen
Doe hem de groetjes enzoquote:
Bij de volgende toon is het 5 uur...... 1 minuut en 20 secondenquote:
Hij heeft het gelezenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes enzo![]()
(waarom is het allemaal zooooooo verwarrend)
Een mens moet ook een keer slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 05:13 schreef PC eend het volgende:
Heeft peter6000 ook een ban? waarom is hij hier eigenlijk zo weinig, terwijl zijn 'heldin' hier post
Volgens mij was tann de hele dag hierquote:
ben je er ook weerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg![]()
Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
weer een kloon van LSquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Danielle diegene die de site van Tanja maakt , en ik kan jullie echt zeggen dat Tann echt Tanja is..
Ik denk dat je altijd wel mensen heb die twijfels houden , maar ze is het echt.
ps ik heb ooit meegelezen hier , maar was er maar gauw mee gestopt hahahahah
Moest wel lachen om sommige uitspraken over wat mensen dachten wat voor iemand ik was die een site over Tanja maakt.
Heb zelfs nog telefoon gehad van iemand van jullie..
Maar ik ben echt geen mongool zoals iemand mij noemde of een gehandicapt iemand hoor hahah
In het echt ben ik heeeeeeeel erg aardig ;-)
Ik had ook nooit een hekel aan haar gehad hoorquote:
Dat risico neem ik graag, want het is zwaar kut als je geen weerwoord kan hebben als je naam wordt genoemd.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit een hekel aan haar gehad hoor
Mocht ze het echt zijn dan vind ik het leuk dat ze hier is
Enne...pas een beetje op he, straks word je ban nog verlengd![]()
![]()
Hoe dom kan jij zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Ja kun je nagaan, jij had niet verwacht dat mensen zo kunnen zijn hequote:Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Niet iedereen is zoquote:Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Ze is het echt kijk maar op haar fansite, dat word altijd strak gemodereerdquote:Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
Nee hoor ik ben geen kloon van LS , ik weet niet eens wie ls is , maar zo te lezen in het bericht van Tanjafan is hij LS..quote:
Dank je wel voor het compliment ;-) hahahah ik doe in iedergeval mijn best met de sitequote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef PC eend het volgende:
Ze is het echt kijk maar op haar fansite, dat word altijd strak gemodereerd
Jij filtert alle negatieve berichten eruit geloof ik, maar zo te zien hoeft het niet, want ze kan er goed tegen en mee omgaanquote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment ;-) hahahah ik doe in iedergeval mijn best met de site
Er zijn heel veel mensen die het voor je opgenomen hebben, als je het even terugleest allemaal zie je dat ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef TanjaFan het volgende:
Nee Regenworm, maar ik wel
Danielle is de maker van www.bb-tanja.nl en is toevallig ook nog een stadsgenootje van mij. Ik heb haar idd een keer gebeld.
Ik ben nog in afwachting of mijn ban er af kan, want ik heb wel iets grofs gezegd, maar vind het niet een weekban waard, want dan kan je iedereen die Tanja zo aanvalt wel een ban geven.
Ik vind het wel tof van je trouwens dat je het voor me op hebt genomen. Mijn vriendin belde me en ze had gelezen dat jij best wel OK bent. Dus dank daarvoor.
Ik vind het alleen jammer dat de helft (zelfs mods) niet geloven dat het Tanja is. En ik lees met plezier hoe ze is. Ze geeft overal netjes antwoord op, ook op vragen die haar de grond in willen boren. Leuke is ook dat ik mij er drukker om maak dan Tanja zelf. Die boeit het niet zo, dat er mensen zijn die niet geloven dat zij het is.
En het boeit me verder ook niet zoveel wat een ander denkt. Ik weet dat tann Tanja is en het is gewoon een schat van een meid. Maar ik ben dan ook één van de enigen, die dat vanaf het begin al heb gezegd.
Er zijn idd een hoop hypcriete figuren hier, die haar eerst de grond in trapten en nu ineens lief tegen haar doen. Waarvan de helft het oprecht meent, want ze durft hier wel te komen. En daar dwingt ze toch respect mee af.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrepen hebt...quote:Op maandag 30 januari 2006 08:05 schreef berney het volgende:
Goh,wat zijn jullie ineens allemaal pro tanja zeg,. Over hypocriet gesproken eerst haar afzijken en nu lopen slijmen met haar.
En je bent als moeder wel snachts vaak op pas op je gezondheid meisje.![]()
Zit wat in, voor de verwensingen hadden we deze site alquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik filter niet alle negatieve berichten hoor , maar als er berichten inkomen met verwensingen enzo , dat vind ik niet echt nodig ;-)
Kijk je hoeft geen favoriet te zijn en dat mag je ook best zeggen natuurlijk , maar wel op een normale manier vind ik dan zonder alle ernstige ziektes erbij te betrekken
Maar goed Tanja heeft inderdaad humor ahahaha en kan ook goed met kritiek omgaan
Bij deze wil ik je dan ook officiëel welkom heten op FOK!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik filter niet alle negatieve berichten hoor , maar als er berichten inkomen met verwensingen enzo , dat vind ik niet echt nodig ;-)
Kijk je hoeft geen favoriet te zijn en dat mag je ook best zeggen natuurlijk , maar wel op een normale manier vind ik dan zonder alle ernstige ziektes erbij te betrekken
Maar goed Tanja heeft inderdaad humor ahahaha en kan ook goed met kritiek omgaan
"Sukkel...."quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef DanielleNaomi het volgende:
FOK kan loeihard zijn, soms gaat het er pittig aan toequote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
Dank je wel voor het welkom hoor ;-) ik las altijd wel al mee hoor hier op het forum , maar euhh durfde eigenlijk eerlijk gezegd nooit mee te schrijven hhahahah
Ik merkte bij het lezen heel vaak dat de mensen die positief over Tanja waren best wel veel mensen over zich heen kreeg dus ik dacht ik lees wel alleen mee haha
Groetjes Danielle
Oja jij woonde ook in Zutphen heh hahahahquote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef TanjaFan het volgende:
Danielle? Kom je een keer een bakkie doen?![]()
(oops ik mag niets meer zeggen voor een week....)
Ik weet niet of je die kritiek hier wel eens gelezen hebt, kan niet anders, daar kon je niet overheen kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"
Goed met kritiek?![]()
FOK is anders dan andere fora, het heeft iets wat geen enkele andere discussie-site heeft, kan het niet echt beschrijven maar daar kom je gaandeweg wel achterquote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef DanielleNaomi het volgende:
Je heb helemaal gelijk Bong4002, is vaak zo natuurlijk dat mensen op forums hard zijn , maar in werkelijkheid niet echt zo zijn ,
ach en af en toe moet het toch ook kunnen om je gal te spuwen hahahaha
en voor en tegenstanders heb je altijd , zou wat zijn als we allemaal dezelfde mensen wel en niet leuk zouden vinden
Maar goed , ik ben gewoon een BB fan , en ook naar Hbb kijk ik veel dus ik zal wel wat vaker van me laten horen ;-)
Misschien heb ik nog wel screencaps voor je site. Tanja vond ze wel leuk, die ik haar heb laten zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Oja jij woonde ook in Zutphen heh hahahah
nou wie weet misschien kom ik wel een keer een bakkie doen hahahaha
Ik neem aan dat Danielle ook Tanja wel belt en andersom. En op MSN heeft. Tanja heeft gewoon heel veel gevoel voor humor.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die kritiek hier wel eens gelezen hebt, kan niet anders, daar kon je niet overheen kijken
En dat uigerekend zij hier durft te komen en met alle geduld vele vragen beantwoord, dat noem ik nou nog eens goed omgaan met kritiek ja![]()
Ze moest om de fake pics ook erg lachen, terwijl die meestal toch ook niet positief voor haar zijn![]()
Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef PC eend het volgende:
En dat uigerekend zij hier durft te komen en met alle geduld vele vragen beantwoord, dat noem ik nou nog eens goed omgaan met kritiek ja![]()
Ik doe daar nooit moeilijk over heb mijn foonnummer hier zelfs gezetquote:Op maandag 30 januari 2006 17:32 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff stom vraagje
Kan je hier iemand ook prive berichten sturen?
@TanjaFan
Ja ik heb ook Tanja op mijn msn
als je wil mag je mij ook wel toevoegen hoor , maar ik ga niet zo openbaar mijn msn hier neerzetten hahaaaahah
Nee, wel kan je een "fotoboek" aanmaken zodat mensen je ook een soort van berichten kunnen sturen, en andersom kan dat ookquote:Op maandag 30 januari 2006 17:32 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff stom vraagje
Kan je hier iemand ook prive berichten sturen?
Ik doe het liever persoonlijk, zoals deze foto waar ik zat te wachten op Josje....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, wel kan je een "fotoboek" aanmaken zodat mensen je ook een soort van berichten kunnen sturen, en andersom kan dat ook(let maar eens op het fototoestel icoontje naast iemands bericht)
Maar prive (dus niet zichtbaar voor anderen) is helaas niet mogelijk
Ik zou idd maar uitkijken, doorposten met kloon kost je weer een week geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef TanjaFan het volgende:
Danielle? Kom je een keer een bakkie doen?![]()
(oops ik mag niets meer zeggen voor een week....)
Ik had hem vanmiddag al gewaarschuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou idd maar uitkijken, doorposten met kloon kost je weer een week geloof ik![]()
Foto komt me bekend voor, heb je gezicht weleens eerder gezien hierquote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik doe het liever persoonlijk, zoals deze foto waar ik zat te wachten op Josje....
Dat op de streams geluiden te horen waren en geen beelden...
[afbeelding]
Foto is niet leuk, want ik was hondsmoe, voordat er EINDELIJK beelden waren... Maar een die hard BB'streamer gaat gewoon door.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Foto komt me bekend voor, heb je gezicht weleens eerder gezien hier![]()
Wel leuke foto btw
Raar hoor dat jullie zoveel moeite moeten doen om bewijs te leveren dat tanja echt is.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Danielle diegene die de site van Tanja maakt , en ik kan jullie echt zeggen dat Tann echt Tanja is..
Moest wel lachen om sommige uitspraken over wat mensen dachten wat voor iemand ik was die een site over Tanja maakt.
Maar ik ben echt geen mongool zoals iemand mij noemde of een gehandicapt iemand hoor hahah
Ik neem dat risico. En bedankt voor je lieve antwoorden. Morgenavond ben je overtuigdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou idd maar uitkijken, doorposten met kloon kost je weer een week geloof ik![]()
Ze blijft rustig en haar ego slaat niet op hol, als je vind van wel....voorbeelden graagquote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.
Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
Hoi, bedankt voor je antwoorden, bij mij is het nu al 98%....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
O maar ik durf gerust een foto van mij te plaatsen hier hoor ;-)
moedersmooiste ben ik niet dus er valt ook weinig af te kijken van de foto hahaha
[afbeelding]
Nou dan weten jullie gelijk met wie jullie te maken hebben ;-)
Aangenaam
Die heb je ook op je MSNquote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
O maar ik durf gerust een foto van mij te plaatsen hier hoor ;-)
moedersmooiste ben ik niet dus er valt ook weinig af te kijken van de foto hahaha
[afbeelding]
Nou dan weten jullie gelijk met wie jullie te maken hebben ;-)
Aangenaam
Ik ken jou....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik doe het liever persoonlijk, zoals deze foto waar ik zat te wachten op Josje....
Dat op de streams geluiden te horen waren en geen beelden...
[afbeelding]
Bij mij al 100quote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi, bedankt voor je antwoorden, bij mij is het nu al 98%....
Ik krijg soms het idee dat ik hier alleen tegen al jou klonen zit te lullen, wie heb je nog meerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Doe ff niet zo LekkerSimpel. Want daar heb ik patent op ....
Je vergeet er eentjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef TanjaFan het volgende:
LekkerSimpel, MrObjective en TanjaFan, heb ik.
Nee ik bedoel die andere, waarmee je nog niet gezegd heb dat je LS bentquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef TanjaFan het volgende:
LekkerSimpel, MrObjective en TanjaFan, heb ik.
Pssssssssssssst Danielle... tsjek even sitequote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo eten is op begint nu al verslavend te worden dit forum hahahahaha
Maar TanjaFan inderdaad Action is om de hoek hahaha ik neem het wel mee voor je hoor wat je nodig heb ;-)
Maar is inderdaad toevallig ja , nou word het dan maar eens tijd dat er iemand uit Zutphen het BBhuis ingaat hahah (ikke niet)
Nou ben er straks weer
doei doeiiiiiiiii
Net als Tannquote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Anitra het volgende:
Voor je het weet zit je hele avonden en nachten hier DanielleNaomi
Vraag Tanja maar. Ik was er bijna inquote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo eten is op begint nu al verslavend te worden dit forum hahahahaha
Maar TanjaFan inderdaad Action is om de hoek hahaha ik neem het wel mee voor je hoor wat je nodig heb ;-)
Maar is inderdaad toevallig ja , nou word het dan maar eens tijd dat er iemand uit Zutphen het BBhuis ingaat hahah (ikke niet)
Nou ben er straks weer
doei doeiiiiiiiii
Ik geloofde al die verhalen van jou ook nooit zo erg, maar nu misschien wel wat meerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Vraag Tanja maar. Ik was er bijna in
Ik blijf vanavond eens zitten, dan mis ik eens een keer niet alles want ik wil Tann ook ontmoeten.quote:
Wedden dat als iedereen doorheeft dat ze echt is dat ze dan gauw allemaal komenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond eens zitten, dan mis ik eens een keer niet alles want ik wil Tann ook ontmoeten.
Hey ik was 1 van de weinige die haar begreep, dus ik mag toch best met haar babbelen dan toch?
TOP!! en ja het klopt als een huis kan ik bevestigenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
Misshobje ik heb je berichtje gelezen ;-)
Naam MissHobje_van_Fok
E-mail MissHobje@gmail.com
Testje goed overgekomen;-)
Maar dan zijn ze niet allemaal zo eerlijk als Anitraquote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat als iedereen doorheeft dat ze echt is dat ze dan gauw allemaal komen![]()
Geloof jij het nu ook al?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
TOP!! en ja het klopt als een huis kan ik bevestigen![]()
Cool .. dat is mooi ...
(sorry van alle testjes hoor)
Als het goed is gaat Menno morgen inloggen. Dan kan de FA bevestigen dat het geen fake is.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat als iedereen doorheeft dat ze echt is dat ze dan gauw allemaal komen![]()
Dat is alsnog een goeie natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
@rooie3 Ze is het echt hoor , ik kan het ipadres van Tanja wel geven zodat de moderators het kunnen checken hahaha
FA?, dat kan Menno al BBMenno toch zelf?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Als het goed is gaat Menno morgen inloggen. Dan kan de FA bevestigen dat het geen fake is.
ik heb ook niet getwijfeld hoor,vind het alleen stom dat iemand niet gauw geloofd word en dan meteen maar schelden.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
@rooie3 Ze is het echt hoor , ik kan het ipadres van Tanja wel geven zodat de moderators het kunnen checken hahaha
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze niet allemaal zo eerlijk als Anitra
ff teruglezen, want Menno is morgen op vietse bij Tanja, en Bluezz heeft haar ook gevraagd net als ik, op MSN, of hij dan ff wil inloggen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
FA?, dat kan Menno al BBMenno toch zelf?
Dat was al gechecked toch?
Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze niet allemaal zo eerlijk als Anitra
hey, jij was eten toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
En hoe kan ik dat aan bluez geven dan?? hahah ben nog niet zo thuis hier op het forum en ik heb begrepen dat je geen priveberichten kan doen , en ik ga niet zomaar een ipadres op het forum zetten?
Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief wasquote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Gaan we meteen katten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief was
Jij begreep het tenminstequote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.
En dan kan ik daar ook niet van houden, maar het is een openbaar forum en er is niets zo veranderlijk als een fok!user
Ik wist niet of het doorgingquote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
ff teruglezen, want Menno is morgen op vietse bij Tanja, en Bluezz heeft haar ook gevraagd net als ik, op MSN, of hij dan ff wil inloggen.....
Ik dacht dat je mij en Anitra aanvielquote:Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaan we meteen katten.
Goed lezen hoor was bedoeld voor al die negatievelingen.
Is er iemand die niet aan Tanja twijfelde kat jij ze nog af.![]()
Geeft niet we zijn weer vriendjesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij en Anitra aanviel
Sorry![]()
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Anitra het volgende:
Ik dacht het eerst ook, tot ik het 6x doorlas
Heb ik ook regelmatig last van hoor, dat niet handig zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.
Maar dacht dat Pc eend wel wist dat ik Tanja meteen geloofde.
TanjaFan het was een opeenstapeling van kleine incidenten.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef TanjaFan het volgende:
Nee Regenworm, maar ik wel
Danielle is de maker van www.bb-tanja.nl en is toevallig ook nog een stadsgenootje van mij. Ik heb haar idd een keer gebeld.
Ik ben nog in afwachting of mijn ban er af kan, want ik heb wel iets grofs gezegd, maar vind het niet een weekban waard, want dan kan je iedereen die Tanja zo aanvalt wel een ban geven.
Ik vind het wel tof van je trouwens dat je het voor me op hebt genomen. Mijn vriendin belde me en ze had gelezen dat jij best wel OK bent. Dus dank daarvoor.
Ik vind het alleen jammer dat de helft (zelfs mods) niet geloven dat het Tanja is. En ik lees met plezier hoe ze is. Ze geeft overal netjes antwoord op, ook op vragen die haar de grond in willen boren. Leuke is ook dat ik mij er drukker om maak dan Tanja zelf. Die boeit het niet zo, dat er mensen zijn die niet geloven dat zij het is.
En het boeit me verder ook niet zoveel wat een ander denkt. Ik weet dat tann Tanja is en het is gewoon een schat van een meid. Maar ik ben dan ook één van de enigen, die dat vanaf het begin al heb gezegd.
Er zijn idd een hoop hypcriete figuren hier, die haar eerst de grond in trapten en nu ineens lief tegen haar doen. Waarvan de helft het oprecht meent, want ze durft hier wel te komen. En daar dwingt ze toch respect mee af.
Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.
Maar dacht dat Pc eend wel wist dat ik Tanja meteen geloofde.
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dusquote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Anitra het volgende:
bleuzz@fok.nl wil wel werken bij modjes die een blauw kleurtje hebben DanielleNaomi
Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de scquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)
Ze heeft al belangrijke info gekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dus
bluezz@fok.nl
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie nietquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de sc![]()
Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofdquote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
maak een poll zou ik zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naiefquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofd![]()
Ik ben ook naif hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naief
Ik zelf wil t ook nog gewoon afwachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Snaptnix het volgende:
Is nu nog die hele discussie aan de gang, of het wel of niet Tanja is. Ik wacht gewoon even af tot Menno het bevestigd tot die tijd blijf ik toch twijfelhouden. Maar lekker belangrijk allemaal, als het niet Tanja zou zijn is het in ieder geval een geniale grap
Snap het even niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zitquote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap het even niet.
Wie schrijft dat over complot dan.
Nou laat die mensen lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zit![]()
Naat kan me voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Falco het volgende:
Wat gaaf dat Tanja reageert op FOK!!
En ik vind ook dat ze alle reacties heel sportief opneemt. Oke, ik mocht Tanja niet zo, maar toch hulde hiervoor. Een Nathalie of Dido zie ik bijvoorbeeld zich nooit registreren op Fok!
Oeps sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dus
bluezz@fok.nl
Leuk stuk DanielleNaomi!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb net op de site van Tanja www.bb-tanja.nl een nieuwsverslag van Tanja geplaatst en foto's van Joscelyn
Bluezz en ik hadden het ook al gevraagd. Laten we aannemen dat ze er op reagerenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet of het doorging
Ik had ook al een tann gevraagd of ze aan Menno wou vragen om op fok een bevestigend berichtje wou plaatsen dat tann ook echt Tanja is, en omdat Menno al gechecked is zou dat vrij waterdicht zijn
Ze heeft hem gemailed en gevraagd zei ze...
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.htmlquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is![]()
![]()
![]()
quote:Hallo iedereen,
Hier eindelijk maar toch weer ff een verslagje van mij. Na lang geworstel met mn pc werkt het weer, en heb ik ff de tijd genomen om alle berichtjes in dit gastenboek en die van Jos haar site, andere BB sites en uiteraard de welbekende FOK site te bestuderen. Nog maals bedankt voor alle lieve berichtjes, echt hardverwarmend! Jullie zullen wel raar kijken als ik zeg dat ik zelfs op FOK erg gelachen heb! Ik heb daar heel veel fotoos en filmpjes gezien, petje af voor de makers, hun gevoel voor humor matched blijkbaar wel met die van mij! Natuurlijk was er ook erg veel kritiek, waar ik gedeeltelijk wel in kon komen en geef ze in sommige dingen ook groot gelijk. Maar waar ik absoluut geen respect voor op kan brengen is de manier van uiten van sommigen en het trekken van bepaalde conclusies alsof ze me goed kennen en alles van me weten, maar dat zal ongetwijfeld aan sommigen hun IQ liggen (en dan te bedenken dat ze mij dom vinden...?) Maar gelukkig sta ik erg stevig in mijn schoenen en had met zulke mensen wel rekening gehouden,alhoewel sommige dingen een beetje kwetsend waren (maar goed dat is volgens mij ook hun bedoeling maar ik lig er gelukkig niet wakker van, wat ik al zei sommige dingen waren enigszins begrijpelijk). Ondanks dat heb ik daar toch ook wel leuke contacten opgebouwd en is daar ook niet iedereen hetzelfde, heb gelukkig toch wel een aantal dingen kunnen toelichten om bij sommigen de haatgevoelens jegens mij te verzachten,alhoewel er nog een aantal twijfelen aan mijn identiteit aldaar, grrr. Goed, genoeg FOK nu.
http://bbtanja.write2me.nl/ 3e en 4e berichtquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
[..]
Ik bedoelde het gastenboek, zie dokaquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
[..]
Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Anitra het volgende:
Ik zit zeker de hele avond voor niks te wachten nu?
Tanja is er over een uurtje moest ik ff doorgevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooit
hm...kben er weerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
en dat kan ik beamen, Daan isquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt.
Het is bijna een echt mensquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
"flikker toch op man mongool"bedoel je dat stukje?? had ik kritiek???nee kwas pissig omdat ik bij Rob in herhaling moest gaan, te vaak, heel menselijk......maar dat heb je vast niet gezien of gesnapt...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"
Goed met kritiek?![]()
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.
Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stokenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
Hoe Rob liep te stoken hebben we hier allemaal wel gezien denk ik. Maar dat ie iedere keer jou uit je tent lokte heb ik niet gezien idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
he jou ken ik hahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
Hebben we gezien hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanjaik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan
maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken
)
ga jij eens even terug in je holquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
supermom is liefquote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
Ach had hij ook een keer mazzelquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht|???![]()
Daar was ook alles mee gezegd!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???![]()
dan is dan ook het enige wat hij goed gedaan heeft sorry hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS iddquote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zijn van die figuren van; Mijn naam is haas, ik weet van nix. Maar ondertussen hebben ze alles zelf uitgelokt en/of een vies spelletje gespeeld over andermans rug. Kan je toch nooit een fan van worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Djovah het volgende:
Hij had ook altijd alles met iedereen het beste voor, maar speelde gewoonweg iedereen vuil uit. Vies mannetje. Probeerde alles recht te praten, mooi weer te spelen, brrr, eng ventje
En gemeen omdat de rest vaak wel honger hadquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS idd![]()
Jaaaa, die smile van Tanja toen die vrouw in de studio vertelde dat de manier van Tanja de beste was vond ik zo mooi.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijk!
*meldt*quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam??
Sorry, kom hier voor de 2e keer. Keurde ook niet alles goed van Tanja, had ook soms mn bedenkingen er over. Maar heb haar nooit zwart gemaakt ofzo. Maar je kon toch ook wel overduidelijk zien dat Rob over lijken ging. Kan je zeggen; dat is het spel, maar er zit toch ook een stukje gevoel in je, bij hem kennelijk niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
Zo tanja is een crachhoer goed he ik durfquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
[slijmmodus]quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
helemaal met je eens crazy dat was ook degene verder was iedereen okequote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef crazymamma het volgende:
Jullie...............? Ben me er niet van bewust dat ik hier ooit vervelende opmerkingen heb gemaakt over Tanja hoor. Niet iedereen over een kam scheren graag. Ieder had zijn eigen favoriet, dat is logisch. De enige waar ik een bloedhekel aan had en heb is Rob.
wat is WB bong sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 even snel postje plaatst
WB Tanja
Welcome Back.quote:
Ik heb haar nooit een crackhoer genoemd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
klopt, het moest zo overkomen alsof ik zomaar uit het niets uitviel, hormonen....maar ja.....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat soort dingen komt door de regie, die soms rare sprongen maakt.
En je op het verkeerde been zet.
(sorry Rob)
Kwam ook voor een deel uit emotie of ergenis en misschien ook wel door onbegrip.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Je draait het weer om.... En ik ben niet jullie , ik heb het erover dat je mij aanviel en daar viel ik over en niet op tann der posts....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
nooit consequent negatief geweest over tan aangezien ik het toen nog niet goed kon volgen en ik kwam pas goed en wel op het forum toen zei er al uit was! En ik heb genoeg gezeken over die ban en neem nu wel aan dat je weet hoe ik er over denk!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
hoi Djovah en Katja, alles ok, wel een beetje moe, vandaag geen latertjequote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stoken.
nee hoor, ken ze nauwlijks, alleen geen respect voor,das wat andersquote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef Djovah het volgende:
Tan is volgens mij boos op een paar mensen, oeps
DOE MAAR AUBquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef Anitra het volgende:
Ehhmm dit is Tann d'r topic, dus zullen we het onderwerp weer richting die kant gooien?
Er zijn zoals altijd flinke woorden gevallen of het nu hormonale buien waren of andere buien dat maakt niet uit. Tijd om weer ontopic te gaan toch?
geeft nie, of hij me uit de tent wou lokken denk et niet, maar ik had vaak dingen gevraagd en uitgelegd mbt de was, kwerd ff pissig toen, vrij logischquote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanjaik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan
maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken
)
Wat heeft Menno hier mee te maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef katja31 het volgende:
he tan weet je al of menno morgen komt en hoe laat
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef katja31 het volgende:
he tan ik had je gisteren gevraagd of bij een 5 jarig jongetje iets in het gastenboek wilde schrijven omdat hij gek is van bb5 maar door al die drukte zul wel niet meer weten wat de link is hier is die nogmaals , en misschien kun je hem beter op schrijven want ik voorspel weer dat het druk gaat worden http://www.naastenliefde.com/
oooooooooo waar woon je tann ik kom ook uut grunn misschien ken ik nog een paar foto's plaatsen hequote:
Ff teruglezen. Tanja werd in die tijd ook uitgemaakt voor crackhoer en alles wat maar slecht was. Dus nu niet hypocriet gaan lopen doen dat ik iets over iemand anders heb gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit een crackhoer genoemd.![]()
Rondom de bevalling vond ik d'r zelfs wel leuk en heb mee zitten leven net als jij tijdens de bevalling. (na de bevalling ebde dat weer weg, mede omdat ze eigenlijk niet meer meedeed in het gebeuren) Ook ik zei aan het eind, eigenlijk is er niets meer aan sinds Tanja weg is....
Maar nee, met haar moodswings, onverschillige gedrag en uitbarsingen kwam ze op mij erg vreemd over tijdens BB. En doe ook nu niet poeslief, waarom zou ik nu ineens poeslief tegen haar doen. Is ze gezellig en leuk. Mooi, dan doe ik gezellig en leuk terug. Is ze werkelijk zo als in BB dan doe ik echt niet leuk en aardig terug....
[b]Maar een medeuser waarvan je helemaal niets van de situatie weet een slechte moeder noemen, de vrouw van een ander uitschelden etc etc. Dat kan dan allemaal wel volgens jou? Buiten dat is dit niet de eerste keer dat je over de schreef bent gegaan, dus juist jij bent zelf ook niet bepaald vies van harde taal in een discussie.
Geef je Jos even een HI-5 van mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
[..]
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
geef niet hoor hoeft ook niet vandaag of morgen kijk maar als jij er tijd en zin in hebt je bent tot niets verplichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
[..]
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEPquote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ff teruglezen. Tanja werd in die tijd ook uitgemaakt voor crackhoer en alles wat maar slecht was. Dus nu niet hypocriet gaan lopen doen dat ik iets over iemand anders heb gezegd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef tann het volgende:
[..]
was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEPis me nog steeds niet duidelijk
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.![]()
Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.![]()
Tann ik ben het hier mee eens, schrijf even wat op dat gastenboekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.![]()
Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.![]()
Je zegt precies wta ik wou zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
veel eten was die dag niet meer houdbaar, en ik wist dat ik het diezelfde dag niet meer zou eten ivm maagzuur, vooral dat bordje rijst met vershimmelde bloemkool en kippeboute die overdatum waren en bruine pap bananen waar ik nog iets van probeerde te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
volgens mij begrijp je zijn post verkeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan![]()
een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssssquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
ja, en ik ben gek, dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssss
Dat zegt ie toch ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan![]()
Ik heb juist gekeken. Ze heeft geen tijd om een ziek kind blij te maken, maar ze zit hier wel uren over zichzelf te slowchaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
vond ik heel moeilijk, daarom bewaarde ik veel voor hun zoals chocola,suiker,koffie voor als ze uit rantsoen kwamen maar dat kwamen ze steeds niet dus zat met kleffe koekjes en sloffe chips ........maar mn eten was basic maar gezond, khad echt geen kaassausjes of sju, wat wel gekunt had maar heb ik niet gevraagd aan BB uit respectquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En gemeen omdat de rest vaak wel honger had![]()
nou sorry dan apk en thanks manuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je zijn post verkeerdhij wil Tann juist aansporen om op het gastenboek te posten schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |