abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34620057
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
En hoe kan ik dat aan bluez geven dan?? hahah ben nog niet zo thuis hier op het forum en ik heb begrepen dat je geen priveberichten kan doen , en ik ga niet zomaar een ipadres op het forum zetten?
hey, jij was eten toch?
pi_34620071
bleuzz@fok.nl wil wel werken bij modjes die een blauw kleurtje hebben DanielleNaomi
pi_34620152
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34620157
hahahah ja eten hebben we al gedaan , ik zou naomi gaan badderen hihihi , maar die is nog ff spelen dus ik kan met mijn nieuwe verslaving aan de gang haha het fokforum ;-)
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_34620165
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.
En dan kan ik daar ook niet van houden, maar het is een openbaar forum en er is niets zo veranderlijk als een fok!user
pi_34620172
Is nu nog die hele discussie aan de gang, of het wel of niet Tanja is. Ik wacht gewoon even af tot Menno het bevestigd tot die tijd blijf ik toch twijfelhouden. Maar lekker belangrijk allemaal, als het niet Tanja zou zijn is het in ieder geval een geniale grap
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34620206
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief was
Gaan we meteen katten.
Goed lezen hoor was bedoeld voor al die negatievelingen.
Is er iemand die niet aan Tanja twijfelde kat jij ze nog af.
pi_34620242
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.
En dan kan ik daar ook niet van houden, maar het is een openbaar forum en er is niets zo veranderlijk als een fok!user
Jij begreep het tenminste
pi_34620268
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

ff teruglezen, want Menno is morgen op vietse bij Tanja, en Bluezz heeft haar ook gevraagd net als ik, op MSN, of hij dan ff wil inloggen.....
Ik wist niet of het doorging
Ik had ook al een tann gevraagd of ze aan Menno wou vragen om op fok een bevestigend berichtje wou plaatsen dat tann ook echt Tanja is, en omdat Menno al gechecked is zou dat vrij waterdicht zijn
Ze heeft hem gemailed en gevraagd zei ze...
pi_34620362
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Gaan we meteen katten.
Goed lezen hoor was bedoeld voor al die negatievelingen.
Is er iemand die niet aan Tanja twijfelde kat jij ze nog af.
Ik dacht dat je mij en Anitra aanviel
Sorry
pi_34620396
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik dacht dat je mij en Anitra aanviel
Sorry
Geeft niet we zijn weer vriendjes
pi_34620463
Ik dacht het eerst ook, tot ik het 6x doorlas
pi_34620507
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Anitra het volgende:
Ik dacht het eerst ook, tot ik het 6x doorlas
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.
Maar dacht dat Pc eend wel wist dat ik Tanja meteen geloofde.
pi_34620570
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heb ik ook regelmatig last van hoor, dat niet handig zijn
Maar niks aan de hand
pi_34620643
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef TanjaFan het volgende:
Nee Regenworm, maar ik wel
Danielle is de maker van www.bb-tanja.nl en is toevallig ook nog een stadsgenootje van mij. Ik heb haar idd een keer gebeld.
Ik ben nog in afwachting of mijn ban er af kan, want ik heb wel iets grofs gezegd, maar vind het niet een weekban waard, want dan kan je iedereen die Tanja zo aanvalt wel een ban geven.

Ik vind het wel tof van je trouwens dat je het voor me op hebt genomen. Mijn vriendin belde me en ze had gelezen dat jij best wel OK bent. Dus dank daarvoor.

Ik vind het alleen jammer dat de helft (zelfs mods) niet geloven dat het Tanja is. En ik lees met plezier hoe ze is. Ze geeft overal netjes antwoord op, ook op vragen die haar de grond in willen boren. Leuke is ook dat ik mij er drukker om maak dan Tanja zelf. Die boeit het niet zo, dat er mensen zijn die niet geloven dat zij het is.
En het boeit me verder ook niet zoveel wat een ander denkt. Ik weet dat tann Tanja is en het is gewoon een schat van een meid. Maar ik ben dan ook één van de enigen, die dat vanaf het begin al heb gezegd.
Er zijn idd een hoop hypcriete figuren hier, die haar eerst de grond in trapten en nu ineens lief tegen haar doen. Waarvan de helft het oprecht meent, want ze durft hier wel te komen. En daar dwingt ze toch respect mee af.
TanjaFan het was een opeenstapeling van kleine incidenten.
Daarom die ban het is vervelend voor jouw en moeilijk te begrijpen voor een buitenstaander.
Ik zou zeggen blijf rustig afwachten en stop met klonen.
Het gevaar bestaat dat je ban verlengt wordt of dat je helemaal niet meer op fok mag komen.
Als je terug bent zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelde met de test in mijn siq.
Of tann tanja is ik twijfel nog steeds maar goed er komt een moment dat we het weten.
Bijt nog even op het houtje en kom rustig terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door regenworm op 30-01-2006 18:47:39 ]
pi_34620670
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)
  maandag 30 januari 2006 @ 18:43:05 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34620676
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Anitra het volgende:
bleuzz@fok.nl wil wel werken bij modjes die een blauw kleurtje hebben DanielleNaomi
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dus
bluezz@fok.nl
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34620730
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)
Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de sc
  maandag 30 januari 2006 @ 18:52:23 #169
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34621004
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]

bluezz@fok.nl
Ze heeft al belangrijke info gekregen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34621034
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de sc
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
pi_34621110
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofd
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 18:55:11 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34621116
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

maak een poll zou ik zeggen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34621233
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofd
In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naief
pi_34621284
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naief
Ik ben ook naif hoor.
Ga altijd eerst uit van het goede van een mens.
ik geef toe heeft me al hoop builen gekost
pi_34621846
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Snaptnix het volgende:
Is nu nog die hele discussie aan de gang, of het wel of niet Tanja is. Ik wacht gewoon even af tot Menno het bevestigd tot die tijd blijf ik toch twijfelhouden. Maar lekker belangrijk allemaal, als het niet Tanja zou zijn is het in ieder geval een geniale grap
Ik zelf wil t ook nog gewoon afwachten.
Als ze echt Tanja is vind ik t heel leuk dat ze hier komt posten.
En Zoniet is t idd wat snappie zei een hele goeie grap.
En is t nog leuk als ze hier gewoon als user blijft posten
pi_34622214
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is
pi_34622383
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is
Snap het even niet.
Wie schrijft dat over complot dan.
pi_34622495
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Snap het even niet.
Wie schrijft dat over complot dan.
Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zit
  maandag 30 januari 2006 @ 19:31:29 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34622552
Wat gaaf dat Tanja reageert op FOK! !

En ik vind ook dat ze alle reacties heel sportief opneemt. Oke, ik mocht Tanja niet zo, maar toch hulde hiervoor . Een Nathalie of Dido zie ik bijvoorbeeld zich nooit registreren op Fok!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34622568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zit
Nou laat die mensen lekker.
Snap echt niet waarom je het niet zou geloven.
Ingrid schrijft ook op haar website moeten we dat dan ook maar niet geloven.
pi_34622611
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Falco het volgende:
Wat gaaf dat Tanja reageert op FOK! !

En ik vind ook dat ze alle reacties heel sportief opneemt. Oke, ik mocht Tanja niet zo, maar toch hulde hiervoor . Een Nathalie of Dido zie ik bijvoorbeeld zich nooit registreren op Fok!
Naat kan me voorstellen.
Zou me kapot schamen als er van mij zo,n foto was
pi_34623862
Ik heb net op de site van Tanja www.bb-tanja.nl een nieuwsverslag van Tanja geplaatst en foto's van Joscelyn
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_34623895
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]

bluezz@fok.nl
Oeps sorry
Ook tikken ben ik niet handig in
pi_34624148
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb net op de site van Tanja www.bb-tanja.nl een nieuwsverslag van Tanja geplaatst en foto's van Joscelyn
Leuk stuk DanielleNaomi!!!
pi_34624272
Ja heh echt een leuk stuk van Tanja , en dat verhaal over de hond ik lag helemaal dubbel hier zie het zo voor me
pi_34624878
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wist niet of het doorging
Ik had ook al een tann gevraagd of ze aan Menno wou vragen om op fok een bevestigend berichtje wou plaatsen dat tann ook echt Tanja is, en omdat Menno al gechecked is zou dat vrij waterdicht zijn
Ze heeft hem gemailed en gevraagd zei ze...
Bluezz en ik hadden het ook al gevraagd. Laten we aannemen dat ze er op reageren
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 20:34:39 #187
862 Arcee
Look closer
pi_34625316
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
quote:
Hallo iedereen,

Hier eindelijk maar toch weer ff een verslagje van mij. Na lang geworstel met mn pc werkt het weer, en heb ik ff de tijd genomen om alle berichtjes in dit gastenboek en die van Jos haar site, andere BB sites en uiteraard de welbekende FOK site te bestuderen. Nog maals bedankt voor alle lieve berichtjes, echt hardverwarmend! Jullie zullen wel raar kijken als ik zeg dat ik zelfs op FOK erg gelachen heb! Ik heb daar heel veel fotoos en filmpjes gezien, petje af voor de makers, hun gevoel voor humor matched blijkbaar wel met die van mij! Natuurlijk was er ook erg veel kritiek, waar ik gedeeltelijk wel in kon komen en geef ze in sommige dingen ook groot gelijk. Maar waar ik absoluut geen respect voor op kan brengen is de manier van uiten van sommigen en het trekken van bepaalde conclusies alsof ze me goed kennen en alles van me weten, maar dat zal ongetwijfeld aan sommigen hun IQ liggen (en dan te bedenken dat ze mij dom vinden...?) Maar gelukkig sta ik erg stevig in mijn schoenen en had met zulke mensen wel rekening gehouden,alhoewel sommige dingen een beetje kwetsend waren (maar goed dat is volgens mij ook hun bedoeling maar ik lig er gelukkig niet wakker van, wat ik al zei sommige dingen waren enigszins begrijpelijk). Ondanks dat heb ik daar toch ook wel leuke contacten opgebouwd en is daar ook niet iedereen hetzelfde, heb gelukkig toch wel een aantal dingen kunnen toelichten om bij sommigen de haatgevoelens jegens mij te verzachten,alhoewel er nog een aantal twijfelen aan mijn identiteit aldaar, grrr. Goed, genoeg FOK nu.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34625530
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
[..]
http://bbtanja.write2me.nl/ 3e en 4e bericht
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34627054
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]
Ik bedoelde het gastenboek, zie doka
Ik ben daar niet geregd, dus kan geloof ik alleen in het gastenboek komen
  maandag 30 januari 2006 @ 21:22:05 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34627591
Dus toch de echte Tanja.

Nou, petje af voor de reacties van haar hier op fok. Dat zou ik haar niet nadoen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34628127
Ik zit zeker de hele avond voor niks te wachten nu?
pi_34628626
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Anitra het volgende:
Ik zit zeker de hele avond voor niks te wachten nu?
Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooit
pi_34632229
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooit
Tanja is er over een uurtje moest ik ff doorgeven
pi_34633130
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg

Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?

Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven

Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders
hm...kben er weer , moet ff alles doorlezen hoor , maar tot die tijd lees maar ff mijn verslag op www.bb-tanja.nl bij tab nieuws, daar staat precies waarom ik hier rondhang, wat ik de rest van de dag doe en dus tijd heb hier snachts rond te hangen en waarom ik zoveel geduld heb en hoe ik over jullie fokkers denk en toch hier ben, en ja...ik kan ook vrij aardig en geduldig zijn, al hoewel ik vandaag een beetje chagie ben,dus pas maar op tot zo
pi_34633200
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Danielle diegene die de site van Tanja maakt , en ik kan jullie echt zeggen dat Tann echt Tanja is..
Ik denk dat je altijd wel mensen heb die twijfels houden , maar ze is het echt.

ps ik heb ooit meegelezen hier , maar was er maar gauw mee gestopt hahahahah
Moest wel lachen om sommige uitspraken over wat mensen dachten wat voor iemand ik was die een site over Tanja maakt.
Heb zelfs nog telefoon gehad van iemand van jullie..

Maar ik ben echt geen mongool zoals iemand mij noemde of een gehandicapt iemand hoor hahah
In het echt ben ik heeeeeeeel erg aardig ;-)
en dat kan ik beamen, Daan is
  maandag 30 januari 2006 @ 23:22:25 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34633248
Welkom dus maar weer Tanja.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34633259
Hey Tanja
Ik laat net een bericht in je gastenboekje achter, zie ik hem nergens staan
  maandag 30 januari 2006 @ 23:23:35 #198
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34633315
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 30 januari 2006 @ 23:25:15 #199
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34633397
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijk !
pi_34633407
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Het is bijna een echt mens
  maandag 30 januari 2006 @ 23:26:58 #201
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34633486
* BONG4002 even snel postje plaatst

WB Tanja
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34633510
Ja ik ben nog wakker en Tann is er
pi_34633602
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:

[..]

"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"

Goed met kritiek?
"flikker toch op man mongool"bedoel je dat stukje?? had ik kritiek???nee kwas pissig omdat ik bij Rob in herhaling moest gaan, te vaak, heel menselijk......maar dat heb je vast niet gezien of gesnapt...
pi_34633664
Dat soort dingen komt door de regie, die soms rare sprongen maakt.
En je op het verkeerde been zet.

(sorry Rob)
pi_34633812
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.

Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
pi_34633836
Hoi Tan, alles goed?
pi_34633885
he tan hoe is ie na twee zware nachten fok
  maandag 30 januari 2006 @ 23:36:12 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34633906
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:

[..]

tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stoken .
pi_34633919
Tan is volgens mij boos op een paar mensen, oeps
pi_34634059
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanja ik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken )
pi_34634067
he tan ik had je gisteren gevraagd of bij een 5 jarig jongetje iets in het gastenboek wilde schrijven omdat hij gek is van bb5 maar door al die drukte zul wel niet meer weten wat de link is hier is die nogmaals , en misschien kun je hem beter op schrijven want ik voorspel weer dat het druk gaat worden http://www.naastenliefde.com/
pi_34634068
quote:

[..]

Hoe Rob liep te stoken hebben we hier allemaal wel gezien denk ik. Maar dat ie iedere keer jou uit je tent lokte heb ik niet gezien idd.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34634073
Nee Tan is niet boos, ik heb t verkeerd terug gelezen. Sorry!
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 23:40:25 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634089
Tann is lief
Room 23
pi_34634149
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
he jou ken ik hahahahaha
pi_34634175
Jou ken ik ook Kat,
pi_34634253
quote:

[..]

Hebben we gezien hoor.
Die vent was echt doortrapt bezig
pi_34634259
en waar zijn crazy en con
pi_34634265
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanja ik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken )
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
pi_34634283
zullen zo wel komen denk
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 23:45:25 #221
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634317
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

ga jij eens even terug in je hol
Room 23
pi_34634355
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
pi_34634396
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
pi_34634436
die vent spoort gewoon niet heb ik al die tijd al gezegt volgens mij was ik de enige bij de finale in de studio die niet klapte toen hij van de brug af kwam lopen hahahahhaha
pi_34634443
Rob had ipv Rikkert het huis al uit gemoeten. Betweter-vader-type. Bah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')