hey, jij was eten toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
En hoe kan ik dat aan bluez geven dan?? hahah ben nog niet zo thuis hier op het forum en ik heb begrepen dat je geen priveberichten kan doen , en ik ga niet zomaar een ipadres op het forum zetten?
Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief wasquote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het pas echt interessant om je neus te laten zien,eerst lekker iemand voor leugenaar uitmaken en dan mooi praten.
Hou ik niet zo van
Gaan we meteen katten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Anitra was een van de weinige die niet zo negatief was
Jij begreep het tenminstequote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Tanja-fan was, vooral omdat ik juist zoveel van haar in mezelf herkende. En als de andere eerst schelden en dan lief doen, hey dat is hun zaak.
En dan kan ik daar ook niet van houden, maar het is een openbaar forum en er is niets zo veranderlijk als een fok!user
Ik wist niet of het doorgingquote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
ff teruglezen, want Menno is morgen op vietse bij Tanja, en Bluezz heeft haar ook gevraagd net als ik, op MSN, of hij dan ff wil inloggen.....
Ik dacht dat je mij en Anitra aanvielquote:Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaan we meteen katten.
Goed lezen hoor was bedoeld voor al die negatievelingen.
Is er iemand die niet aan Tanja twijfelde kat jij ze nog af.![]()
Geeft niet we zijn weer vriendjesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij en Anitra aanviel
Sorry![]()
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Anitra het volgende:
Ik dacht het eerst ook, tot ik het 6x doorlas
Heb ik ook regelmatig last van hoor, dat niet handig zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.
Maar dacht dat Pc eend wel wist dat ik Tanja meteen geloofde.
TanjaFan het was een opeenstapeling van kleine incidenten.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef TanjaFan het volgende:
Nee Regenworm, maar ik wel
Danielle is de maker van www.bb-tanja.nl en is toevallig ook nog een stadsgenootje van mij. Ik heb haar idd een keer gebeld.
Ik ben nog in afwachting of mijn ban er af kan, want ik heb wel iets grofs gezegd, maar vind het niet een weekban waard, want dan kan je iedereen die Tanja zo aanvalt wel een ban geven.
Ik vind het wel tof van je trouwens dat je het voor me op hebt genomen. Mijn vriendin belde me en ze had gelezen dat jij best wel OK bent. Dus dank daarvoor.
Ik vind het alleen jammer dat de helft (zelfs mods) niet geloven dat het Tanja is. En ik lees met plezier hoe ze is. Ze geeft overal netjes antwoord op, ook op vragen die haar de grond in willen boren. Leuke is ook dat ik mij er drukker om maak dan Tanja zelf. Die boeit het niet zo, dat er mensen zijn die niet geloven dat zij het is.
En het boeit me verder ook niet zoveel wat een ander denkt. Ik weet dat tann Tanja is en het is gewoon een schat van een meid. Maar ik ben dan ook één van de enigen, die dat vanaf het begin al heb gezegd.
Er zijn idd een hoop hypcriete figuren hier, die haar eerst de grond in trapten en nu ineens lief tegen haar doen. Waarvan de helft het oprecht meent, want ze durft hier wel te komen. En daar dwingt ze toch respect mee af.
Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben soms niet zo handig met dingen zeggen.
Maar dacht dat Pc eend wel wist dat ik Tanja meteen geloofde.
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dusquote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Anitra het volgende:
bleuzz@fok.nl wil wel werken bij modjes die een blauw kleurtje hebben DanielleNaomi
Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de scquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik juist niet en van Anitra wel (niet zozeer dat ze het geloofd, maar dat ze Tanja wel mocht)
Ze heeft al belangrijke info gekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dus
bluezz@fok.nl
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie nietquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet goed meegelezen dan gisteren hier en op de sc![]()
Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofdquote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
maak een poll zou ik zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijna niemand geloofde het nog gisteren en zelfs nu nog niet allemaal, ik ga niet allemaal bijhouden wei wel en wie niet
In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naiefquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet dan juist wel opvallen als iemand het wel in een keer geloofd![]()
Ik ben ook naif hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
In 1x geloven is misschien ook wel weer een tikkeltje naief
Ik zelf wil t ook nog gewoon afwachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Snaptnix het volgende:
Is nu nog die hele discussie aan de gang, of het wel of niet Tanja is. Ik wacht gewoon even af tot Menno het bevestigd tot die tijd blijf ik toch twijfelhouden. Maar lekker belangrijk allemaal, als het niet Tanja zou zijn is het in ieder geval een geniale grap
Snap het even niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zitquote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap het even niet.
Wie schrijft dat over complot dan.
Nou laat die mensen lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ondanks dat ze het op haar fansite staat dat ze op fok is geweest en de webmaster dat bevestigd, word het door sommige nog niet geloofd, die zouden dus moeten denken dat die fansite in het complot zit![]()
Naat kan me voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Falco het volgende:
Wat gaaf dat Tanja reageert op FOK!!
En ik vind ook dat ze alle reacties heel sportief opneemt. Oke, ik mocht Tanja niet zo, maar toch hulde hiervoor. Een Nathalie of Dido zie ik bijvoorbeeld zich nooit registreren op Fok!
Oeps sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de naam van haar goed schrijven, dus
bluezz@fok.nl
Leuk stuk DanielleNaomi!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb net op de site van Tanja www.bb-tanja.nl een nieuwsverslag van Tanja geplaatst en foto's van Joscelyn
Bluezz en ik hadden het ook al gevraagd. Laten we aannemen dat ze er op reagerenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet of het doorging
Ik had ook al een tann gevraagd of ze aan Menno wou vragen om op fok een bevestigend berichtje wou plaatsen dat tann ook echt Tanja is, en omdat Menno al gechecked is zou dat vrij waterdicht zijn
Ze heeft hem gemailed en gevraagd zei ze...
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.htmlquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Het is al bevestigd dat tann Tanja is in het gastenboek van haar fansite http://www.bb-tanja.nl , denken jullie dat heel internet een complot is om ons te doen laten geloven dat tann Tanja is![]()
![]()
![]()
quote:Hallo iedereen,
Hier eindelijk maar toch weer ff een verslagje van mij. Na lang geworstel met mn pc werkt het weer, en heb ik ff de tijd genomen om alle berichtjes in dit gastenboek en die van Jos haar site, andere BB sites en uiteraard de welbekende FOK site te bestuderen. Nog maals bedankt voor alle lieve berichtjes, echt hardverwarmend! Jullie zullen wel raar kijken als ik zeg dat ik zelfs op FOK erg gelachen heb! Ik heb daar heel veel fotoos en filmpjes gezien, petje af voor de makers, hun gevoel voor humor matched blijkbaar wel met die van mij! Natuurlijk was er ook erg veel kritiek, waar ik gedeeltelijk wel in kon komen en geef ze in sommige dingen ook groot gelijk. Maar waar ik absoluut geen respect voor op kan brengen is de manier van uiten van sommigen en het trekken van bepaalde conclusies alsof ze me goed kennen en alles van me weten, maar dat zal ongetwijfeld aan sommigen hun IQ liggen (en dan te bedenken dat ze mij dom vinden...?) Maar gelukkig sta ik erg stevig in mijn schoenen en had met zulke mensen wel rekening gehouden,alhoewel sommige dingen een beetje kwetsend waren (maar goed dat is volgens mij ook hun bedoeling maar ik lig er gelukkig niet wakker van, wat ik al zei sommige dingen waren enigszins begrijpelijk). Ondanks dat heb ik daar toch ook wel leuke contacten opgebouwd en is daar ook niet iedereen hetzelfde, heb gelukkig toch wel een aantal dingen kunnen toelichten om bij sommigen de haatgevoelens jegens mij te verzachten,alhoewel er nog een aantal twijfelen aan mijn identiteit aldaar, grrr. Goed, genoeg FOK nu.
http://bbtanja.write2me.nl/ 3e en 4e berichtquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
[..]
Ik bedoelde het gastenboek, zie dokaquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, gastenboek, 't lijkt me eerder dat je hier op doelt: http://www.bb-tanja.nl/nieuwshome.html
[..]
Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Anitra het volgende:
Ik zit zeker de hele avond voor niks te wachten nu?
Tanja is er over een uurtje moest ik ff doorgevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gisteren gezegd dat ze vandaag ook nog even zou komen, en zoals je weet, Tanja liegt nooit
hm...kben er weerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg![]()
Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
en dat kan ik beamen, Daan isquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Danielle diegene die de site van Tanja maakt , en ik kan jullie echt zeggen dat Tann echt Tanja is..
Ik denk dat je altijd wel mensen heb die twijfels houden , maar ze is het echt.
ps ik heb ooit meegelezen hier , maar was er maar gauw mee gestopt hahahahah
Moest wel lachen om sommige uitspraken over wat mensen dachten wat voor iemand ik was die een site over Tanja maakt.
Heb zelfs nog telefoon gehad van iemand van jullie..
Maar ik ben echt geen mongool zoals iemand mij noemde of een gehandicapt iemand hoor hahah
In het echt ben ik heeeeeeeel erg aardig ;-)
Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt.
Het is bijna een echt mensquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt.
"flikker toch op man mongool"bedoel je dat stukje?? had ik kritiek???nee kwas pissig omdat ik bij Rob in herhaling moest gaan, te vaak, heel menselijk......maar dat heb je vast niet gezien of gesnapt...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"
Goed met kritiek?![]()
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.
Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stokenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
Hoe Rob liep te stoken hebben we hier allemaal wel gezien denk ik. Maar dat ie iedere keer jou uit je tent lokte heb ik niet gezien idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
he jou ken ik hahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
Hebben we gezien hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanjaik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan
maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken
)
ga jij eens even terug in je holquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |