abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 23:26:58 #201
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34633486
* BONG4002 even snel postje plaatst

WB Tanja
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34633510
Ja ik ben nog wakker en Tann is er
pi_34633602
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:

[..]

"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"

Goed met kritiek?
"flikker toch op man mongool"bedoel je dat stukje?? had ik kritiek???nee kwas pissig omdat ik bij Rob in herhaling moest gaan, te vaak, heel menselijk......maar dat heb je vast niet gezien of gesnapt...
pi_34633664
Dat soort dingen komt door de regie, die soms rare sprongen maakt.
En je op het verkeerde been zet.

(sorry Rob)
pi_34633812
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.

Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
pi_34633836
Hoi Tan, alles goed?
pi_34633885
he tan hoe is ie na twee zware nachten fok
  maandag 30 januari 2006 @ 23:36:12 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34633906
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:

[..]

tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stoken .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34633919
Tan is volgens mij boos op een paar mensen, oeps
pi_34634059
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanja ik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken )
pi_34634067
he tan ik had je gisteren gevraagd of bij een 5 jarig jongetje iets in het gastenboek wilde schrijven omdat hij gek is van bb5 maar door al die drukte zul wel niet meer weten wat de link is hier is die nogmaals , en misschien kun je hem beter op schrijven want ik voorspel weer dat het druk gaat worden http://www.naastenliefde.com/
pi_34634068
quote:

[..]

Hoe Rob liep te stoken hebben we hier allemaal wel gezien denk ik. Maar dat ie iedere keer jou uit je tent lokte heb ik niet gezien idd.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34634073
Nee Tan is niet boos, ik heb t verkeerd terug gelezen. Sorry!
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 23:40:25 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634089
Tann is lief
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34634149
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
he jou ken ik hahahahaha
pi_34634175
Jou ken ik ook Kat,
pi_34634253
quote:

[..]

Hebben we gezien hoor.
Die vent was echt doortrapt bezig
pi_34634259
en waar zijn crazy en con
pi_34634265
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanja ik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken )
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
pi_34634283
zullen zo wel komen denk
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 23:45:25 #221
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634317
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

ga jij eens even terug in je hol
Room 23
pi_34634355
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
pi_34634396
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
pi_34634436
die vent spoort gewoon niet heb ik al die tijd al gezegt volgens mij was ik de enige bij de finale in de studio die niet klapte toen hij van de brug af kwam lopen hahahahhaha
pi_34634443
Rob had ipv Rikkert het huis al uit gemoeten. Betweter-vader-type. Bah
pi_34634460
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 23:49:14 #227
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634474
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
supermom is lief
Room 23
pi_34634507
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

En wie hield het het langste vol met de sport opdracht|???
Ach had hij ook een keer mazzel
pi_34634517
quote:

[..]

Daar was ook alles mee gezegd!
pi_34634537
Dat kwam ergens anders door. Menno kreeg een verkeerde aanwijzing van Ivan en was daardoor uit zijn concentratie.
Zou trouwens ook wel erg zijn als hij het toen niet had volgehouden met dat overdreven sporten van hem iedere dag.
pi_34634551
quote:

[..]

dan is dan ook het enige wat hij goed gedaan heeft sorry hoor
pi_34634570
Hij had ook altijd alles met iedereen het beste voor, maar speelde gewoonweg iedereen vuil uit. Vies mannetje. Probeerde alles recht te praten, mooi weer te spelen, brrr, eng ventje
pi_34634593
quote:

[..]

Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
pi_34634602
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
pi_34634612
quote:

[..]

Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS idd
pi_34634648
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Djovah het volgende:
Hij had ook altijd alles met iedereen het beste voor, maar speelde gewoonweg iedereen vuil uit. Vies mannetje. Probeerde alles recht te praten, mooi weer te spelen, brrr, eng ventje
Dat zijn van die figuren van; Mijn naam is haas, ik weet van nix. Maar ondertussen hebben ze alles zelf uitgelokt en/of een vies spelletje gespeeld over andermans rug. Kan je toch nooit een fan van worden.
pi_34634661
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
Welkom dus maar weer Tanja.
kloop een beetje achter maar ben er bijna, bedankt golver en 2 bluezz ik ga straks ff lezen
pi_34634669
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:

[..]

supermom is lief

Enne, nee Rob won omdat hij de sterkste armen heeft, denk omdat hij een been mist?
pi_34634687
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
En gemeen omdat de rest vaak wel honger had
pi_34634696
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt .
pi_34634704
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS idd
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 23:55:15 #242
862 Arcee
Look closer
pi_34634721
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Jaaaa, die smile van Tanja toen die vrouw in de studio vertelde dat de manier van Tanja de beste was vond ik zo mooi.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34634728
Jullie...............? Ben me er niet van bewust dat ik hier ooit vervelende opmerkingen heb gemaakt over Tanja hoor. Niet iedereen over een kam scheren graag. Ieder had zijn eigen favoriet, dat is logisch. De enige waar ik een bloedhekel aan had en heb is Rob.
pi_34634731
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijk !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 23:55:57 #245
862 Arcee
Look closer
pi_34634746
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam??
*meldt*

Ik vond Tanja okee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34634753
quote:

[..]

Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
Sorry, kom hier voor de 2e keer. Keurde ook niet alles goed van Tanja, had ook soms mn bedenkingen er over. Maar heb haar nooit zwart gemaakt ofzo. Maar je kon toch ook wel overduidelijk zien dat Rob over lijken ging. Kan je zeggen; dat is het spel, maar er zit toch ook een stukje gevoel in je, bij hem kennelijk niet!
pi_34634758
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
Zo tanja is een crachhoer goed he ik durf
Twinning = boring
pi_34634763
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is bijna een echt mens
pi_34634783
quote:

[..]

[slijmmodus]
* Anitra zwaait en roept joehoe
[/slijmmodus]
pi_34634793
Het Tann kom je nog in de Glorie???
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')