"flikker toch op man mongool"bedoel je dat stukje?? had ik kritiek???nee kwas pissig omdat ik bij Rob in herhaling moest gaan, te vaak, heel menselijk......maar dat heb je vast niet gezien of gesnapt...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Sukkel...."
"Op je hoofd een pukkel!"
Goed met kritiek?![]()
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is niet omgaan met kritiek... Dat is gewoon afgestompt zijn voor anderen.
Iemand die goed om kan gaan met kritiek blijft onder alle omstandigheden rustig en laat zijn/haar ego niet op hol slaan als iemand er tegen in gaat...
Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stokenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
Hoe Rob liep te stoken hebben we hier allemaal wel gezien denk ik. Maar dat ie iedere keer jou uit je tent lokte heb ik niet gezien idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
tenzij je vaak in herhaling moet gaan, dan wordt je er van zelf flauw van, khad het al vaak gewoon gezegd tegen hem en uitgelegd voordat ik pissig werd, ik vond et een goeie,ik was niet zo achterbaks dat achter zn rug om te doen, ik zei et rechtstreeks, je moest es weten hoe hij soms bewust stookte.......
he jou ken ik hahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
Hebben we gezien hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef tann het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanjaik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan
maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken
)
ga jij eens even terug in je holquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Is het mogelijk mij er buiten te laten?
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
supermom is liefquote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
Ach had hij ook een keer mazzelquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht|???![]()
Daar was ook alles mee gezegd!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???![]()
dan is dan ook het enige wat hij goed gedaan heeft sorry hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???![]()
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee want jij was eergisteren persoonlijk op mij aan het spelen over mijn kwalificaties over moeder zijn en pot verwijt ketel etc etc....vandaar dat ik zo reageerde omdat ik dacht dat jij en tann hetzelfde waren (en ik nog steeds twijfels heb). Jammer dat je zo fel reageerde op mij omdat ik gewoon mijn twijfels had (en nog heb en das oke toch?) Ik denk dat Tanja mans genoeg is om zelf te reageren en niet zo als jij deed.....
Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS iddquote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zijn van die figuren van; Mijn naam is haas, ik weet van nix. Maar ondertussen hebben ze alles zelf uitgelokt en/of een vies spelletje gespeeld over andermans rug. Kan je toch nooit een fan van worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Djovah het volgende:
Hij had ook altijd alles met iedereen het beste voor, maar speelde gewoonweg iedereen vuil uit. Vies mannetje. Probeerde alles recht te praten, mooi weer te spelen, brrr, eng ventje
En gemeen omdat de rest vaak wel honger hadquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het zo geinig dat Tanja smileys gebruikt.
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vond ik ook behoorlijk ver gaan van LS idd![]()
Jaaaa, die smile van Tanja toen die vrouw in de studio vertelde dat de manier van Tanja de beste was vond ik zo mooi.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat deed Menno bijvoorbeeld nooit namelijk!
*meldt*quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam??
Sorry, kom hier voor de 2e keer. Keurde ook niet alles goed van Tanja, had ook soms mn bedenkingen er over. Maar heb haar nooit zwart gemaakt ofzo. Maar je kon toch ook wel overduidelijk zien dat Rob over lijken ging. Kan je zeggen; dat is het spel, maar er zit toch ook een stukje gevoel in je, bij hem kennelijk niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
Zo tanja is een crachhoer goed he ik durfquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
[slijmmodus]quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |