Geef je Jos even een HI-5 van mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
[..]
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
geef niet hoor hoeft ook niet vandaag of morgen kijk maar als jij er tijd en zin in hebt je bent tot niets verplichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
[..]
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEPquote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???![]()
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ff teruglezen. Tanja werd in die tijd ook uitgemaakt voor crackhoer en alles wat maar slecht was. Dus nu niet hypocriet gaan lopen doen dat ik iets over iemand anders heb gezegd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef tann het volgende:
[..]
was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEPis me nog steeds niet duidelijk
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.![]()
Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.![]()
Tann ik ben het hier mee eens, schrijf even wat op dat gastenboekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.![]()
Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.![]()
Je zegt precies wta ik wou zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
veel eten was die dag niet meer houdbaar, en ik wist dat ik het diezelfde dag niet meer zou eten ivm maagzuur, vooral dat bordje rijst met vershimmelde bloemkool en kippeboute die overdatum waren en bruine pap bananen waar ik nog iets van probeerde te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
volgens mij begrijp je zijn post verkeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan![]()
een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssssquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
ja, en ik ben gek, dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssss
Dat zegt ie toch ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan![]()
Ik heb juist gekeken. Ze heeft geen tijd om een ziek kind blij te maken, maar ze zit hier wel uren over zichzelf te slowchaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:
[..]
vond ik heel moeilijk, daarom bewaarde ik veel voor hun zoals chocola,suiker,koffie voor als ze uit rantsoen kwamen maar dat kwamen ze steeds niet dus zat met kleffe koekjes en sloffe chips ........maar mn eten was basic maar gezond, khad echt geen kaassausjes of sju, wat wel gekunt had maar heb ik niet gevraagd aan BB uit respectquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En gemeen omdat de rest vaak wel honger had![]()
nou sorry dan apk en thanks manuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je zijn post verkeerdhij wil Tann juist aansporen om op het gastenboek te posten schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |