abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34634800
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef crazymamma het volgende:
Jullie...............? Ben me er niet van bewust dat ik hier ooit vervelende opmerkingen heb gemaakt over Tanja hoor. Niet iedereen over een kam scheren graag. Ieder had zijn eigen favoriet, dat is logisch. De enige waar ik een bloedhekel aan had en heb is Rob.
helemaal met je eens crazy dat was ook degene verder was iedereen oke
pi_34634823
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 even snel postje plaatst

WB Tanja
wat is WB bong sorry
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 23:58:26 #253
862 Arcee
Look closer
pi_34634849
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef tann het volgende:

[..]

wat is WB bong sorry
Welcome Back.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 30 januari 2006 @ 23:58:45 #254
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34634858
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef tann het volgende:

[..]

wat is WB bong sorry
Welcome Back
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34634869
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
Ik heb haar nooit een crackhoer genoemd.
Rondom de bevalling vond ik d'r zelfs wel leuk en heb mee zitten leven net als jij tijdens de bevalling. (na de bevalling ebde dat weer weg, mede omdat ze eigenlijk niet meer meedeed in het gebeuren) Ook ik zei aan het eind, eigenlijk is er niets meer aan sinds Tanja weg is....
Maar nee, met haar moodswings, onverschillige gedrag en uitbarsingen kwam ze op mij erg vreemd over tijdens BB. En doe ook nu niet poeslief, waarom zou ik nu ineens poeslief tegen haar doen. Is ze gezellig en leuk. Mooi, dan doe ik gezellig en leuk terug. Is ze werkelijk zo als in BB dan doe ik echt niet leuk en aardig terug....

Maar een medeuser waarvan je helemaal niets van de situatie weet een slechte moeder noemen, de vrouw van een ander uitschelden etc etc. Dat kan dan allemaal wel volgens jou? Buiten dat is dit niet de eerste keer dat je over de schreef bent gegaan, dus juist jij bent zelf ook niet bepaald vies van harde taal in een discussie.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34634879
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat soort dingen komt door de regie, die soms rare sprongen maakt.
En je op het verkeerde been zet.

(sorry Rob)
klopt, het moest zo overkomen alsof ik zomaar uit het niets uitviel, hormonen....maar ja.....
pi_34634898
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Natuurlijk, en Tanja een crackhoer noemen dat mocht allemaal wel. En nu ze hier is hebben jullie niet meer van die grote bekken.
Kwam ook voor een deel uit emotie of ergenis en misschien ook wel door onbegrip.
En TanjaFan eerlijk is eerlijk jij zegt ook wel eens dingen die over de grens gaan.
pi_34634906
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
Je draait het weer om.... En ik ben niet jullie , ik heb het erover dat je mij aanviel en daar viel ik over en niet op tann der posts....
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:00:06 #259
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34634915
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Ach ja, jullie hebben vooroordelen. En ik zeg één keer iets verkeerd en heb een ban.
Wie was tijdens BB5 diegene die het voor Tanja opnam?? En moet je nu zien hoe lief jullie zijn tegen haar....
nooit consequent negatief geweest over tan aangezien ik het toen nog niet goed kon volgen en ik kwam pas goed en wel op het forum toen zei er al uit was! En ik heb genoeg gezeken over die ban en neem nu wel aan dat je weet hoe ik er over denk!
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34634938
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Djovah het volgende:
Hoi Tan, alles goed?
hoi Djovah en Katja, alles ok, wel een beetje moe, vandaag geen latertje
pi_34634949
Hey Tann wanneer spreken we eens af onder de Martinitoren???
Twinning = boring
pi_34634957
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Wie hadden in het huis nog meer door dat Rob de boel naar zijn hand probeerde te zetten? Menno denk ik, misschien Ingrid, maar de rest dan? Met verbazing zat ik (en anderen ook) te kijken naar Rob die al die bewoners bespeelden en zat op te stoken .
pi_34634960
Voor mij ook niet hoor, ben ook een beetje moe
pi_34634989
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef Djovah het volgende:
Tan is volgens mij boos op een paar mensen, oeps
nee hoor, ken ze nauwlijks, alleen geen respect voor,das wat anders
pi_34634994
Ehhmm dit is Tann d'r topic, dus zullen we het onderwerp weer richting die kant gooien?
Er zijn zoals altijd flinke woorden gevallen of het nu hormonale buien waren of andere buien dat maakt niet uit. Tijd om weer ontopic te gaan toch?
pi_34635004
he tan weet je al of menno morgen komt en hoe laat
pi_34635017
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef Anitra het volgende:
Ehhmm dit is Tann d'r topic, dus zullen we het onderwerp weer richting die kant gooien?
Er zijn zoals altijd flinke woorden gevallen of het nu hormonale buien waren of andere buien dat maakt niet uit. Tijd om weer ontopic te gaan toch?
DOE MAAR AUB
pi_34635071
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
Maar wij hebben hier allen 24 uur de streams zitten kijken en weten heus wel dat Rob een spel speelde maar elke keer Tanja uitlokte en zuigen totdat ze ontplofte?? Heb ik gemist zeker? En hoi Tanja ik ben bijna om dat ik geloof dat jij het ben, sorry voor gisteren dan maar LekkerSimpel zat me uit te lokken (over zuigen gesproken )
geeft nie, of hij me uit de tent wou lokken denk et niet, maar ik had vaak dingen gevraagd en uitgelegd mbt de was, kwerd ff pissig toen, vrij logisch
pi_34635072
Komt Menno morgen nog Tann?
pi_34635079
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef katja31 het volgende:
he tan weet je al of menno morgen komt en hoe laat
Wat heeft Menno hier mee te maken?
Twinning = boring
pi_34635119
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef Inca het volgende:

[..]

Wat heeft Menno hier mee te maken?
Menno is morgen bij Tan op visite
pi_34635128
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef katja31 het volgende:
he tan ik had je gisteren gevraagd of bij een 5 jarig jongetje iets in het gastenboek wilde schrijven omdat hij gek is van bb5 maar door al die drukte zul wel niet meer weten wat de link is hier is die nogmaals , en misschien kun je hem beter op schrijven want ik voorspel weer dat het druk gaat worden http://www.naastenliefde.com/
kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
pi_34635143
niks al tanja het maar snapt hahahahaha sorry
pi_34635147
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef Djovah het volgende:

[..]

Menno is morgen bij Tan op visite
oooooooooo waar woon je tann ik kom ook uut grunn misschien ken ik nog een paar foto's plaatsen he
Twinning = boring
pi_34635165
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik heb haar nooit een crackhoer genoemd.
Rondom de bevalling vond ik d'r zelfs wel leuk en heb mee zitten leven net als jij tijdens de bevalling. (na de bevalling ebde dat weer weg, mede omdat ze eigenlijk niet meer meedeed in het gebeuren) Ook ik zei aan het eind, eigenlijk is er niets meer aan sinds Tanja weg is....
Maar nee, met haar moodswings, onverschillige gedrag en uitbarsingen kwam ze op mij erg vreemd over tijdens BB. En doe ook nu niet poeslief, waarom zou ik nu ineens poeslief tegen haar doen. Is ze gezellig en leuk. Mooi, dan doe ik gezellig en leuk terug. Is ze werkelijk zo als in BB dan doe ik echt niet leuk en aardig terug....

[b]Maar een medeuser waarvan je helemaal niets van de situatie weet een slechte moeder noemen, de vrouw van een ander uitschelden etc etc.
Dat kan dan allemaal wel volgens jou? Buiten dat is dit niet de eerste keer dat je over de schreef bent gegaan, dus juist jij bent zelf ook niet bepaald vies van harde taal in een discussie.
Ff teruglezen. Tanja werd in die tijd ook uitgemaakt voor crackhoer en alles wat maar slecht was. Dus nu niet hypocriet gaan lopen doen dat ik iets over iemand anders heb gezegd.
pi_34635170
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef tann het volgende:

[..]

kheb vandaag ff snel gekeken maar nog niets geschreven, jos heeft een regeldagje, alle tijd ging naar haar vandaag, sorry
Geef je Jos even een HI-5 van me
pi_34635197
quote:

[..]

geef niet hoor hoeft ook niet vandaag of morgen kijk maar als jij er tijd en zin in hebt je bent tot niets verplicht
pi_34635226
Van mij had je nog wel vaker uit je slof mogen schieten hoor Tann. Dat brengt tenminste de discussie op gang. Sommigen waren veel te lief.....
pi_34635274
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
Wat ik ook zo hinderlijk vond bij Rob was dat hij telkens zo liep te commanderen bij de weekopdrachten. Hij wist altijd hoe het moest, maar was ook meestal de eerste die riep dat het niet haalbaar was en sleepte de anderen mee.
Vond het zo knap van je Tann, dat jij bleef volhouden met die Winnie de Pooh-opdracht. Meneer wist toen ook al zo goed hoe het allemaal moest.....Hadden ze maar eerst naar jou geluisterd.
Later kreeg Menno eigenlijk nog de schul d van hem, omdat die zich had teruggetrokken.
was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEP is me nog steeds niet duidelijk
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:10:21 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_34635311
quote:

En naar vaag geleuter met een stelletje idioten op een forum.
Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34635321
Heb nog geen antwoorden op mijn vragen wil je die ff beantwoorden TANN
Twinning = boring
pi_34635327
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

En wie hield het het langste vol met de sport opdracht???
menno
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:10:58 #283
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34635331
Toch heb je een lekker kontje Tann!!! (slijmballen-mode).
The world is a stage and each must play a part.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:11:20 #284
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34635345
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Ff teruglezen. Tanja werd in die tijd ook uitgemaakt voor crackhoer en alles wat maar slecht was. Dus nu niet hypocriet gaan lopen doen dat ik iets over iemand anders heb gezegd.
TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
Room 23
pi_34635357
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef tann het volgende:

[..]

menno
egnie dat was rob
Twinning = boring
pi_34635359
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef tann het volgende:

[..]

was het wel op gevallen trouwens dat ik vaak DE oplossing had voor diverse opdrachten???sommige noemden me dom, zat ik ff aan te denken, en ja twas lullig voor men, waarom het niet geaccepteerd werd als je toch door wilt gaan met een opdracht VOOR DE GROEP is me nog steeds niet duidelijk

Het was duidelijk dat jij de oplossingen had en dat er gewoon niet naar je geluisterd werd. En dat dan later gezegd werd: Dan moet je je mond meer opentrekken en vervolgens luisteren ze weer niet naar je Dat waren frustrerende dingen in het huis denk ik voor je
pi_34635403
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat kind een groot plezier doet door even iets in het gastenboek te schrijven.
als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:13:39 #288
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34635405
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef APK het volgende:

[..]

Tann ik ben het hier mee eens, schrijf even wat op dat gastenboek
Room 23
pi_34635415
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:

[..]

TF hou je nu alsjeblieft een beetje in en wind je niet zo op. Er is gisteren een halve rel hier geweest naar aanleiding van een ban van een user aangezien veel mensen het onterecht vonden. Dus voel je nu even niet te snel op je teentjes getrapt en doe dat volgende week weer
Je zegt precies wta ik wou zeggen
pi_34635421
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef regenworm het volgende:
Tan na het eten gooide je alle restjes gelijk de vuilnisbak in?
Vond het nogal zonde omdat het vaak een half bord vol was.
veel eten was die dag niet meer houdbaar, en ik wist dat ik het diezelfde dag niet meer zou eten ivm maagzuur, vooral dat bordje rijst met vershimmelde bloemkool en kippeboute die overdatum waren en bruine pap bananen waar ik nog iets van probeerde te maken
pi_34635428
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef tann het volgende:

[..]

menno
you go tan menno was the best
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:14:43 #292
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34635439
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef katja31 het volgende:

[..]

als je nou eens wist waar over het ging apk misschien dat je dan anders zou reageren misschien moet je zelf eens gaan kijken , ik hoop alleen niet dat het jou of je kinderen dat ooit overkomt , en als dat mannetje het nou leuk vindt mag ik dat toch best vragen of niet dan
volgens mij begrijp je zijn post verkeerd hij wil Tann juist aansporen om op het gastenboek te posten schat
Room 23
pi_34635459
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:

[..]

een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssss
pi_34635473
Heb je trouwens nog wel eens iets gehoord van de verloskundigen Tann? Ik zag dat ze bij de finale waren.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:15:59 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34635483
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

een user?? je bedoelt deze user toch??? is dezelfde dussssss
ja, en ik ben gek, dat weet ik ook wel
Room 23
pi_34635485
quote:

[..]

Dat zegt ie toch ook
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34635524
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Inca het volgende:

[..]

egnie dat was rob
Was Rob ja
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:17:27 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_34635527
quote:

[..]

Ik heb juist gekeken. Ze heeft geen tijd om een ziek kind blij te maken, maar ze zit hier wel uren over zichzelf te slowchaten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34635528
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

En gemeen omdat de rest vaak wel honger had
vond ik heel moeilijk, daarom bewaarde ik veel voor hun zoals chocola,suiker,koffie voor als ze uit rantsoen kwamen maar dat kwamen ze steeds niet dus zat met kleffe koekjes en sloffe chips ........maar mn eten was basic maar gezond, khad echt geen kaassausjes of sju, wat wel gekunt had maar heb ik niet gevraagd aan BB uit respect
pi_34635545
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

volgens mij begrijp je zijn post verkeerd hij wil Tann juist aansporen om op het gastenboek te posten schat
nou sorry dan apk en thanks manu ik hoop excuus aanvaard ??????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')