Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er liepen ook nog andere verhaallijnen tijdens BB5, die zouden onmogelijk gevolgd kunnen worden als de streams steeds uit moesten als Tanja met baby door het beeld liep natuurlijk....
We hebben uren naar beelden moeten kijken vanuit een slaapkamer, tig keer waren de streams op de tuin gericht, dan had Tanja toch wel 10 minuten ff door het huis kunnen wandelen terwijl de rest zat te wachten in de slaapkamer op een opdracht of het zoveelste afscheidsdinertje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er liepen ook nog andere verhaallijnen tijdens BB5, die zouden onmogelijk gevolgd kunnen worden als de streams steeds uit moesten als Tanja met baby door het beeld liep natuurlijk....
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekundquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Er gebeurden al flink wat belachelijke dingen tijdens BB5. Maar als ze ook nog de streams gingen stoppen omdat de baby in de woonkamer moest, dan was wat mij betreft helemaal het absolute dieptepunt bereikt
Het had me niet verbaasd inderdaad als ze het wél hadden gedaan. Tijdens deze BB was alles mogelijk. Maar het was wel duidelijk dat Tanja in het huis MOEST bevallen (een aantal bewoners dachten in het begin zelfs dat ze niet op haar móchten stemmen volgens mij) en dat ze na de bevalling een beetje had afgedaan. Wat ik persoonlijk prettig vond, want toen kregen de andere bewoners eindelijk ook wat meer aandacht in de live shows enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekund![]()
Nee, het gaat om het principe dat je als BB-deelnemer BEKEKEN wordt. Daarom heet het programma ook Big Brother.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben uren naar beelden moeten kijken vanuit een slaapkamer, tig keer waren de streams op de tuin gericht, dan had Tanja toch wel 10 minuten ff door het huis kunnen wandelen terwijl de rest zat te wachten in de slaapkamer op een opdracht of het zoveelste afscheidsdinertje?
Het gaat om het principe dat het dus wel kan, dat word ermee bedoelt.
Ik denk als toetje vanillevla.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ben best wel benieuwd wat Tan vanavond gegeten heeft
Hoorde dat ze op woensdagavond meestal bij haar ouders gaat eten![]()
Maar dat kunnen we Tan niet kwalijk nemen, toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Het had me niet verbaasd inderdaad als ze het wél hadden gedaan. Tijdens deze BB was alles mogelijk. Maar het was wel duidelijk dat Tanja in het huis MOEST bevallen (een aantal bewoners dachten in het begin zelfs dat ze niet op haar móchten stemmen volgens mij) en dat ze na de bevalling een beetje had afgedaan. Wat ik persoonlijk prettig vond, want toen kregen de andere bewoners eindelijk ook wat meer aandacht in de live shows enzo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekund![]()
Stel je voor dat er dan juist iets belangrijks gebeurt. Dat risico gaan ze echt NOOIT lopen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef crazymamma het volgende:
Toch werden de streams ook bij BB5 geregeld weggedraaid, bv in de badkamer of als er over bepaalde onderwerpen werd gesproken (politiek). Dat had dus ook bij Jos gekunnen.
En dit meen je ook nog he??quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Vast geen magnetron-maaltijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker niet.. en dat heb ik ook altijd gezegd. Dat deze BB voor een groot deel verknald is door de zwangerschap, lag helemaal niet aan Tanja. Was helemaal de schuld van Hummie en aanhang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we Tan niet kwalijk nemen, toch?
Knap hoor, denk je ook aan de rest van de schijf van 5quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
2 ons groente en 2 stuks fruit per dag, 80 procent weet het, 20 procent eet het![]()
3x raden van wie dit citaat afkomstig is.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet.. en dat heb ik ook altijd gezegd. Dat deze BB voor een groot deel verknald is door de zwangerschap, lag helemaal niet aan Tanja. Was helemaal de schuld van Hummie en aanhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |